🌼 v e i n t i c u a t r o 🌼

1.4K 84 8
                                    

🌼 Raven May szemszöge

Kimentem az osztályból egyenesen a mosdóba. Kezdtem egy picit szédülni, az orromból a vér pedig egyre csak folyt és folyt. Mikor már végre sikerült eljutnom a mosdóba, megijedtem attól, ami a tükörben fogadott. A pólóm teljesen vér áztatta volt. Egyre rosszabbul éreztem magam, előkaptam a zsebemből a telefonomat, próbáltam kioldani, de elég nehéz volt. Mire végre valahára sikerült,  nagy nehéz kikerestem Jace telefonszámát.
Harmadik csengésre fel is vette. Nagyon jól tudtam, hogy óra van, de nem érdekelt. Nem tudott érdekelni.
-Ray, mi a baj?- kérdezte, a hangja rémült volt.
-Jace, a mosdóban vagyok és nem érzem magam jól. Ide tudnál jönni?- kérdeztem pár szünettel közben. Alíg tudtam már nyitva tartani a szemem, de muszáj volt.
-Bírd ki szivi, máris ott vagyok.- ezzel le tette én pedig lassan lecsúsztam a fal mentén. Az orromból még mindíg dőlt a vér, bármit csináltam, nem akart elállni. 2 percel később a mosdó ajtaja kicsapódott és egy nagyon ideges Jace-el találtam magam szembe.

🌼 Jace szemszöge

Amint letettem a telefont, összeszedtem a cuccaimat és olyan gyorsan futottam amennyire csak tudtam. Nem érdekelt a tanár sem a haverjaim.

Amikor a lány mosdóhoz értem, nem gatyáztam, kibasztam az ajtót és amint megláttam Ray állapotát, a szívem ezer darabra tört.

Ott ült a fal mellett, életem egyetlen nője, csurom véres pólóban és az orrából a vér még mindíg folyamatosan csurgott. A szemembe könnyek szöktek, de igyekeztem visszatartani őket. Azonnal odafutottam Raven mellé és az ölembe húztam.
-Jólvan szívem, semmi baj nem lesz, gyere megyünk a kórházba.- ezzel felkaptam Raven-t, de még visszakellett vinnem őt az osztályterembe mivel még kellett a személyigazolványa és az egészségügyi kártyája. Megkerestem Raven osztálytermét és kopogás nélkül benyitottam. Az osztályból mindenki tátott szájjal és rémült tekintettel nézett ránk. Teljesen ignoráltam őket és a tanárt is és Ray padja felé vettem az irányt.
-Ray, életem, tudsz állni egy percre amíg összeszedem a dolgaidat?- kérdeztem a már félig eszméletlen barátnőmet, ő pedig erőtlenül bólintott. Gyengéden leraktam a lábait a földre, de az egyik kezemet még mindíg a dereka körül tartottam ezzel közel húzva magamhoz. Gyorsan összepakoltam azt ami kell, újra felkaptam Raven-t és kisiettem vele a suliból egyenesen az autómhoz.

Mire a kórházba értünk, sikerült megszegnem vagy 20 szabályt, de ez engem sose izgatott. Raven-t már az egyik teremben vizsgálják, amíg engem itt a váróteremben majd szét basz az ideg. Már hívtam a családját és azt mondták, hogy 10 perc múlva itt lesznek. A bejárat felől lépteket hallottam, odakaptam a fejem és láttam a síró Grier családot. Shadow teljesen összevolt törve, Nash a feleségében próbálta tartani a lelket, Ryder nem mutatott semmilyen érzelmet, de a szemeiben láttam, hogy bármelyik percben fel fog robbani. 

Nem szólt senki egy szót sem, csendben ültünk,  mindenki a saját kis világában volt. A gondolatmenetemet az ajtó nyitódása szakította meg. Kijött egy doktor, az 50-es éveiben járhat.
-Miss Grier családja?- kérdezte, mi bólintottunk.
-Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de Raven leukémiás.- mondta, a szeme teli volt szimpátiával.
-Uram isten.- mondta Shad és Nash kezébe esett. Ryder fel állt és kirohant a kórházból.
Én csendben leültem a székre, miközben a fejemben visszajatszottam minden közös emléket, amit ez alatt a nem egész 1 hónap alatt szereztem Raven-nel. Még csak egy hónapja se vagyunk együtt. Raven még csak 17 éves. Élettel teli fiatal lány aki a legjobbat érdemli ettől a világtól és most? Most élete legkeményebb harca vár rá. Ez a betegség már milliónyi családot szakított szét, el vett több ezernyi életet és még mindíg nincs biztos ellenszer. A lány, aki nekem a világot jelenti, leukémiás. Elveszíthetem a lányt, akit mindennél és mindenkinél jobban szeretek, a lányt aki ott volt nekem életem legnehezebb pillanataiban, megjárta velem a poklot és most rajtam van a sor, hogy végig vezessem ezen az úton, hogy ott legyek mellette, hogy ne hagyjam a mélybe zuhanni. Raven egy erős, magabiztos lány és ez a lány ezt a csatát megfogja nyerni. Ha törik, ha szakad.

🌼🌼🌼

🌼 Y o u t h 🌼Where stories live. Discover now