2. Schovka

298 13 0
                                    

Naomi
Seděla jsem vedle Maiy. Byla u okna a já se dívala do uličky na lidi. Náhle jakoby něco narazilo do letadla a letadlo se celé otřáslo. Několik lidí vykřiklo a než jsme se nadáli, řítilo se dolů. Vyděšeně jsem se podívala na Mayu, která se dívala na dědu.

Alice
Dostala jsem vizi. Carlisle, Naomi, Maya a Esme seděli v letadle a to se řítilo neskutečnou rychlostí dolů, v tu dobu jsem uslyšela řinčení skla, ale to nebylo v té vizi. Zaznamenala jsem pak, že Carlisle bere rychle Naomi, aby vyplavali. Zalapala jsem po dechu a celá vize se rozplynula. Zrovna jsme bojovali a Jasper, jako můj ochránce mě chránil.

Maya
Kašlala jsem a děda se snažil nahodit Naomi. Nabrala si hodně vody a nevnímala. Bála jsem se, že to nepřežila, ale nakonec se rozkašlala a já si oddechla.
,,U-už neletím le-letadlem..." Vysoukala ze sebe. Děda ji posadil a držel ji, aby se nadýchala čerstvého vzduchu. Sušila jsem si oblečení a babička si ho taky začala sušit.
,,Pojďte. K Eleazarovi to je kousek." Vzal si ji do náruče a rozběhli jsme se směr jejich dům. Doufala jsem, že je Eleazar doma.

Jasper
Hodil jsem jedno tělo na skupinu dalších čarodějů. Nella s Rebeccou zabíjely draky. Podle jejich unavených obličejů, to moc nešlo.
Alice se po chvíli probrala a ja byl rád. Oba jsme začali bojovat a já si všechny přelétl, abych zjistil, jestli jsou živí. Ano... Byli.
,,Jaspere! Sever!" Přikývl jsem na Edwarda a rozběhl se tam s Alicí. Slyšel jsem ostatních kroky a pak ještě několik dalších. Podle pachu jsem určoval, kdo je kdo.

Carlisle
Naomi jsem položil na nohy a zazvonil. Dveře se otevřely v mžiku a před námi stál Eleazar.
,,Jé! Rodina Cullenova nás přišla navštívit celá.... Kde máte ostatní?" Zeptal se, když si nás prolétl a pak si nás prohlédl od paty k hlavě.
,,Co se stalo?" ,,Vysvětlíme vám to, ale ve vnitř." Přikývl a pustil nás dovnitř. Nejen Denaliovi ale i Jacob s Ness tu byli. Vysvětlili jsme to všem a pak jsme se rozhodli, že Kate, Ness, Jacob a Maya mě vezmou někam, kde bych měla být v bezpečí a ostatní se vydají zpátky domů.
Maya mě prý naučí nějaké kouzla a Rebeccu sem pošlou, abych prošla rituálem. Prý to může udělat i Rebecca, mamka tam musí zůstat, protože je Alfa a k tomu je nejsilnější.
Jacob se přeměnil na vlkodlaka a lehl si. Naznačil mi, abych si na něj sedla. Ze začátku jsem nechtěla, ale nakonec mě tam dostali a on se postavil.
Na jeho hřbetě jsem zavrávorala a pak jsme se rozeběhli pryč. Držela jsem se pevně Jacoba, abych nespadla na zem. Bála jsem se o ostatní, určitě se jim něco stane a já za to budu moct. Jen já.

Maya
Byla jsem ráda, že Naomi bereme pryč. Bylo to nejlepší řešení, protože nic neumí a neubránila se.
Věděla jsem, že jí vadí, že bojujeme, aby žila. Mamka mi nakázala, že na ní mám dávat pozor a že ji mám vyřídit, že jsem teď není dozorce. Takže budu chodit všude s ní. To bude srandy kopec.Usmála jsem se nad větou a podívala se na ni.
Ona bude silná, hodně silná a nebude to ledajaká čarodějka. Ne.... Nebude.

Edward
Běželi jsme někam do hor, museli. Nella mluvila přes blesky s Mayou. Prý se bude vracet Carlisle, Esme a Denaliovi. Jacob, Nessie, Kate a Naomi běží někam pryč, aby byla Naomi v naprostém bezpečí.
Doběhli jsme do nějaké jeskyně a tam se usídlili. Měli jsme výhled na celou přírodu před sebou, kdyby k nám někdo šel. Bylo to nejlepší řešení. Nella ještě poslala Maye zprávu, kde jsme, aby věděla, kam má Carlislea a spol. poslat.

Naomi
Někdo nás napadl a já spadla z Jacoba. Poranila jsem si ruku a podívala se na ně. Kate se dotýkala čarodějů a dávala jim elektrické šoky.

Nesmrtelná trojkaKde žijí příběhy. Začni objevovat