Aşk;Sizce aşk nedir?Bence aşk onsuz yaşayamamaktır abartma demeyin ama öyle.Kendinden çok ona değer vermek değil midir?Durmadan aklına gelip seni gülümsetmesi ve her ne olursa olsun ondan vazgeçememek değil midir?Ne yaşanırsa yaşansın ne olursa olsun yine birbirlerinin olmaları değil midir?İşte bunların tüm hepsi Burak'ta vardı ve Burak Kaan'a deliler gibi aşıktı ve biliyordu'ki Kaan'da ona deliler gibi aşık olacak ve tüm çektiği bu acıların teker teker üstüne su dökecekti.
Sabaha karşı daldığı uykusundan uyandıran alarmın sesini duydu.Bugün cumartesiydi ve heyecanı tahmininiz üzerine baya bir artmıştı.Yorganı üzerinden atıp öten telefonunu susturdu.Hayat sağolsun en nefret ettiği şeylerin başında bu alarm sesi geliyordu.
Adımlarını banyosuna yönlendirip duşunu almak için suyunu ayarladı.Ne olursa olsun bugün onun için önemli bir gündü ve güzel/yakışıklı görünmeliydi.
Duştan çıkıp bu sefer adımlarını dolabına yönlendirdi.Üzerine en çok yakıştırdığı kıyafetlerini çıkarıp.Kurulduktan sonra üzerine giydi.Annesinin hazırladığı kahvaltıyı yaparken imalı bakışlara ve laflara maruz kalmış biran önce yiyip gitmek istemişti evden.Cebinde titreyen telefonunu çıkarıp mesajı açtı.
Kaan;
Seni bekliyorum ve bilirsin bekletilmeyi sevmem çabuk gelsen iyi olur.KüçükBurak;
Gelirim gelmesine'de yalnızca bir yaş büyüksün?Yazar:(Burak'ı okula erken yazdırdım ondan aynı sınıftalar çünkü yazar benim.İstediğimi yaparım)
Kaan;
Üşüdüm burada çabuk gelsen iyi olur.Ağzına bir kaç lokma daha tıkıp evden ayrıldı.Her zamanki gibi çağırdığı taksi tam zamanında gelip,taksiciye gitmesi gereken yerin adresi verip bekledi.
Eğer bir daha konuşmak istemediğini söylerse Burak yıkılırdı.Eğer bağırıp çağırırsa yine yıkılırdı,ama onu sevemeyeceğini ve ondan iğrendiğini söylerse Burak buna dayanamazdı.Çünkü onda o kadar güç yoktu.
Birde olumlu yönden bakarsak.
Onu sevdiğini söyleyebilirdi,ona değer verdiğini söyleyebilirdi.Olumsuzluk ne kadar fazla olsa'da Burak olumlu bir şey olacağını umut edip inanıyordu,her zaman yaptığı gibi .
Taksici geldiklerini söylerken cebinden çıkardığı parayı uzatıp,derin bir nefes alarak arabadan indi.
Bankta oturup manzarayı sevdiğine baktı bir süre.Ellerini deri ceketinin ceplerine sokmuş oturuyordu ve oldukça dikkat çekici duruyordu.
Adımlarını sevdiğinin yanına doğru atıp bankın boş tarafına oturdu.Oturduğunu fark ettiğini biliyordu ama dönüp bakmamıştı bile.
K:"Hoşgeldin,birazda olsa beklettin küçük"
Bakışları birbirlerini bulurken Burak şaşırmıştı.Sevdiğinin gözleri kıp kırmızı olmuş,uykulu gözüküyordu.
B:"Ne oldu gözlerine uykusuz gibisin."
Gülümseyip önüne döndü sevdiği.
K:"Tüm gece buradaydım,sabaha kadar."
Burak'ın bakışları hala sevdiğinin üzerindeydi.Artık ne diyeceğini iyi merak ediyordu.
K:"En iyisi ben anlatmaya başlayayım kim bilir kaç gündür nasıl merak ettin.Seni tanıyorum,aklında hep bir şeyler kurmuşsundur.Buraya seni sensiz yapamadığımı anlatmak için çağırdım.-burak'ın gözleri kocaman açılır-gözlerin o kadar açılmasın.Denedim inanki denedim sensin yaşamayı denedim seni düşünmemeyi denedim ama yapamadım.Kendimi sorguladım bilirsin sonuçta sen bir erkeksin ve benim sensiz yapamam normal değil.Önce kendi mi kabul etmem gerekti.Gittim artık eski olan sevgilimle öpüştüm ama seni öperken hissetiğim duyguyu hissedemedim ben.Sana her baktığımda gözlerimiz birleştiğinde kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor benim.Kıza bakıyorum hiçbir şey olmuyor.Sonra ne hissediyorum bilmiyorum.Seni seviyor muyum bilmiyorum ama sensiz yapamıyorum.Seni kıskanıyor muyum evet seni deli gibi Mertten kıskanıyorum.Senin ona kantinde öyle gülmen sinirlerimi daha çok bozmuştu.Kısa kesersem Burak seni sevmiyorum ama senden hoşlanıyorum.Sensiz yapamıyorum olmuyor.Sen beni tamamlayan diğer yarımsın."
Burak kalp krizi geçirmediği için şükrediyordu kalbi sanki göğüs kafesini delmiş ve dışarıda atıyor gibiydi.Kaan'ın dediklerini doğru duyduysa ondan hoşlandığını söylemişti.
K:"Bir şey söyle küçük"
Burak kollarını aniden Kaan'ın boynuna dolayarak sarıldı.O çok sevdiği kokusunu içine çekerken hayata ciddi bir anlamda teşekkür etti.Beline dolanan elleri hissettiğinde gülümsedi.
B:"Beni seveceksin hatta aşık olacaksın,ve ben hergün bana aşık oluşunu izleyeceğim."
K:"Peki ya ben?"
B:"Ben sana zaten aşığım,Ben hergün seni izlerken sende hergün gözlerimde sana olan aşkımı izleyeceksin"
Kollarını sardığı bedenden ayırıp ellerini buz kesmiş sevdiğinin suratına koyup baş parmağıyla okşadı.
B:"Ben senin dünyanı tamamlamaya geldim sevgilim"
Dudaklarına kapanan dudaklara karşılık verip.Ayrıldı gülümseyip bir kez daha ellerini hep sarmak istediği boyna götürüp sardı.
K:"Artık hayat daha anlamlı benim için."
°
SelamKavuştular mutlu musunuz?
Yorumlarınızı ve votlerrinizi eksik etmeyin
Kısa bir bölümdü çünkü atmam gerekliydi.
Bu bölümün sayısı benim için ayrı bir değeri var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Hükümdarı [BxB]
AléatoireÖpüyorum gökyüzü gibi bakan gözlerinden. ''Benim bir mucizeye ihtiyacım vardı ve hayat karşıma seni çıkardı.''Sevdiğinin söylediği cümle karşısında gözlerini seyrettiği manzaradan kaldırıp dizinde yatan sevdiğine baktı ondan böyle cümleler duymaya...