BÖLÜM:26

2.6K 132 19
                                    

Şarkı;
Demi Lovato - Sober

Gördüğüm rüyayı azıcık değiştirip sizlere sunuyorum.

It's only when I'm lonely
Sometimes I just wanna cave

Uzun bir koridor etrafın karanlık olması koridorun ne kadar uzun olduğunu görmemi zorlaştırıyordu.Adımlarımı korka korka karanlık koridorda atarken.İçimdeki kötü his dahada korkutmuştu beni.Ne zaman bu hissi hissetse illaki kötü bir şey olup üzülüyordu.O hissin diğer kötü bir tarafı ise moodunun düşmesini sağlıyor ve soğuk tavrı karşısında bunu karşısındaki kişiye yansıta biliyordu.

Sevdiğimin kokusu burnuma ulaşırken etrafıma bakmayı eksik etmedim ama hiçbir yerde yoktu.Adımlarımı hızlandırdığım'da kokusu dahada yoğunlaşmıştı bu onun bana yakın olduğu anlamına geliyordu.Yakınımda çok yakınımdaydı.

Bir kapının önünde durduğumda açıp açmamak arasında gidip geliyordum.Elim titreyerek kapının koluna ulaştığında zar zor kulpu indirim kapıyı araladım.Normalde bir oda olması gerekirken değildi.Sanki bir balkon'du.O günkü balkon Kaan'ı öptüğüm yer.

İleride ise oturan iki kişi.İçeriye bir adım atmaya çalıştım fakat atamadım.Sanki önümde girmemi engelleyen görünmez bir duvar vardı.Ne kadar çabalarsam çabalıyım içeriye giremediğim.Gözlerimi tekrar onların üzerine çevirdiğimde onların iki genç değil.Kaan'la bendim ve dudaklarım aynı o günkü gibi Kaan'ın dudaklarını bulmak üzereydi.Kapıyı kapatıp yanda taraftaki kapıyı açacağım sırada.Karanlık koridorda acı dolu bir bağırış yankılandı.Kaan'ın bağırışı.

Ağlayış.

Hıçkırık.

Çaresizlik.

Kayboluş.

"Beni bırakamazsın!"Diye bağırdım kurumuş boğazımı umursamadan.Bir hıçkırık daha kaçtı dudaklarımdan.Bu karanlık odada ne zamandan beri ağladığımı bilmiyordum.Odaya girdiğim an yerdeki kana basıp düşmüştüm.Kendimde kalkacak gücü bulamayınca üstümün kan olmasını umursamadan onun yanına gelmiş başını dizlerime koymuş ağlıyordum.Ne olduğu ne yaşandığı hakkında hiçbir fikrim yoktu.Son kez bağırdım kısık sesimle.Saatlerdir yaptığım gibi olmayan insanlara bağırdım.Yardım istedim.

''U-uyan.''Diye bildim gözlerim kapanmadan.''Sana ihtiyacım var lütfen.''Dedim.Git gide kısılan sesimle.Sonrası karanlık.

*

Gözlerim hiç olmadığı kadar hızla açılmıştı.Sırt üstü dönüp tavana diktim gözlerimi.Terlemiştim ve hala o gördüğüm rüyanın etkisindeydim.Yedi saniyelik bir rüyanın bana saatlerdir sürüyormuş gibi gelmesi adaletsizlikti.Hele üzerimde bu kadar etki uyandırdıktan sonra.

Hayat enerjim çekilmiş.Tüm duygularım kaybolmuş bir şekilde tavandan alamıyordum gözlerimi.Gördüğüm rüyanın tabi ona rüya denirse.Çabucak kapılan bir huyum vardı kolay,kolay çıkamıyordum.Etkisinden.

Odamda olduğuma göre eve getirilmiştim.

Kaç saat orada oturduğumuzu daha doğrusu.Benim oturup manzarayı izlediğimin Kaan'ın ise dizimde yatıp arada beni izlediğini bilmiyordum.Gerçi ikimizde halimizden memnunduk saatti ise pek önemsediğimiz sayılmazdı.Çünkü epey geç olduğu belliydi.Buralarıda tahminimizce bizden başkası bilmiyordu.O yüzden rahat davrana biliyorduk.

Göz kapaklarım bana itaat etmeyerek kapanmaya çalışsada.Zar zor onları açık tutmayı başarabilmiş ama daha fazla buna gücüm yetmemiş ve kendimi uykunun kollarına teslim etmiştim.

Normalde uykuya yenik düşen bir bünyem yoktu fakat yorulunca veya klasik olarak.Erken kalkınca uyuya kalıyordum ama bu sefer yorgun olduğum için kendimi teslim edicektim uykunun kollarına veya çoktan etmiştim bile.

Anladığım kadarıyla Kaan beni eve getirip kendisi gitmişti.Alışmıştım onun kollarında uyumaya.Rüya tekrar aklıma gelince telefonu aradım.Üstümün değiştiğine göre telefonumda komidinin üzerindedir diye düşünüp benim gibi yanılırsınız.

Çalışma masamın üzerindeki telefonu alıp.Kaana mesaj yazdım.

Burak; Kaan

(03:57)

Kaan'ım; Noldu?Neden uyandın? (04:01)

Burak; Yanına gelebilir miyim?

Kaan'ım; Hayır, geç oldu.Ben gelirim

Burak; Kabus gördüm

Kaan'ım; Kötü müydü?

Burak; Hala etkisindeyim.Fazlasıyla kötüydü

Burak; Beni bırakma tamam mı?

Kaan'ım; Ben artık seni bırakabilir miyim?

Kaan'ım; Daha önce bunun korkusunu çok iyi bir şekilde yaşadım

Kaan'ım; Bırakmaya niyetim yok.Sende artık beni bırakamazsın

Burak; Bırakırsan seni kendi ellerimle öldürürüm.Başkasına bırakmam

Kaan'ım; Beni mi gördün sen rüyanda?

Burak; Evet

Burak; Çok kötü bir şekilde gördüm

Burak; Sesleniyordum ses vermiyordun

Burak; Çok kötüydü kaan.

Burak; Gözümü her kırptığım'da gözümde o an canlanıyor

Kaan'ım; Sakin ol, ben iyiyim

Kaan'ım; Yoldayım gelicem 10-15 dakikaya

Burak; Olsun görmek istiyorum ben yinede seni

Burak; Sarılmak istiyorum.

Burak; Kollarınla bedenimi kavradığında

Burak; Sadece benim olduğunu hissediyorum

Kaan'ım; Her fırsatta sarılmanı şimdi anladım

Kaan'ım; Gelip seni kollarımın arasına alıp sımsıkı sarıcam.

Burak; Gele bildiğin kadar hızlı gel lütfen.

Kaan'ım; Elini,yüzünü yıka bende geliyorum hemen.

Kısa ama güzel bölüm oldu.

25.Bölüm Okumayı Unutmayın.

Multideki Şarkı Şu An MOOD.

Kalbimin Hükümdarı [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin