Şarkı;
Ariana Grande - thank u, next"Gece balkonda battaniyeye sarılı otururken, içeriden uykulu gözlerinden yanıma gel istiyorum."
thank u, next
🍷
Odamda uzun uzun yankılandı alarmın sesi, acıyan gözlerimi aralayıp yatağımda telefonumu aradım alarmı kapattım başımı yastığa geri attım.Uyanmak istemiyordum,uyumak istiyordum.Dün gece uyuya kalmış olmalıydım lakin buna en yakın örnek az önce telefonumu yatağın içinde aramış olmamdı zaten.
Ellerimi sıkıp gözlerimi ovaladım sersem gibiydim yataktan çıkıp lavaboya girdim, yüzüme iki,üç kez soğuk suyu çarpıp ayılmayı denedim.
Dolabımdan kıyafetlerimi çıkarıp üzerime geçirdim.Hiçbir şey demeden kendimi dışarı attım.Bedenimi duvara yaslayıp derin derin nefes aldım, bu hissi biliyordum bir kere daha yaşamıştım aramız ne zaman kötü olsa ayrılsak kalbim sıkışıyordu, sevmiyordum bu hissi hemde hiç.
🍷
'Kalk sıramdan' dakikalarca aklımda yankılanan cümle olmaya hak kazanmıştı.Başımı yasladığım sıradan kaldırıp yüzümü ovuşturdum.
Bakışlarımı ona çevirdim,gülümsedim buraya bakıyordu.Göz göze gelmiştik, kalbim yine hızlanmış, heyecanlanmıştım kahretsin.
Kafasını hemen çevirip camdan tarafa baktı, hani bataryası bozuk olan telefonlar vardır ya şarjlarının bitmesi maksimum yarım saattir heh işte öyle olmuştu şu an şarj aletim bozulmuştu ve telefon kapandı kapanacaktı son demlerini yaşıyordu kapandığında ne olur ne biter düşünemiyordum.
Kolumu dürten Mert'e çevirdim dolu bakışlarımı,"Kanka noldu size Kaan sana neden öfkeli ve kırgın bakıyor?Sen neden ona kırgın be ağlayacakmış gibi bakıyorsun?Hiçbir şey anlamadım."
Anlamaman normal zaten Mert olayları bilmiyorsun.."Dün hani ceza aldık ya-"
Dün olup bitenleri anlattım tek tek, beni öpen çocuğu Kaan'ın gidişini, dün gece yaşadıklarımı.
"O çocuğun yüzünü gördün mü?"
Düşündüm bir kaç dakika, görmüştüm vede simasını çok iyi hatırlıyordum, zaten daha ilk dersteydik amacım bugün onu bulup hesap sormaktı.Sonuçta onun bu yaptığı şey yüzünden bu haldeydik biz.Ne olup bittiğini öğrenmem lazımdı,bizim için gerekliydi.
''Sence?Gördüm tabi ki,aklıma kazıdım bile.''
Zilin çaldığını belirten melodi okul koridorlarını doldurduğu sırada, derin bir nefes verip başımı sıraya yasladım.
Hayatımda bir kere aşık olmuştum sadece bir kere, bir kere sevmiştim.Hepside Kaan'dı onu bir kere sevmiş,ona aşık olmuştum.Şimdi o yoktu,iki sıra yanımda oturuyordu ama bir o kadar uzaktı o bana şu an, canımın nasıl yandığının kalbimin nasıl acıdığından bir habersizdi.
Biliyorum, onunda en az benimki kadar acıyordur ya da daha fazlası.
Aşık olmak cidden zor bir şey, şimdi benim hayatımın merkezi olmuşken şu an olmaması hayatta bir anlam aramama izin vermiyordu.O yokken eğlence yoktu, mesela; gülemiyordum,eğlenemiyordum sevdiğim ünlünün dinlediğim şarkısı beni mutlu etmiyordu okuduğum kitaptan, izlediğim diziden, yediğim yemekten zevk alamıyordum.İştahım kesilmişti ne acıktığımı hissediyordum nede doyduğumu sadece ağlamak istiyorum, onun kollarının arasında o beni sımsıkı sarmışken ağlamak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Hükümdarı [BxB]
RandomÖpüyorum gökyüzü gibi bakan gözlerinden. ''Benim bir mucizeye ihtiyacım vardı ve hayat karşıma seni çıkardı.''Sevdiğinin söylediği cümle karşısında gözlerini seyrettiği manzaradan kaldırıp dizinde yatan sevdiğine baktı ondan böyle cümleler duymaya...