Gözlerinin aralanmasına neden olan telefonunu titreşimden çıkarmayı unuttuğu için kendine bir küfür etti.Yorgun hissediyordu hemde çok.Gözlerini ne kadar açmak istemese'de zorla açmıştı.Bedeni ayılmıştı ama gözleri hala açılamamış kapanmak için direniyordu.Elini komidinine atıp telefonu aradı.Bulduğu telefonu yüzünün hizasına getirip.Gelen bildirimleri okumaya çalıştı.
5 Cevapsız arama,20 mesaj ve gereksiz instagram bildirimleri.
Mesaj kutusunu açıp kimlerin mesaj attığına baktı.beş altı tanesi mertten,gerisi Kaan'dandı.Uzak durmasını söylediği halde neden hala mesaj atıyordu.Kaan'ın mesaj kutusuna tıklayıp attığı mesajları tek tek okudu.
Kaan:Burak.
Kaan:Cevap ver lütfen.
Kaan:Seni özledim Burak.
...
Ve bunun gibi bir çok mesaj ama en çok dikkatini çeken
Kaan:Seni seviyorum.
Olmuştu.Artık neye inanacağını bile bilmiyordu.Parmaklarını klavyede gezdirip zorda olsa mesaj yazdı.Mesaja görüldü atıp mert'in attığı mesajlara girdi.
Mert:Burak iyi misin?
...
Mert:Çevrim içisin sonunda.
Burak:Mert o gün ben lavaboya gittiğimde sen Kaan'la oturuyordun sonra bana seslendiğinde dışarıdaydın neden?
Mert:Siz gittikten sonra telefonum çaldı bende konuşmak için kalktım.Döndüğümde seninle aynı manzarayı gördüm.Görmemen için seslendim ama Kayra ve Deniz sağolsun.
Mert:Okula gelmeyecek misin?
Burak:Toparlaya bilirsem öğlene kadar gelirim.
Mert:Tamam.
Görüldü(11:11)
Gördüğü saatte gülümseyip uygulamadan çıkıp internette saat anlamlarına baktı 11:11 Sana süpriz bir hediyesi var.Bundan ala hediye mi olur diye düşündü.
Kaan:Son görülme 11:11 ve görüldü.En azından mesajıma baktın.
Burak:Seni Seviyorum yazarken zorlanmamışsındır.
Kaan:Burak pişmanım.Onun öpüşüne karşılık vermemeliydim.
Burak:Ama verdin.Hiç düşünmedin mi?Burak burada görür falan diye gözümün önünde aldatmasaydın keşke.
Burak:Duygularım hiç önemli olmadı mı senin için?
Burak:Bu kadar mı değersizdi sevgim senin için?
Burak:Peki ya umutlarımı yok ederken üzüldün mü?
Burak:Ama şunu'da biliyorum ki seni çok seviyorum.Ne olursa olsun bana ne yaparsan yap seni deli gibi özlüyorum ve seviyorum.
Kaan Kişisini Engellediniz.
Mert:Burak bir şey mi oldu kanka?
Burak:Noldu?
Mert:Kaan delirdi sınıfı dağıttı,en son duvara yumruk atıp çantasını alıp çıktı okuldan.
Burak:Siktir!Bir şeyi var mıydı?Eline bir şey oldu mu?
Mert:Bilmiyorum.
Görüldü.
(1,2 saat sonra falan)
Çalışma masasında oturmuş bir yandan şarkı dinleyip ağlıyor,diğer yandan resim çiziyordu.Resim çizerek kendini rahatlatmaya çalışıyordu ama yaptığı tüm resimler Kaan'a yönelik olunca tüm resimlerde onu çizmiş oluyordu.Okula gitmek istememişti.Annesi'de nedenini sormamış göndermemişti.
Saatlerdir Kaan içinde endişeleniyordu.Elini neden duvara vurmuştu.Oysaki onun canın yanması canını yakıyordu.Acı çekmemeliydi.
Telefonun titremesi sonucu.Telefonu eline alıp mesaj yerine girdi.
05....:Burak delirtme sikeyim kaldır şu engeli.
Burak:Kaan?
05....:Benim kaldır şu engeli.
Burak:Manyak falan mısın sen.Ne diye gidip yeni numara alıyorsun?Kaldırmıyorum engeli.Anlamaya çalışmıyorsun beni Kaan.Canım yanıyor,seni o kızla gördüğümden beri canım yanıyor benim.Sen daha sabah beni öpmüştün ya sonra gidip nasıl o kıza karşılık verebildin için hiç cız etmedi mi?
05.... Numarasını Engellediniz.
Tekrar üzülmek istemiyordu ama Kaan'ın en ufak güzel sözünde tüm siniri geçip onu affediyordu.Doğru düzgün ona kızgın bile kalamıyordu.Geldese hemen gelecek durumdaydı ona karşı.Kaan onun ilk ve tek sevgilisi olacaktı bunu'da biliyordu ama yinede aşkının böyle önemsiz görülmesi kalbini kırılmıştı.
O anı hatırladıkça gözleri doldu.Kendine şaşırtmayarak durmuş olan göz yaşlarını tekrar bıraktı.
Onu çok özlemişti Burak.Onun için onsuz her şey anlamsız ve boş geliyordu.(YN:Bende özledim.Banada boş ve anlamsız geliyo)
°
Merhaba tekrardan.İki Burak'ta Kaan'ı özledi.
Önceki bölümü okumayı unutmayın.
#TeamBurak ?
#TeamKaan ?Yorum ve Vote atarsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Hükümdarı [BxB]
RandomÖpüyorum gökyüzü gibi bakan gözlerinden. ''Benim bir mucizeye ihtiyacım vardı ve hayat karşıma seni çıkardı.''Sevdiğinin söylediği cümle karşısında gözlerini seyrettiği manzaradan kaldırıp dizinde yatan sevdiğine baktı ondan böyle cümleler duymaya...