Şarkı;
Selena Gomez - Back To YouMert: Ne zaman biniyorsunuz?Biz hava limanına geliyoruz.
Kayra: Kanka sakat mısın?Bu saatte niye geliyorsunuz.Daha erken biz daha uçağı bekliyoruz.
Mert: Bir şey olmaz.Beklesinler.
Kayra: Hâlâ aynı Mert'sin,Dua et ağzına sıçmasınlar.
Arkadaş;Hayatta en çok yanınızda olan şeydir.Eğer iyi bir arkadaş edindiyseniz.Ne yaşarsanız yaşayın ne yaparsanız yapın yanınızda olandır gerçek arkadaş.Bir kaç ay konuşup iyi gününüzde yanınızda olup kötü gününüzde olmuyorsa onun gerçek arkadaş olduğunu sanmayın.Onun için arkadaşlarınızı doğru seçin derim aksi taktirde yine üzülen siz olacaksınızdır.
"Hani kaç saat oldu hala gelmedi bunlar."Evden çıkalı saatler oluyordu fakat saygı değer arkadaşlarının hala uçakları inmemişti.Biraz daha beklerse kafayı yiyecekti Kaan
''Burak ben çok sıkıldım bunlar hala gelmedi.''Gözlerini devirip yerinden kalktı.Her zamanki gibi beklemeyi sevmeyen mızmız Kaan.''Gelirler şimdi.''Yanlarına doğru gelen iki kardeşi görüp oturduğu yerden ayaklanan Mertle birlikte hepsi aynı tarafa bakmış oldu.
İki kardeşe birden sarılan Mert'in hareketine göz devirmeyi ihmal etmemişlerdi tabi'ki.
Denizle Kayra orta okuldan beri arkadaşlardı.Ailelerinin zoruyla daha iyi ingilizce öğrenebilmek için yurt dışına gönderilmişlerdi,ama kayra ve deniz olunca.İngilizceyi bile öğrenememişler durmadan bir şeyler çıkarıp geri dönmeye çalışmışlardı.Gördüğünüz gibi'de en sonunda başarmışlardı.Bunları'da Mert sağolsun açtığı WhatsApp grubu sayesinde tek tek öğrenmişti.
Hepsi teker,teker arkadaşlarına sarılıp Kaan'ın arabasına doğru ilerlemeye başlamışlardı bile.Burak'ın arka kapıyı açıp bineceği sırada Kaan'ın öksürmesiyle durup ona baktı.Damarları yavaş,yavaş belirginleşmeye başlıyor.Sinirlendiği her halinden belli oluyordu.''Ne yapıyorsun Burak?''Anlamamıştı arka kapının oradan çekilip adımlarını sevdiğinin yanına doğru attı.
Neden uzun olmak zorundaydı hayır uzun olunca eline ne geçiyor.Hafifçe parmak uçlarından yükselip sevdiğinin kulağına fısıldadı."Sorun ne?"Kolun'dan tutulup arabadan uzaklaştırırken arkadaşlarının dikkatlerini üzerlerine çekmişti.Şimdi işin yoksa bunlara (kayra ve denize) yalan uydur.Hava limanın tuvaletlerine girerken içeride kimsenin olmaması ayrı bir garipti.(YN:Çünkü ben öyle istedim.)
Kapıyı arkalarından kilitleyip Kaan'ın üzerine doğru gelmesi sonucu.Kaan'ın her attığı adımda kendisi'de geri adım attı.Bedeni duvar kırıp diğer tarafa geçebilecekmiş gibi kendisini bastırıyordu ama nafile.Kafasının iki yanına'da konulan eller tarafından adeta köşeye sıkıştırılmıştı.
Kafasını yukarı doğru kaldırıp gözlerini kararmış gözlere dikti.Yüzleri birbirlerine yaklaştığı sırada kafasını yan tarafa çevirdi Burak.Boynun hissettiği parmak yukarı aşağı yol çizerken sevdiğinin nefesini kulağında hissetti.
K:''Sen beni delirtmek mi istiyorsun küçük ne demek arkaya oturucam.''
Sessizce yutkundu.Hayır yani buna mı delirmişti?Sessinin titrek çıkmamasını önleyerek konuştu.
B:''Ne var sadece arkada arkadaşlarımla hasret giderecektim.Hani salak değilsin sende biliyorsun bayağıdır yoklardı.''
Kafasını Burak'ın boynuna gömüp kokusunu içine çekti.Sakin olmaya çalışıyor gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Hükümdarı [BxB]
RandomÖpüyorum gökyüzü gibi bakan gözlerinden. ''Benim bir mucizeye ihtiyacım vardı ve hayat karşıma seni çıkardı.''Sevdiğinin söylediği cümle karşısında gözlerini seyrettiği manzaradan kaldırıp dizinde yatan sevdiğine baktı ondan böyle cümleler duymaya...