🌼 Raven May szemszöge
Egy hete nem beszéltem Jace-el. Pontosabban egy hete nem jár suliba. Nem volt nálunk sem és a telefont sem veszi fel. Kezdek nagyon aggódni, azt hiszem ma meglátogatom.
A suli rettenetesen lassan telt. Minden percben arra gondoltam, hogy vajon mi lehet Jace-el. Miért nem jelentkezik? Teljesen ideges vagyok és ez még csak a második óra. Nem tudom, hogy hogy fogom ezt kibírni a suli végéig. Megfogok őrülni. Angol óra volt. Tanesz arról dumált, hogy lesz valami kirándulás vagy mi. Nem figyeltem, nem tudtam figyelni. Egyszer csak a telefon rezgett. Azonnal utána kaptam és amikor megláttam ki írt és hogy mit írt, az összes szín elhagyta az arcomat. Jace írt.
🍀Jace: Segíts.
Mintha puskából lőttek volna ki, felálltam és futottam ki az osztályból. Teljesen ignoráltam mindenki körülöttem. Nem érdekeltek az osztálytársaim, sem a rikácsoló tanár. Nem érdekelt az sem, hogy mekkora büntetést fogok ezért kapni. Jace bajban volt és most más nem számított.
Kifutottam a suli ajtaján, egyenesen a parkolóba. Az autóm ajtaját majdnem kikaptam a helyéről, aztán pedig bebasztam mint a WC ajtót. Tövig nyomtam a gázt, egészen Jace hazáig. A piros lámpákat jól lebasztam, a többi embert még szintén. Hiába dudáltak, nem érdekelt. Jace bajban van és jelenleg nekem minden más teljesen mindegy.Ahogy Jace házához értem, hallottam az üvöltést és az üveg törését. Az ajtó nyitva volt, de olyan erővel nyitottam ki, hogy a kezemben maradt. Mindenhol vörös ködöt láttam. Nehéz felcseszni, de ha sikerül, akkor még a szart is kiverem belőle. A családom tudja ezt. Néha amikor nagyon felcsesztek, mindenkit szétvertem. Aki bántott valakit aki hozzám közel állt, nálam végzett. Képes voltam szarrá verni és ez most is így lesz. Régebben boxoltam... Apu akarta.
Ami elém tárult, az csak még jobban felbaszott. Jace a földön feküdt, tisztára véres volt és megint csak üveg szilánkokkal volt tele, de ez úttal, az arcában is volt pár. Felette egy férfi állt, egy baseball ütővel a kezében. Vörös volt mint a rák, a szemei sárgák. Éppen ment volna megint megütni Jace-t, de megálítottam.
-Hé faszfej.- Tudom... Túl kedves vagyok. A férfi, aki ezek szerint Jace apja, felém fordult és egy undorító vigyor került az arcára.
-Mi van fiam, találtál magadnak egy olcsó ribancot?- kérdezte méreggel teli hangon. Oh bogaram, te még nem láttad, hogy ez az olcsó ribanc mire képes.
-Nincs semmi jogod őt ribancnak hívni.- motyogta Jace. Összetört a szívem, hogy így láttam.
-KI ENGEDTE MEG, HOGY MEGSZÓLALJ?!- üvöltötte a férfi Jace arcába, aztán a gyomrába rúgott.
-KI ENGEDTE MEG, HOGY ÍGY BÁNJ VELE?!-üvöltöttem én is. A vörös köd már teljesen átt vette az uralmat. Nincs vissza út. Neki rohantam a férfinek, ezzel sikeresen a földre nyomva. Csak ütöttem, ütöttem és ütöttem. A férfi arcát már teljesen beterítette a vér, egy utolsó ütés és bumm... hallottam azt a gyönyörű hangot. Eltörtem az állkapcsát és ezzel elértem azt is, hogy az eszméletét elvesztje. A roppanó hang volt az, ami visszahozott a jelenbe. Leszáltam a férfiről és azonnal Jace-t kezdtem el keresni. A szemeim a vérrel borított testen landoltak. A falnak dőlve ült és nézett.
-Le vagyok nyűgözve.- krákogta ki. Bevallom őszintén, sosem akartam, hogy Jace ezt a felemet lássa. Mindíg is féltem, hogy ez majd elijeszti az embereket. De ezek szerint, Jace-t ez lenyűgözte. Küldtem felé egy gyenge mosolyt és odasiettem mellé.
-Feltudsz állni?- kérdeztem, közben az arcát tanulmányoztam.
-Fel.- jelentette ki és a segítségemmel sikeresen talpra állt.
-Remek, menj fel és szedd össze a dolgaidat, én addig elintézem ezt a férget.- mondtam és nyomtam egy puszit az arcára. Jace bólintott és felment.
A férget kikötöztem egy székhez és kihívtam a zsarukat, őket majd apu elintézi, amúgy is már úton van ide.
Egyszer csak a házba belépett apa, kicsit sem volt meglepődve, tudja, hogy ilyenkor nálam nincs megállás.
-Rendben kölyök. Szedd össze Jace-t és húzzatok el innen, a zsarukat elintézem.- mondta és nyomott egy puszit a homlokomra. Bólintottam, fentről segítettem Jace-nek lehozni a dolgait, bepakoltunk az autóba és elhajtottam.🌼🌼🌼
YOU ARE READING
🌼 Y o u t h 🌼
RomanceElső része a könyvek: ~Some things never change~ Nash Grier ff Raven May Grier és Ryder Cameron Grier, a híres ikerpár, a defekt duó, a suli kedvencei. Lehet, hogy híresek, de attól még ugyan olyanok mint bárki más. Az, hogy valaki híres, nem azt...