🌼 Raven May szemszöge
Hála az égnek, anya megértő. Apával is ugyan ezt csináltak, de azt hiszem apa inkább Jace nyakát törte volna ki, nem pedig még etetné.
-Jace.- suttogtam a fülébe.
-Nem.- motyogta vissza. Kuncogtam rajta egy jót, aztán elkezdtem puszikkal behinteni az arcát. Elősször a homlokát, aztán az állkapcsát, aztán az orrára nyomtam egy apró puszit.
-Fent vagyok.- mondta széles mosollyal.
-Remek, menjünk reggelizni, 1 órán belül suli.- mondtam és felkeltem az ágyból. Bementem a fürdőszobába, de előtte még vittem váltó ruhát. Fogat mostam, a hajamat egy magas lófarokba fogtam, sminknek felvittem egy kis alapozót, egy sötét barnás rúzst és végül felvittem egy kis szempillaspirált. Miután késznek nyilvánítottam magam, átt adtam a fürdőszobát Jace-nek, adtam neki egy törcsit és egy fogkefét. Amíg nekem ez az egész tartott 30 percig, neki csak 10 perc volt.
Ez után lementünk a konyhába ahol anyu palacsintát csinált, Ryder pedig már tömte a majmot.
-Hát te mi a francot keresel itt?- kérdezte Ryder teli szájjal.
-Itt aludt.- mondta anya. Nagy szemekkel néztünk rá, ő pedig küldött felénk egy őszinte és gyönyörű mosolyt, ami engem is mosolyra késztetett. Ryder kiköpte a kaját.
-Te a húgommal aludtál?!- kérdezte hitetlenül.
-Ezt majd később megbeszéljük Ry.- mondtam és nyomtam egy puszit a homlokára.🌼 Jace szemszöge
-Jó reggelt Mrs. Grier. Jace Knight vagyok.- nyújtottam a kezem felé.
-Ugyan szívem, hívj csak Shadow-nak.- küldött felém egy szív melengető mosolyt és megölelt.
-Mondd, kérdezhetek valamit?- kérdezte miután elengedett.
-Persze, tessék csak.- mosolyogtam miközben leültem Raven mellé.
-Jade Knight fia vagy, ugye?- egy kicsit megfeszültem, de feldobtam a műmosolyt és válaszoltam.
-Igen.- lehet, hogy a mosoly ott volt az arcomon, de attól még mélyen bennem nagyon össze voltam törve.
-Tudom, hogy már régen volt, de részvétem.- nézett rám szomorúan Raven és Ryder anyukája. Bólintottam köszönet képpen, aztán pedig csak nyugiba ettem tovább a palacsintát.🌼 Raven May szemszöge
Részvétem? Sosem mondta, hogy az anyukája meghalt. És honnan ismerte anya az ő anyukáját? Mi a franc folyik itt?
-Mehetünk?- kérdeztem miután befejeztük a reggelit. Ryder és Jace bólintottak.
-Köszönöm, hogy itt lehettem.- köszönte meg Jace anyunak. Anyu egy meleg ölelésbe vonta, nekem pedig ez megdobogtatta a szívem.
-Tetszik neked.- jelentette ki mellőlem Ryder suttogva. A fejem azonnal a hang irányába fordult.
-Nem. Igen. É-én nem tudom.- sóhajtottam. Gyorsan nyomtam anyu arcára egy puszit és Ryder is ugyan úgy.
-Szia!- kiáltottuk minden egyszerre.A mellettünk lévő hazokbol egyszerre léptek ki a többiek is. Azaz Winter, Emerald, Eric és Ashton.
-Sziasztok csibéim.- köszöntött Eric. Tipikus Espinosa, úgy látszik, hogy a hülyeség a családban van.
-Helló kakasaim.- köszöntöttünk vissza Ryder-el egyszerre. Mi van? Egy szóval sem mondtam, hogy a Grier család normális.
-Megint kezdik.- motyogta mellőlem Jace.
-Hallottam.- mondtuk megint egyszerre. Ez már tényleg kezd irritáló lenni. Sóhajtottam és inkább nem mondtam semmit.
-Mehetünk?- kérdezte végül Winter. Minden megindultunk valemerre, amíg valaki vissza nem rántott a csuklómnál fogva.
-Nem jössz velem?- kérdezte Jace és maga mögé mutatott. A szám tátva maradt és kb úgy néztem ki mint egy aranyhal.
-Az egy... az a... Mi a... ÚR ISTEN.- az út mellett ott állt egy gyönyörű Harley Davidson. Méretes egy motor az tuti. A matt fekete és króm dominál rajta. Egyszerűen gyönyörű.
-Ezt igennek veszem.- vigyorodott el. Nem tudtam mást csinálni, csak bólintani. Gyengéden megfogta a kezem és elkezdett a két kerekű jármű felé húzni. Egyszerűen ráhoppant, belőlem a levegőt is kiütötte a kinézetével. Tökéletesen illett hozzá és a rosszfiús énjéhez. Felhoppantam mögé és a kezeimet szorosan a vékony dereka köré fontam. A pólóján keresztül is éreztem mennyire izmos... egy percre felejtsük el, hogy láttam is.
-Mindíg Raven kapja a jó pasikat. Ez nem ér.- motyogta viccelődve Winter. Volt már pasija, de még nem találta meg az igazit. Nagyon okos és gyönyörű, biztos vagyok benne, hogy sok srácnak fáj rá a foga, Eric-et beleértve.🌼🌼🌼
YOU ARE READING
🌼 Y o u t h 🌼
RomanceElső része a könyvek: ~Some things never change~ Nash Grier ff Raven May Grier és Ryder Cameron Grier, a híres ikerpár, a defekt duó, a suli kedvencei. Lehet, hogy híresek, de attól még ugyan olyanok mint bárki más. Az, hogy valaki híres, nem azt...