Şarkı;
Nicki Minaj ft. Ariana Grande - BED'Biri olmalı insanın hayatında.Düşünen,seven,her an özleyen.İyi günde kötü günde yanında olan.Sıkıca sarılan sebepsizce arayan.Hiç gitmeyen.'
'Halbuki isteseydi onu sevilmediği bütün zamanlar için sevecektim ama istemedi.'
Burak'tan
Hayat sizce de tıpkı bir labirente benzemiyor mu?Bence gayet benziyor, şimdi bir düşünün.Hayat karmaşık ve yorucu tıpkı labirentler gibi değil mi?Çıkış mutluluğu temsil ediyordu mesela.Bazı insanlar çoktan çıkışa ulaşmışlardı.Çünkü sevdiği insanlar ona yardım etmiş karanlığını aydınlatıp daha iyi görmesini sağlamışlardı kısacası yardım etmişlerdi.Çıkışa ulaşamayanlar ise onu aydınlatan bir ışık bulamadığı için karanlık bir labirentte tek başına,sessiz ve korkmuş bir şekilde ilerleyip duruyorlardı.Her ilerlediğinde dahada kayboluyorlardı mesela.Ama bazı kişiler vardır.Ne kadar karanlık olursa olsun.Ayakta durup kendi çıkışını kendileri bulabiliyordu.Çünkü onlar güçlüydü neler yaşarlarsa yaşasınlar ayakta durmayı başarabiliyorlar'dı.
Benim labirent'im ise biraz karışık o gittiği zaman karanlığa bürünen labirent'ime güneş doğmaya başlamış ve etrafı aydınlatmaya başlamıştı.Yolumu daha iyi görüyor,bana yardım ediyordu,ama çıkışa ulaşmak çok zordu.Çeşitli zorluklar bana engel oluyordu.Bunlardan en büyüğü ise ailemden sakladığım sırdı.En çokta o engelleyecek gibiydi.Şuan göremiyordum ilerde bir zorluk ama bu sorun karşıma çıkacak duvar gibi dikilecekti.İşte o zaman ne yapacağımı bilmiyorum.Ama o duvara gelene kadar önümde milyonlarca engel olacak gibi gözüküyordu.
Gücümün sonlarındaydım karşıma çıkacak başka bir sorunu atlatacak kadar gücüm yeter mi orasını bilmiyordum tek istediğim Kaan'ın yanında anı yaşamak istememdi ne olacağı umurumda değildi.Karşımda oturan sevdiğimin yüzünü inceledim ezberlediğim yüzünü kaç kere daha ezberleyecektim bilmiyordum.Uzun siyah saçları onlara elimi geçirip oynama isteğimi daha çok dürtüyordu.Bakışlarım gözlerine kaydı bu sefer gözleri en sevdiğim yerdi.Orada kendimi görüyordum,bana nasıl baktığını sevgisini görüyordum.Ona baktığımı hissetmiş gibi bakışlarını gözlerime kenetledi.Dudaklarının kenarı kıvrılırken gülümsedi.Bakışlarımı bakışlarında zorla çekip dudaklarına baktım.Diğer bir sevdiğim yer dudaklarıydı.
Utanıp bakışlarımı hızla üzerinden çektim.Bu kadar utanmamam gerekirdi ama elimde değildi.Utanıyordum işte.
Zilin çalmasıyla oturduğum tekli koltuktan kalkıp kapıyı açtım.Hepsi sözleşmiş gibi aynı anda geldiklerinde güldüm.Kapının kenarına çekilip geçmeleri için yol açtım.
"Evi dağıtmayın yoksa annem hepimizi anladınız siz."
Arkalarından içer gidip inadına Kaan'ın karşısındaki koltuğa oturdum.
Beni izleyen adama bakıp.Yüz hatlarının gerilmesini izledim.Onun yanına değilde gidip kayra ve denizin ortasına oturunca sinirlenmişti.Kıkırdayıp onlarla muhabbet etmeye başladım.
Kaan'ın yalandan öksürmesi üzerine bakışlarımı ona çevirdim.Kaş göz işareti yaptığında bende aynısını ona yaptım.Ne kadar anlasamda anlamamış gibi yapıyordum.Köşeye attığı telefonunu eline aldığında bende çıkarıp bekledim.
Yürüyen Ego: Sinir krizi geçirip o yanındaki iki lavuğu kemiklerini kırana kadar dövmemem için ordan kalkman için on saniyen var hadi güzelim.
Gözlerim açılınca bakışlarımı telefondan kaldırıp ona baktım.Yumruk haline getirdiği elleriyle kendini tuttuğu belliydi.Ne kadar yapabileceğini bilsemde omuzlarımı silkip cevap yazdım.
Burak: Neden ya ne güzel sohbet ediyorum ben.
Bakışlarımı tekrar ona çevirdiğimde boynunu yana yatırıp kıtlattı.Kalkıcağını anladığımda aniden yerimden kalktım.Meraklı gözler bana dönerken Kaan piç bir şekilde sırıtıyordu.
Gözlerimi kısıp ona baktım.Sinir ya resmen.Ben mi sinir ediyorum belli değil.Bir şey yok der gibi elimi salladım.Sohbetlerine geri dönerken.Gidip Kaan'ın yanına oturdum.
Kollarını belime dolayıp beni iyice kendine çekti.Kıkırdayıp kollarımı bende ona sardım.''Görecekler,biliyorsun değil mi?''Diye sordum.
''Ulan aptal.Ben dün gece seni sevdiğimi herkese söyledim şimdi görmelerini sikime takıyor gibi mi görünüyorum?Kimsenin ne dediği umurumda falan değil.Sen benimsin ve hep öyle olacaksın.''Biraz daha yaklaşıp başımı göğsüne yasladım.Ben onundum ve o gitmediği sürece ben onun olacaktım.Çünkü seven insan gitmezdi değil mi?
Saçlarımdan öptü.Gözlerimi kapadım.Patlayan flashı umursamadan sarılıp yatmaya devam ettim.''Seni Seviyorum Kaan.'' dedim gözlerimi açmadan.Sustu.
Gözlerimi açıp yüzüne baktım.Gülümsüyordu.Bende gülümsedim.Normal bir şekilde.
Kendinize iyi bakın.Bir dahaki bölümde görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Hükümdarı [BxB]
RandomÖpüyorum gökyüzü gibi bakan gözlerinden. ''Benim bir mucizeye ihtiyacım vardı ve hayat karşıma seni çıkardı.''Sevdiğinin söylediği cümle karşısında gözlerini seyrettiği manzaradan kaldırıp dizinde yatan sevdiğine baktı ondan böyle cümleler duymaya...