BÖLÜM:23

2.5K 146 11
                                    

Şarkı;
Lana Del Rey - Summertime Sadness

22.BÖLÜMÜ ATLAMAYIN.

Burak'tan

Vücudumda'ki her kas her kemik ağırıyordu sanki.Halsizlik dün geceden bu yana kendini daha çok belli etmişti anlaşılan.

Bedenimi yan çevirip sevdiğimin yüzünü görerek uyanmayı beklemiştim.Fakat o yanımda yoktu.Nereye gitmişti şimdi?

Komidinin üzerinde duran telefonu alıp numarasını tuşladım.

Çalıyor...Çalıyor..Kapandı.

Telefonumun mesaj gelen sesi odayı doldururken ben ondan gelen mesajı çoktan açmıştım.

Kaan: Hastasın evde kal.Okula geleyim deme.Bende dersteyim zil çalınca arıcam seni.

Burak: Uyandırsaydında gider ayak öpseydim.

Kaan: Hasta hasta mı?Oldu başka bir isteğiniz?Mikrop taşıyorsun sen şu an öpemezsin.

Kaan: Bu kadar öpülesi olduğumu söylerler evet.

Burak: Dün gece öperken öyle demiyordun ama?

Burak: Kim diyor amk öpülesi olduğunu?Beni katil etmek falan mı istiyorsun?

Görüldü.

Burak: Bana görüldü atma.

Kaan: Hoca tip tip bakıyor Burak.

Kaan: Bağırmaya yer arıyor zaten.

Kaan: Arıcam ben seni.Ders bitince.

Kaan: Uslu,uslu bekle.5,10 dakika kaldı.

Burak: Tamam.

Telefonu kitleyip komidine koyduğumda yatağıma iyice gömdüm kendimi.Kapının açılmasıyla bakışlarımı bana doğru gelen anneme çevirdim.Yaşıyor muyum diye bakmaya geldin her halde.''Daha iyi misin oğlum?Kaan anlattı hasta olmuşsun o kayra yüzünden.''Gözlerimi açtım.''Kaan'da her şeyi yetiştirmiş sana bakıyorum ve daha iyiyim yatıp dinlenicem.''Telefonun çalmasıyla koyduğum yere uzanıp aldım.Annem de ateşimi ölçüp odadan çıktığında açtım telefonu.

''Bu telefon neden geç açılıyor Burak?Hasta hasta ne yapıyorsun merak ediyorum.Hemde çok.''Sözleri gülümsememe yeterken tekrar sövmesine izin vermeden konuştum.

B:''Annem geldi bir tanem onun gitmesini bekledim.''

K:''Tamam o zaman ben aradığımda direk aç sinirlendirme beni.''

B:''Tamam canım.''

K:''Biraz daha iyi misin?''

B:''Akşam sevdiğimin kollarının arasındaydım.Birde benimle uyuduğunu düşünürsek.Evet iyiyim.''

Gülüşü kulaklarımı şenlendirirken.Bende gülümsedim.

K:''Zaman sensiz hiç geçmiyor sevgilim.Senle olunca'da çabucak geçiyor.''

Düne rağmen daha iyi hissediyordum aslında.Bir duş alıp onun yanına gidebilirdim.Öğle arasında oldukları için zil çalmadan'da yetişe bilirdim.

B:''Canım,duş alıcam.Ben seni tekrar arıcam tamam mı?''

Ne kadar homurdansa'da tamam demiş bu seferde kayraya sövmeye başlamıştı.

K:''Onu gördüğüm yerde ağzını yüzünü dağıtacağıma emin olabilirsin yavrum.Kapattım sende duş al hemen.Sonra ara.''

Telefonun kapandığını belli eden ses kulaklarımı dolarken gözlerimi devirdim.

Okula geleceğim için kızacak hatta sövücekti ama sarılacağını'da tahmin edebiliyordum.Çünkü ben onu nasıl bu kısa sürede özlediysem.Onun sesinde'de aynı özlemi duymuş,hissetmiştim.

Hey.

Geçiş Bölümüydü.

O kadar okuyorsunuz.Bende yazıyorum oy ve yorumu eksik görmeyin.

Seni Özledim -Kaan 02:52

Kalbimin Hükümdarı [BxB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin