Şarkı;
Rihanna - Cry
But no matter you'll never see me cry
You won't see me cryçık gel,
ne bileyim bi' yolunu bul.
biliyorsun sevdiğim,
beklemek çok yoruyor insanı.
hele ki beklediğim sensin,bu gerçekten dayanılmaz.
Kaç yaşına gelirsem geleyim kalbime dokunan sözlere, saçımın okşanmasına, güzel bakışa yenik düşeceğim.
Burak'tan
Kapının tıklanmasıyla.Baygın bakan gözlerim anında açılmıştı.''Burak?Uyumadın mı sen daha?''Kollarımı Kaan'ın boynundan çekmeye çalıştım fakat karşımdaki Kaan olunca gıcık bir şekilde gülümseyip kollarımı ayırmama izin vermiyordu.
''Yok anne uyudum rüya görüyorum şu an.''
''Dalga geçme anneyle.''
Gözlerimi devirdim.Bir yandan Kaan'la uğraşıp bir yandan anneme cevap vermek zor oluyordu.Tek elimi kurtarıp saçını çekip fısıldadım.''Rahat dur sana ya.''
Omuzlarını silkip belimdeki kollarını sıkılaştırıp daha çok yasladı beni kendine.Annemin sesi kulaklarıma ulaştığında içimden küfür ettim.Kadın tamda gelecek zamanı bulmuştu.Gelmesi yetmiyormuş gibi birde güzelim ortamında içine ediyordu.Biran önce göndermem lazımdı.
''Rüya gördüm anne.Etkilendim biraz.Duş alıcam."Onaylar gibi cevap verip.Bir kaç dakika bekledim.
Gittiğine emin olunca kısık gözlerimle Kaana baktım.Dudaklarıma uzanıp öptü ama hareket ettirmedi dudaklarını.Sadece öptü.
Sıradan bir öpüş değildi.Her duyguyu barındırıyordu dudakları.Dudaklarını geri çekip.Elini yanağıma koyup elmacık kemiklerimi okşadı."Duş almaya izin var mı?Velet."
Omzuna yavaşça yumruk atıp konuştum."Sevgiline velet demeye utanmıyor musun?"Gülüp duşa kabine ilerledi.
Bileğime uzanıp benide yanına çekti.
*
Sabah Kaan'ın üzerinde yatarken uyanmayı beklemiyordum.Heleki onun benden önce kalkıp beni izlediğini düşünürsek utanmam her zamanki gibi kaçınılmaz oldu.
Üzerinden kalkmadan dirseklerimde doğrulup gözlerimi ovuşturdum."Saat kaç?"Telefonuna uzanıp saate baktı.
"Ihm. 08:04?"
Başımı tekrar göğsüne koyup açılmamış uykuma tekrar dalmaya çalıştım."Sikerim uykunu,uyuma lan geç kalıcaz kalk hazırlan bizimkiler uyanmadan bize gidip bende hazırlanıyım."Olumsuz bir şekilde mırıldanıp eline uzanıp tuttum.
Popom yerle birlikte buluştuğunda acıyla inledim."Hödük müsün Kaan?İnsan gibi yatağın diğer tarafına it sene ne yere itiyorsun!"
Kahkaha atıp yatağımdan kalktı.Yerden kalkıp yatağıma tekrar yatacağım sırada beni belimden kavrayıp yatmamı engelledi.
"Bırak sana Hödük"
"Cık cık.Yakışıyor mu senin ağzına hödük falan?Birde sevgiline."
"Sabahın köründe uyandıran sensin karga daha yemeğini yememiştir be."Kollarından kurtulup dolabıma ilerleyip rastgele kıyafet çıkarıp Kaana döndüm.
"Dön arkanı."
Şaşırdığı surat ifadesinden belli olsada o ifadeyi hemen silip yerine.Suratına utandırıcam hazır ol bakışını yerleştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Hükümdarı [BxB]
RandomÖpüyorum gökyüzü gibi bakan gözlerinden. ''Benim bir mucizeye ihtiyacım vardı ve hayat karşıma seni çıkardı.''Sevdiğinin söylediği cümle karşısında gözlerini seyrettiği manzaradan kaldırıp dizinde yatan sevdiğine baktı ondan böyle cümleler duymaya...