Şarkı;
Ariana Grande - God is a woman"seni çok özlüyorum yanımda olsan bile o kadar çok özlüyorum ki.geçmiyor özlemim.''
*
Elimdeki telefonu fırlatacağım sırada bileğimi tuttu Kaan.''Bırak ya, bozuk bu.Bunun yüzünden yenildim kırıcam bunu"
''Kır sonra babanda seni kırsın dimi,yavrum.''
Kıkırtıları kahkahaya dönüşürken iyice sinirlendim. Gözlerimi kısıp baktım, oynadığımızdan beri sadece bir kere kazanmıştım.Oda ilk oyundu insan sevgilisine acır'da yenilirdi bir kere kazanmaktan ne olacaktı tabi Kaan'ın dediğine göre bana eli salmıştı ben kazanmamıştım ama ben onu takmadan.
Kazancımın sevincini yaşarken kaybettin,acemi şansı var bende. Gibi şeyler söylemiştim fakat o bana tekrar, tekrar eli saldığını söylemiş sevincimi kursağımda bırakmıştı.Dediklerini umursamadan onu yendiğimi yine söylemeye devam etmiş ve onu sinirlendirmeye çalışmıştım ve bunu bilerek ve isteyerek yapmıştım başarılıda olmuştum.Sinirlenince tatlı olan bir yapısı vardı.Bir o kadarda dengesiz oluyordu ama olsun.
'Burak puştluk yapma.'demeye başlamıştı ama aldırmamıştım.En sonunda beni tekrar oyuna davet ettiğinde kabul etmiş ve oynamaya başlamıştık.Yeniyor oluşu yetmiyormuş gibi birde oyundaki emojilerle sinirimi dahada bozmuştu. Yetmizmiş gibi birde paralarım gitmiş.İşin garip tarafı onun sinirini bozması gereken kişi bendim onun benim sinirlerimi bozması değil.Böyle olmamalıydı.
''Ödülümü ne zaman alacağım?''
Yönelttiği soru karşısında derin bir nefes alıp dışa doğru verdim.''Berabere bitti.Banane ya bende kazandım.''
''Bak yine puştluk yapıyorsun yapma.Saldım eli diyorum.''
Telefonunu eline alp skoru açtı.''Hadi diyelim kazandın 2 kere yendim seni bak.''Kaçışım yoktu,Kaan tarafından bir kez daha köşeye sıkıştırılmıştım.Bir kez daha bağlanmış oldum ona.
***
Ders'in sıkıcılığını edebiyat olmasından anlamak zor bir şey değildi.Şimdi size klasik öğrenci isyanımı yapıcam nerede işime yarayacaktı benim kafiyeler?Yazarların hayatı,ilk eserimiz,ilk roman ve bunun gibi bir çocuğu.Tamam sözelim iyiydi edebiyat severdim ama yinede bana gereksiz geliyordu işte beynimi geçici olarak işkal ediyorlardı bu bilgiler zaten.
Kaan'ın eline vurup önüme döndüm.Dersin ilk on dakikasını beni şaşırtarak dinlemişti.Daha sonra sıkılıp çok sevdiğim sevgilim,benimle uğraşmaya başlamıştı.Ona karşılık vermediğimde, kitabımın kapağını kapamış,kalemimi almış,hocanın ve kimsenin bakmadığı sırada yanağımdan öpmüş.Dikkatimi dağıtmaya çalışmıştı.Başarılı olmuştu orası ayrı tabi.
Yaptıklarına karşılık vermediğim zaman ise bu sefer şansını beni utandırmaktan yana kullanmıştı, gerçi başarılıda olmuştu kızarmıştım.Deste olduğumuz için yüzümü boynuna'da gömemiyordum.Onun için baş parmağımı ısırmıştım zavallı baş parmağım ısırmaktan ne hale geldi.
Ağzını açmış bir şey diyeceği sırada dirseğimi yavaşça karnına geçirdim.''Sus,yeter utandım utanıcağım kadar, bünyeme fazla benim bu kadarı.''Gülümseyip gözleri beni bulacak şekilde sıraya koydu kafasını.''Beni izleyeceğine dersi dinle Kaan sınavda ne yapacaksın?''Omuzlarını silkti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Hükümdarı [BxB]
RandomÖpüyorum gökyüzü gibi bakan gözlerinden. ''Benim bir mucizeye ihtiyacım vardı ve hayat karşıma seni çıkardı.''Sevdiğinin söylediği cümle karşısında gözlerini seyrettiği manzaradan kaldırıp dizinde yatan sevdiğine baktı ondan böyle cümleler duymaya...