Naomi
Elizabeth si hrála s Katherine a my ostatní jsme si povídali. Alice náhle dostala vizi a než jsem se nadála, sklem, kterým šlo vidět na zahradu, proletělo tělo, které se zarazilo u klavíru. Byl to Carlisle.
,,Carlisle!" Vykřikla jsem vyděšeně a překvapeně. Hned za ním letěla Esme, kterou Emmet rychle a obezřetně chytil. ,,Dík." Usmála se slabě a já se podívala na Ness. Kývla a Kath s Beth rychle odvedla dozadu. Rozeběhla jsem se ven a setkala se s ženou, mužem a dalším mužem.
Ten černovlasý je David.
Ozvalo se mi v hlavě a než jsem se nadála, byla na mě hozena koule. Rychle jsem se uhnula a vytvořila ohnivou, kterou jsem na něj taky hodila.
Zmáčkla jsem pěst a natáhla je do vzduchu. Vymyslela jsem si před několika měsíci nové kouzlo, které mi mohlo teď pomoc.
,,Telerportate Dragons!" Vykřikla jsem a roztáhla jsem dlaň. Přede mnou se vytvořil průchod. Průchod do dračího domova. Z něj vyskočila Zuzka s Měsíčkem, Ohnivákem a Modroočkou.
,,Na ně!" Vykřikla jsem dračí řečí. Aspoň mi nemohli rozumět. Ohnivák vychrlil oheň a chtěl ho drápnout. Zuzka bouchla do země a ze země se vynořili rostliny, které udělali kopuli a uvěznili je.
,,Ohniváku! Udělej jim trochu větší teplo!" Vykřikla jsem zase dračí řečí a on vychrlil oheň. Zapálil to a já se usmála. Nechala jsem je chvíli přidusit a pak jsem kývla na Modroočkou, aby to uhasila. Poslechla mě a uhasila to. Byla ale celkem rychlá. Ale je to přece drak.
Vedle mě se objevil Edward, který se na mě podíval. ,,Ukaž je." ,,Zuzko." Odhrnul se vršek a ukázala se Davidova hlava. Usmíval se.
,,Už jste mě trochu připálili, ale to se vám nevyplatí. Nevyplatí!" Rozesmál se. Pohlédla jsem na Edwarda, který pokrčil rameny. Pak se zarazil. ,,Chceš Naomi něco vidět? Jen odhrň tu kopuli, my si ji stejně zničíme. A těm drakům řekni, ať jdou za tebe. Hned." Pokynula jsem jim, aby šli za mě. Podívala jsem se na Edwarda a s pohledem na něj jsem řekla Zuzce. ,,Zuzi. Pusť je." Celá kopule se rozpadla a já to spatřila.
Na zemi ležela ta mrtvá žena s tím mužem. Byli celí od krve a jejich orgány byli venku. Nejhnusnější pohled byl na ty srdce, které byli přeseknuté. To ale nebylo vše. Mezi jejich těla dřepěla osoba a hlavu měla skloněnou k zemi. Pomalu se zvedla a i hlavu. Pohlédla mi do očí a zákeřně se usmála. Jakmile jsem spatřila jeho obličej, nemohla jsem uvěřit svým vlastním očím.
Byl celý stejný, vůbec se nezměnil. Jen byl od krve a oblečení měl celé bílé. Jako kdyby se zrovna vrátil z nebe.
,,Rád tě vidím, Naomi. To byla celkem doba, co jsme se neviděli." Usmál se zákeřně. Obloha se najednou zatáhla a udělal se velký vítr. Zahřmělo a objevili se i blesky a já si vzpomněla na Mayu. ,,Bylo mi pěkně, děkuju za optání. Ale musím říci, že se mi tam nahoře rozhodně nelíbilo. Věděla jsi, že je po smrti život? Já ne.
Ale je to tam fakt hnusný. Pro nás zločince. Ano... Chodit v bílém a dělat dobré skutky. Chtěla bys to. Ty jo, ale já ne. Aspoň jsem se sešel s mým otcem a matkou. Pozdravil je a popovídal si s nimi. Vnukli mi nový nápad. Nový a skvělý.
Měl jsem domněnku, že je i peklo a tam se já dostanu, ale prdlajs! Ono je jenom nebe, kde máš žít v souladu s ostatními a dělat na dobro dobré skutky!
Nejsem tu, abych si s tebou povídal. Ale kvůli tomu abych ovládl svět s tebou nebo bez." ,,Mě nikdy nedostaneš a nedokážeš to. Já tě porazím, i kdyby jsem měla stát sama nebo s přáteli." Uchechtl se a s tím hajzlem Davidem se začal šíleně smát.
,,Ty mě neporazíš. Jelikož mě můžou vždy oživit." Na to jsem neměla slova. Tohle nešlo vyhrát. Věděla jsem, že teď bude Oliver víc silnější než kdy jindy. A oni klidně zabíjí nějakého silného čaroděje, kdo je mu rovný. Aspoň by byl jim z cesty.
,,Musím říct, že když mě brali do nebe, mluvili ke mně jako k největšímu hříšníku. Asi to bylo kvůli mě. Proč jinak? To ale nevěděli, že se odtamtud dostanu. Huh...
Víš.... Tohle by mě opravdu nenapadlo, ale když máš chytrého společníka, který se dostane do knihovny rady a najde toto. Je to vynikající. Bylo to tak lehký jen si vybrat člověka, který by byl mě rovný. Samozřejmě že ta žena nebyla mě rovná, ale dalších pět lidí, které by zabili, ano. Nakonec to nevyšlo a on zabil tyhle ty dva. Je super být zase ve svém těle." Natáhla jsem rychle ruce a vypustila oheň.
,,Zuzi! Ohniváku! Modroočko! Měsíčku! Na ně!" Mluvila jsem dračí řečí. Nikdo mi nerozuměl a to byla pro mě výhoda. Oliver se zasmál. ,,Já ti rozumím, Naomi! Nemysli si že ne! Já taky dokážu rozumět drakům!" Vykřikl se smíchem.
Natáhli před sebe ruce a udělali štít. Z něj se teleportli pryč a já přestala. Otočila jsem se na ně a poslala je do dračího domova odpočinout.
,,Jsi v poho?" Přikývla jsem. ,,A ty?" Kývl a oba jsme se vrátili domů. Elizabeth mi skočila do náruče a já se na ni usmála. ,,Jste v poho?" Zeptali se nás. ,,Ano." Odpověděl Edward, ale nedbal na mě. ,,Ale dlouho nebudeme." Doplnila jsem ho. ,,Taky si myslím." Zamumlal Jasper a já se podívala na Alici, kterou Jasper podepíral u klavíru.
,,Co je?" ,,Před minutou jsem měla vizi." Kývla jsem. ,,Oliver. Oliver se dostal k moci. Zapni televizi na trojce, Carlisle. Forks. Forks je teď to nejnebezpečnější místo." Domluvila potichu a já sledovala televizi, co se tam bude dít. Za pár minut jsem to viděla.
ČTEŠ
Nesmrtelná trojka
FanficNaomi, Eleanor a Maya. Tři dívky, které se narodili čarodějce Nelle a upírovi Nickovi. Eleanor si jako upír nic víc nemůže přát. Žije ve Finsku a užívá si svobody. Nic jí v tom nebrání. Maya jako Eleanor necestuje, ale bydlí se svou rodinou. Narodi...