Just keep breathin.
I keep giving people blank stares.
I'm so different when you're not there.
It's like something out of Shakespeare.
Because I'm really not here when you're not there..Bazı acı sözler, insanın hafızasında hiç erimeyecek bir buz parçası gibi yaşar.
Karanlığa gömülmüş bir hayatın içinde parlayan bir yıldız misaliydi gözlerin
I go back to you, back to you everytime
Everytime
🍷
Çekmecedeki deftere uzanıp masamın üzerine koydum.Kimseye anlatamadığım zamanlar Kaan'a olan sevgimi döktüğüm defter'di bu.Kahvemden bir yudum alıp geri koydum fincanı masaya.Defteri elime alırken açtım ilk yaprağını.
Dudaklarımı ıslatıp satırlarda gezdirdim irislerimi.
Seni çok özlüyorum ama anlatamıyorum kimseye. biz dahil herkes bizden bıktı çünkü. söylesene biz ne yapacağız bizimle? ben ne yapacağım sensiz? başkasını sevemiyorum işte. söylesene cidden ben şimdi ne yapacağım benimle? Böyle yazılara nasıl başlayacağımı hiçbir zaman bilemedim, hala da öyle. Konu sen olunca her şey çok farklı; ben farklıyım,biz farklıyız. Ben birkaç şey fark ettim, çok sevse bile insan kırılınca içinden kazıya kazıya unutmaya çalışacak noktaya kadar geliyormuş, ben bunu öğrendim seni severken. Bir insan severken karşısındaki insan dünyanın öbür ucunda olsa bile vazgeçemiyormuş. Bir insan sevince kolay vazgeçemiyormuş yani bilmiyorum ben böyleyim;herkes gibi değilim. Sevdiğim insanlardan kolay vazgeçemiyorum karşımdakinin bana söyleyeceği lafları kaldıramayacağım kadar ağır olsa bile. Bak şimdi en acı kısma geliyor yazıcaklarım sevdiğim. Unuttum zannederken bir anı çıkıyor karşıma yine, yine dağılıyorum. Sanki hiç toplanamamışım gibi. Konu sen olunca duygusalım biraz, normalde olduğumdan daha çok. Ayrıca şunu'da öğrendim ki insan gerçekten sevince gurur falan da umurunda olmuyormuş. Çünkü kalbimin en derinlerinden sevdiğin birisinden saniyesinde vazgeçemiyorum. Bağlanıyorum hem de tüm kalbimle. Ben bağlanmışım sana; kalbimden, tüm kalbimle. Daha önce kimseye bu kadar bağlandım mı bunu da bilmiyorum. Ben bu kadar kötü bir insan olduğumu düşünürken bile kalbimdeki yerin nasıl bu kadar temiz, nasıl bu kadar temiz sevmişim seni bilmiyorum. İçim kanaya kanaya senden vazgeçmek için ağlarken bile yanımda ol istedim, bir seni istedim. Tut elimi; uzaklaşım bu dünyadan. Çok zor biliyor musun? Seni Sevmek de senden vazgeçmek de çok zor. Sesini duyduğum an içimde olan o mutluluğu tarif etmek çok zor. Seni Severken senden uzakta olmak çok zor. Kalbim sen diye bağırırken benim yüzünü gördüğümde çaresizce kendimle boğuşmam çok zor. Bir seni istiyorum bir seni bu kadar farklı, bu kadar özel seviyorum. Yaralarımı bir senin iyileştireceğini düşünürken sen daha çok yakıyorsun canımı. İçim acıya acıya bunu yazdım ve sanırım kalbim ağrıyor.
Masamın üzerinde duran beyaz kalemimi aldım bulanık gözlerimle.Küçük bir not düştüm sayfanın en altta boş kalan kısmına.
Beş dakika sonrasında bile ne olacağını bilmeyen insanın, yıllar sonrasının hayaline tutunuyor oluşu.
Göz yaşımın sayfaya düşmesine izin verdim.Fincana uzanıp bir yudum daha aldım kahvemden.
🍷
Sulu ve bulanık gözlü yazarınız geldi ve gitti.
Miss you
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Hükümdarı [BxB]
De TodoÖpüyorum gökyüzü gibi bakan gözlerinden. ''Benim bir mucizeye ihtiyacım vardı ve hayat karşıma seni çıkardı.''Sevdiğinin söylediği cümle karşısında gözlerini seyrettiği manzaradan kaldırıp dizinde yatan sevdiğine baktı ondan böyle cümleler duymaya...