BÖLÜM:10 |texting|

5.4K 236 11
                                    

Kaan'dan
Gök gürültüsünün şiddetli çakması sonucu gözlerini açıp bir kaç saniye bekledi.Aklına gelen Burak'la aniden yatağından kalkıp hazırlandı.Kim bilir nasıl korkmuştur küçüğü.Masanın üzerindeki telefonundan Küçüğüm yazısını bulup ilk önce mesaj attı.

Kaan: Sakın korkma tamam mı?Küçüğüm ben geliyorum hemen sakin ol.

Cevap vermesini beklerken,diğer yandan üzerini değiştiriyordu.Telefonunun titremesi sonucu eline alıp mesajı açtı.

Küçüğüm: Korkuyorum Kaan çok korkuyorum.

Kaan: Korkma şimdi ben seni arayacağım tamam mı?Zaten ben şimdi yanına geliyorum.

Küçüğüm Kişisi Aranıyor..

Kaan: İyisin değil mi?Bak sakin ol ben bir kaç dakikaya ordayım.

Telefondan gelen hıçkırık sesi Burak'ın ağladığına işaretti.Elini direksiyona vurup gazı dahada kökleyip gidebildiği kadar hızlı gitmeye çalıştı.Bir yandan Burak'ı sakinleştirmeye çalışırken diğer yandan araba sürüyordu.Aptal küçük çocukken'de böyleydi.Gök gürültüsünden korkar Kaan olmadan uyuyamazdı.Hatırladığı anı karşısında gülümseyip Burak'a anlatmaya karar verdi.

Kaan: Hatırlıyor musun?Küçükken'de korkardın gök gürültüsünden.Bir kere hatta yine aynı bu şekilde gürlüyordu.Sende ben olmadan uyumam diye tutturmuştun.Hiç değişmeyeceksin dimi küçük?

Arabayı evinin önüne gelişi güzel park edip kapıyı hızla açıp arabadan inip kitledikten sonra koşar adım kapıya gelip konuştu.

Kaan: Hadi şimdi inde kapıyı aç bana.

Burak: Açamam karanlık görmüyor musun sokak lambaları'da gitti.Oradaki saksının altından yedek anahtarı al.Gir içeri lütfen hızlı ol.

°
Selamm.

Texting le geldim.

Yetiş kaan kurtar.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Kalbimin Hükümdarı [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin