30. Paulovy myšlenky na Naomi

152 8 1
                                    

Naomi
Druhý den ráno jsem se probudila a vstala. Šla jsem do koupelny a trochu se tam zkulturnila.
V šatně jsem si vybrala béžové spodní prádlo, černé kraťasy s bílým tílkem a kostkovanou košilí. Vzala jsem si boty a seskákala dolů. Babička s dědou mi připravovali snídani, i když jsem na ni neměla chuť.
,,Dobré ráno." Pozdravila jsem je s úsměvem a oni mi ho oplatili ve stejném podání. ,,Dobré. Jak ses vyspala?" ,,Skvěle." Usmála jsem se a babička mi na stůl postavila vajíčka se slaninou a chlebem.
,,Díky, ale to jste nemuseli." Usmála jsem se znovu a sedla si k tomu. Začala jsem jíst. Mamka pak přišla do kuchyně taky rozespalá a i rozespale se na mě usmála.
,,Ty máš tohle." Babička ji podala talíř s vajíčkami jako mě. ,,Díky Esme, díky Carlisle." Sedla si naproti mě a obě jsme začaly potichu jíst.
,,Mám pocit, že si dlouho nespala, co?" Podívala se na dědu a kývla. ,,Ani moc ne.... Byla jsem často přeměněná na upíra. To je ale vážně dlouhá doba." Uchechtla se a opřela se o stůl. ,,Vtipný je, že jsem stejně usnula ve dvanáct s Beccou, která se roztahovala po celé posteli. Blbá...." ,,Becca? A kde byl a je Nick?" Skočila ji do řeči babička nechápavě a s dědou začali utírat nádobí. ,,No jo... Nějak se ji nechtělo spát a vyhodila Nicka, aby si našel jiný program.... Šel asi na lov..." Kmitla rameny a podala jim ještě svůj talíř a já jim můj.
,,Takže Becca ještě spí?" Zavrtěla hlavou, vyrazila do obýváku a já za ní. Edward začal hrát na klavír a Bella ho poslouchala, Jasper s Emmetem se dívali zase na baseball. Holky- Alice a Rose byly asi u sebe. Táta asi taky.

Paul
Dneska jsme celý den byli na pláži. Skákali jsme z útesu, plavali a hráli různé hry. Volejbal, fotbal...
Upřímně jsem se na to ani nesoustředil. Soustředil jsem se hlavně na Naomi, protože jsem ji nemohl dostat z hlavy. I když jsem nevěděl, co udělám s Rachel, až přijede. Sakra... Ona je taky vlkodlak a já se na ni nemůžu vykašlat. A Rachel jsem si poprvé taky vtisknul. Taky jsem dostal míčem do hlavy a všichni se mi smáli.
,,Moc vtipný..." Zavrčel jsem a promnul si krk. ,,Nějak nevnímavý. Á... On přemýšlí na Naomi!" Rozesmáli se a já zavrčel. Před smečkou prostě nic neutajím.
Šel jsem si sednout na střídačku k Samovi a sledoval hru. Jared dál podání a Embry to bagrem odpálil, Leah nahrála a Quil dal silnou smeč, kterou měl Seth problém uhrát.
Kdyby to Quil odehrál do zadního levého koutu, měli by bod, ale je to jenom hra.

Nesmrtelná trojkaKde žijí příběhy. Začni objevovat