BÖLÜM:31 I'm A Mess

2.4K 121 18
                                    

BÖLÜM 30 AnKa yıda okuyun.

Şarkı;
Camila Cabello - I Have Question

Birini sevmek çok güzel mesele. Bir çiçek gibi mesela, sadece birine renk renk açarken diğer herkese dikenli tarafını çeviriyorsun.

I'm A Mess.

🦄

Çalan alarmla her sabah sinirlerim bozuluyordu. Hele'ki bu çalan alarm sabahın 07:40 taysa ben güne nasıl güzel başlayabilirdim ki.Şu sabahın köründe çalan alarmların melodisi kadar kimseden nefret etmemiştim.

Nerede duysam o melodiyi hızla kulaklarımı kapatıyordum bu yüzden alarmlardan ve onların iğrenç melodilerinden nefret ederim -erken çalan alarmlardan-

Bir kaç dakika öylece boş boş bakınıp ayılmaya çalıştım.Böyle durarak ayılamayacağımı anladığımda kendimi banyoya attım.

Suyu ayarlayıp bedenimi suyun altına ittim.Ilık su bedenimi ıslatırken rahatlamıştım.Saçlarımı geriye doğru tarar gibi yapıp başımı kaldırdım.Su tüm vücuduma ilişirken kahve kokulu duş jelime uzanıp vücuduma sürdüm.Boyun ve köprücük kemiklerime daha çok sürüp bedenimi duruladım.

Havluma uzanıp ıslak bedenimi sardım.Dün gece eve geçmeden Kaan'ın boyunuma bırakmış olduğu izi görünce gülümseyip istemsiz elim oraya doğru gitti.Açıkcası dün gece onun bir ize dönüşeceğini düşünmemiştim.

Banyodan çıkıp odamdaki gardırobumun önünde durdum.İç çamaşırlarımı üzerime geçirdim.Özel bir lisede okuyorduk sivil gitsekte sorun olmuyordu.

Siyah dar pantolonumu çıkarıp üzerine bana kat ve kat bol olan beyaz kısa kolumu çıkardım.Yuvarlak yaka olduğu için genelde istemeden tek omzum açık kalıyordu.

Üzerimi kurulayıp kıyafetleri üzerine geçirdim.Saçlarımı dağınık kullanmayı seviyordum, onun için aynada elimle iki şekil vermem yetiyordu. 

Dün gece sıkıntıdan hazırladığım çantamı tek omzuma asıp mutfağa girdim."Anne, yine döktürmüşsün bakıyorum."Hazırlamış hazırlamış olmasına ama sabah kalktığımda direk yemek yiyemediğimi hala ısrarla reddediyordu.

Beyaz spor ayakkabılarımı'da giydim.Bir yandan'da boyumdaki izi görmemesi için çabalıyordum.

''Gel şuraya iki üç bir şey ye.''

Aynada üstümü başımı son kez düzeltirken konuştum.

''Anne sende çok iyi biliyorsun'ki sabah uyandığımda yemek yiyemiyorum.''

''Boşunamı hazırlıyorum ben yiceksin dedim.''

Ayakkabılıktaki anahtarıma uzanıp çantamın kenarına attım.Hala neyi zorladığını bilmiyordum annemin.

''Babam yer, hadi kaçtım ben.''

Merdivenleri hızla inip odamdan çıkmadan önce çağırdığım taksiye binip okulun adını söyledim.

Taksiciye parayı ödeyip okula doğru attım adımlarımı.Bahçeye kısa bir göz gezdirip Buse ve Mert bir bankta oturuyorlardı.

Kalbimin Hükümdarı [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin