O dva dny později
Naomi
Jsem v pokoji, který mi přidělala Sarah. Tlapka s Černoškou jsou někde v domě a ja si vybaluju. Děda s babičkou jeli někam pryč a říkali, že se vrátí zítra kolem druhé odpoledne. Sarah mi dělá jídlo a Will je taky někde po domě.
Šla jsem dolů a rozhlížela se, kde jsou ty dvě a našla je v kuchyni, jak pomáhají Sarah. Nad tím jsem se zasmála a sedla si na židli.
,,Nikdy jsem netušila, že by mi draci mohli pomáhat."
Řekni jí, že jestli bude takhle blbě kecat, tak ji zabiju.
,,Mám ti říct, že jestli budeš takhle kecat, tak tě Černoška zabije." Rozesmála se a pohladila ji po hlavě.
Naomi. To co se dozvíš, bude pro tebe překvapení, ale tvá mamka a teta nejsou mrtvý. To jsme my.
Zalapala jsem po dechu. Dívaly se na mě a já už pochopila, od koho mají tak podobné oči. Sarah se na mě chvíli dívala, než se zeptala. Byla jsem z toho velmi překvapená.
,,Naomi. Co se stalo?" Zeptala se a mě vyhrkly slzy do očí. ,,To je mamka a tamto teta." Vysvětlila jsem a ona si je prohlédla. Pak se znovu podívala na mě. ,,Víš, to jistě?" Přikývla jsem a ona se k nim přiblížila. ,,Nello a Rebecco. Jsem ráda, že nejste mrtvý. Jak se z vás ale staly draci?" Zeptala se jich a já je sledovala.
Oliver nás proklel. Pár dní jsme si nemohly vzpomenout, kdo jsme a co se děje. Pak jsme začaly vzpomínat a já si až teď vzpomněla na jeden lektvar, který nás udrží ve dne člověkem. V noci se zase staneme drakem.
,,Oliver, jeden kouzelník, je proklel a mamka si teď vzpomněla na jeden lektvar, který by je aspoň za dne mohl proměnit na člověka." ,,Jak zní lektvar?" Zeptala se Sarah a mamka mi nadiktovala všechny přísady.William
Vrátil jsem se z venku a všiml si, že Sarah s Naomi dělají něco divného. Kouřilo se z toho a Černoška s Tlapkou při tom byly. Zajímalo by mě, co zas ty dvě dělají.
,,Co děláte?" ,,Lektvar na zachránu mamky a tety Rebeccy." Vysvětlila Naomi dřív, než Sarah stačila něco říct. ,,Jak to jako myslíte?" ,,Nella a Rebecca jsou Černoška a Tlapka. Naomi to tvrdí a jakožto ji věřím, tak ji pomáhám s lektvarem." Přikývl jsem a posadil se na židli a sledoval je. ,,Tenhle lektvar prý bude sloužit, aby ve dne byly člověkem a v noci drakem. Aspoň něco, protože mi strašně chybí." Oznámila Naomi a já přikývl. Nalila ho do dvou lahviček. Vyšlo to akorát a podala jim to. Ty dvě seskočily ze stolku a napily se naráz.
Jejich tělo zazářilo a obě se prohlédly. Jejich těla se začala měnit. Byla to velká záře, že jsem neviděl, jak se mění. Jakmile přestala. Obě dvě tady stály v šatech. Nella na sobě měla bílé šaty s černým orámováním na konci. Okolo pasu měla taky černý pásek, který jí zvýrazňoval její štíhlý pas. Střevíčky bílé s černou mašličkou. Rebecca měla na sobě červené šaty se světlým červeným proužkem okolo pasu. Zvýrazňoval ji taky pas. Červené střevíčky.
Obě byly nádherné a Naomi je obě objala. Bylo to nádherné setkání a obě pak objaly nás.
,,Chyběly jste nám." Řekla Sarah, když pustila Nellu. ,,Já vím. Naomi, moc díky." ,,Nemáš zač, mami." Usmála se na ni a znovu ji objala. ,,Mami? A co teď bude dál?" Pokrčila rameny. ,,Až se Carlisle s Esme vrátí, oznámíme jim to, vrátíme se zpátky domů. Vrátím se na radu a..." ,,A asi je zavraždíme. Zrušíme zákon zabíjení draků." Doplnila Rebecca Nellu a všichni i jsme se zasmáli.
ČTEŠ
Nesmrtelná trojka
FanfictionNaomi, Eleanor a Maya. Tři dívky, které se narodili čarodějce Nelle a upírovi Nickovi. Eleanor si jako upír nic víc nemůže přát. Žije ve Finsku a užívá si svobody. Nic jí v tom nebrání. Maya jako Eleanor necestuje, ale bydlí se svou rodinou. Narodi...