BÖLÜM:18

3.7K 158 16
                                    

Diğer bölümleri atlamayın.

Şarkı;
Camila Cabello -  Crying in the club

Saçlarının arasında süzülen ellerim ve uyurken seni izlemelik bir gece dileğiyle Seni Seviyorum -K

*

Kaan'dan

Hayatımıza öyle bir insan girer ki selam sabah bile vermeden gelir,bir kedi gibi,gönlümüzün en güzel köşesine kurulur,orası sıcak ve yumuşak olmaya devam ettiği sürece de orada kalır.Burak'ta aynen böyleydi.Beni sinir etmesine rağmen gelip gönlümün merkezine kurulmuştu.Onu gönlüme hapsetmiştim,asla'da bırakmayı düşünmüyorum.

Onu bir kere kaybetme korkusu yaşamıştım.Böylelikle onu ne kadar sevdiğimi anlamıştım onsuz yapamadığımı fark etmiştim.Onun gözlerime bakmasını,boynuma sarılmasını,utanmasını , heyecanlanması beni her şeyiyle kendine bağlamıştı giderse yapamazdım.

Ciğerlerimi şenlendiren o en sevdiğim koku burnuma gelirken.Siktiğimin baş ağrısı bir yandan'da sinirimi bozmuştu.Rahat rahat mutluda olamıyorduk amına koyım.

Göğsüme iyice sokulan burağın saçlarını öptüm dün geceyi hatırlıyordum ne yaptığımı , ne dediğim her şeyi eksiksiz hatırlıyordum hiç birinden'de pişman değildim bıraksa onu orada öperdim bile.

Onsuzluk katlanamayacağım bir hal almaya başlamıştı.Bedenime daha sıkı sarılıp başını boynuma gömen sevdiğime baktım ee baya tatlı gözüküyordu şerefsiz.

"Seni seviyorum"dedim.Uyanık olsa bunu ona diyemezdim.O gücü kendimde bulamazdım."Uyan artık yavrum"Mümkünmüş gibi dahada sokuldu.Güldüm.Elimi yanağına götürüp baş parmağımla okşadım.Çok güzel görünüyordu o kadar masum'ki hangi sevabımın ödülü diye düşündüm.

Gözlerimi etrafta gezdirip nerede olduğumuzu anlamaya çalıştım.Onların evindeydik bu zayıf haliyle nasıl getirdi acaba beni diye düşünmeden edemedim.

Dudaklarımı yanaklarına bastırdım,artık uyansa iyi olucaktı.Beklemekten nefret ediyordum eğer bu sevdiğim kişi tarafından bekletilirsem dahada sinirleniyordum.

Bedenime sardığı kollarını ayırıp yatağa sırt üstü yattı.Elini gözüne götürüp sol gözünü sıktığı eliyle ovaladı.O kadar tatlıydı ki kahretsin.Gözlerini açıp bir kaç saniye tavanına boş boş baktı.

Başını çevirip gözlerimizi birleştirdi.Gülümsedi  öyle içten gülümsediki kutupta yaşıyıp üşüseydim içimi ısıtıp alev aldıra bilirdi.Aynı sıcaklıkla gülümsemesine karşılık verdim.

Elini yanağıma koyup baş parmağıyla okşadı.Başımı eline yaslayıp gözlerimi kapayıp avuç içini öptüm.Yattığı yerde doğrulup dudaklarıma kısa ve hızlı öpüp yataktan kalktı.

Yattığım yerden kalkıp onun peşinden banyoya girdim.Üzerimde hala dün geceden kalma olan üstüm vardı.

Banyo kapısının pervazına yaslanıp saçımı karıştırıp onu izledim.Yüzünü yıkıyordu burağın arkasına geçip kollarımı beline sarıp sımsıkı sarıldım.Hala doyamamıştım ona.Gerçi ona doyulur mu onuda bilmiyordum.

Kıkırdayıp kollarımın arasında bana doğru döndü."Bir bıraksanda işimi halletsem ne dersin?"Hayır derim."Seni bir kere bıraktım bir daha bırakmam."Gülümsedi.

Gözlerim dudaklarına kaydı.Öpme isteğimi hep artıyordu ve ben onu gizlemekte gittikçe zorlanmaya başlamıştım."Bir yere gitmiyorum,canım burdayım."Dedi gözlerini kaçırıp."Tamam."

Kalbimin Hükümdarı [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin