Şeker Prens Ve Tuz Kral

2.2K 95 33
                                    

❤️

Acı içinde öleceğimi bilsem de sevmem gerektiğini hissettiğim insanı,hiç düşünmeden ve çok şiddetli seveceğim. mantıklı ilişkileriniz sizin olsun. bu sevgiye karşılık en küçük kötülükte yerde tepine tepine ağlayan olmaya'da razıyım. bu delilikse de benim deliliğim, benim doğrum.Ben onu hep sevmeye razıyım.

İşte ben seni seviyorum, seni sevmem gerektiğini hissettim.Hiç düşünmeden sevdim o anda, ben seni halada seviyorum hemde çok.

Öhöm, öhöm.

Merhaba sevgilim her ayın olduğu gibi bugünde ayın 8'i.Aslında bakarsan şu an utandım biraz.Konuya nereden gireceğimi'de bilmiyorum ki.Beni bırakma olur mu?Bırakmazsın biliyorum ama olsun.Sana senin bildiğinden daha çok bağlandım, daha çok seviyorum seni. Bu yazıyı yazarken arada utanıp ellerimle oynuyorum :')Duygularımı nasıl ifade edebilirim bilmiyorum ama.Sen atınca hızlanan bir kalbim, seni her dakika özleyen bir ben var.Sana çok değer veriyorum, çünkü fazlasıyla sevgimi ve değerimi hak ediyorsun. birde şey biliyorsun. seni herkesten kıskanıyorum bu kim olursa olsun fark etmez. Benim olanı kıskanırım paylaşamam.

Hem benim hayal ettiğim geleceğime en çok sen yakışıyorsun. Çünkü sen; en çok benim içinsin.Benim bundan sonraki hayatımda hep sen ol istiyorum.

Seni Seviyorum çünkü her geçen gün beni kendine tekrar tekrar aşık etmeyi becerebiliyorsun.Seninle yaşıyor senin benimle var olduğunu düşünüyorum.Her gün nefes almak için bir sebebim var.

Sözlerin bittiği kalbimin hızlandığı ve seni özlediğim yerdeyim.Belki abartıyorsun dersin veya dersiniz ama ben seni çok özlüyorum.Senin işin olduğu zaman ve biz konuşmadığımızda dudaklarım asılıyor, huysuzlaşıyorum ve şu an burayı yazdığımda'da yoksun bir işin var ve seni o kadar çok özledim ki.Bu özlem katlanabilecek bir şey değil.

Ne kadar sanal olsak'ta aramızda o kadar çok mesafe yok.Yeri geldiği zaman ya sen o mesafeyi 0 a indireceksin ya da ben.Bunun olmasını çabucak istiyorum.

Tekrar kıskanmaya gelirsek, seni kıskanırken kuduruyor, olmadığım birine dönüşüp herkesi pataklayasım geliyor.Böyle deliriyorum işte, vücudumu direk bir sinir dalgası, ardından kıskançlık kaplıyor.Sana yürüyemezler yoksa onların o yürüyen ayaklarını gemici düğümüyle dolarım. Onları bulduğum yerde pişman ederim.Ben öyle sözde'de bırakmam ne zaman olursa olsun karşıma çıktıkları anda yaparım.Unutmuyorum biliyorsun sende sevgilim.Bak yine sinirlendim.Kapatalım bu konuyu.Sen benimsin onlarda kafalarına soksunlar sinirimi bozmasınlar neyse yine sinirlendim dediğim gibi bu konuyu kapatalım.Bu konuda acayip korkutucu olabilirim.Bilirsin.

Birini, yani seni hayatıma değer katan insan.Ben seni hiç görmeden,sesini duymadan,kokunu koklamadan bilmeden,sana sarılıp dokunamadan sevdim, halada seviyorum.Benim için o kadar değerlisin'ki trip atıyorum, tavır yapıyorum ama 10 dakika sürüyor.Sana dediğim gibi, seni düşününce her şeyi unutuyorum ve mutluluk hormonu bol miktarda salgılanıyor vücuduma.Dudaklarıma gülümseme yerleşiyor.

Seni her dilde seviyorum.Seni Seviyorum

Benim herkesten her şeyden çok değer verip dinlediğim sevgilim.

Bu yazıyı buraya yazmamın 2 nedeni var.İlki bu kitap senin ve benim şeker prens ve tuz kralın (: neyse bizim kitabımız olduğu için.Buraya çok yakışacağını düşündüm - zaten sana özelden başka bir yazı daha attım şu an onu okuyorsun veya bundan sonra okuyacaksın (: - Diğer bir nedeni ise özelden atsam 2000 harfi geçemiyordum.O attığım yazıyı bile bölüp bölüp attım ): Gifteki gibi sarılıyorum beline (: 148 Kilometre.. yakında (:

Saat 00:00 Tarih. 08.08.2018 Four Month.

Uzun lafın kısası

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uzun lafın kısası.

Seni Seviyorum.

8 Nisan 2018

Kalbimin Hükümdarı [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin