BÖLÜM:38 Sweetener

2.1K 91 30
                                    

Gifteki gibi sarılmak istiyorum sana.Kollarımı boynuna dolayıp saçlarını okşamak. Öpücüklerimi kondurmak istiyorum.Belki bir gün

excuse me umm, i love u  🍭

Sweetener.

🍭

Kaan'dan

Özlemiştim miniğimi.Kaç saattir yanımda değildi,kollarımda değildi.Kollarımda boşluk vardı o yokken doyamıyordum ona yanına gidip kollarımı ince beline sımsıkı dolamam lazımdı.

Sadece benim yanımda yatsın,bana sarılarak uyusun istiyordum.Yanımdan hiç ayrılmasın.

Elimde olsa ceketimin cebine saklardım onu.Kimsenin görmemesini sağlardım.Benden başkaları bakınca deli oluyordum hepsini tek tek yok etmek istiyordum.

Üstümü hızla değiştirip haber verip ayrıldım evden.Elimdeki anahtara baktım.

Kucağımı alıp öperken arka cebinden almıştım anahtarı amacım gece gidip onunla uyumaktı fakat daha fazla dayanamamıştım.

Markete girip sevdiği abur cuburlardan aldım bir kaç tane.Ne kadar kızsam'da yiyordu zaten bu lanet şeyleri.Poşete bakıp gülümsedim.

Taksi durdurup yolu tarif ettim yaşlı amcaya,

Haberi yoktu belki ama beni kendine aşık etmeyi başarmıştı.Utanmasına, masumluğuna, gülüşüne, kızgınlığına,kıskançlığına her şeyine aşık olmuştum kısacası.

Daldığım düşüncelerden sıyrılıp etrafa baktım.Parayı uzatıp indim arabadan.Tanıdık merdivenleri çıktım

Burak'tan

Elimdeki fincanı parmaklarımın arasına alıp bir kaç yudum aldım kahveden.Hemen gelicem demişti ama hala gelmemişti kahveyi sağ elime alıp telefonuma uzanıp mesaj kutusunu açtım.

Miniğim: Neredesin seni bekliyorum?

Miniğim: Bak kaç dakika oldu

Miniğim: Hala gelmedin

Attığım gibi mesajımı görüldü atıp cevap vermeyince dahada sinirlendim.

Miniğim: Bana bak

Miniğim: Bana görüldü atamazsın

Miniğim: Senin kafanı ısırırım

Miniğim: Duydun mu beni

Sevgilim: Hem duydum hem gördüm yavrum

Sevgilim: Arkana bak bebeğim

Arkamı döndüğümde Kaan'ı beklemiyordum belkide bu yüzden korktum ve sıçradım hatta kahveyi elime bile dökmüş olabilirim.Acıyla inleyip yerimden kalktım hala elimde tuttuğum bardağı bırakıp elimi salladım.

''Siktir!İyi misin Burak?''Elimi sallamaya devam ederken lavaboya doğru koştum.Muhtemelen kızaracaktı.

Soğuk suya elimi sokup rahatladım.Arkamdaki bedene gözlerimi kısıp baktım.''İyi misin yavrum?''Yanıma gelip hala suda tuttuğum elime baktı.Hayır geliyorsan haber ver değil mi?Ne korkutuyorsun.

Suyu kapatıp musluğa yaslandım.Ellerimi tutup dudaklarına bastırdı bir süre.Kolunu belime dolayıp odama sürükledi beni.''Aşkım sen eve nasıl girdin?''

Balkona geçip mindere oturdu, benide kucağına çekip kollarını belime doladı,çenesini omzuma koyup boynuma öpücüğünü kondurdu.

"Normalde anahtarla girmeyi planlıyordum ama annen yakaladı annende radar olmadığına emin miyiz?"Güldüm.

Kalbimin Hükümdarı [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin