Naomi
Vyšla jsem schody nahoru a zaťukala na dveře. S Carlislem se střídáme, kdo vyzvedne Elizabeth.
Rozhlédla jsem se a spatřila ji, jak si hraje v koutku místnosti sama. Dost dětí se na ni dívalo a ukazovali na ni.
,,Dobrý den." ,,Dobrý den. Jdu si pro Elizabeth." Usmála jsem se mile na vychovatelku. Elizabeth se rychle na mě koukla a vyskočila do stoje. Všechny hračky si rychlé narovnala do krabice, kterou jsme spolu zdobily. Dala do skříňky a přeběhla ke mně.
,,Mami!" Skočila mi do náruče a já jí obezřetně s úsměvem chytla. ,,Dobrá. Ahoj, Elizabeth. Nashledanou." ,,Nashle." Otočila jsem se s ní a odešla. Postavila jsem ji na zem a spolu jsme sešly schody.
,,Kde je Calisle?" ,,Určitě už bude doma. Co podnikneme?" ,,Do zoo! Ne! Do bazénu! Na zmlzlinu!" ,,Uvidíme, co se nám bude chtít." Kývla nadšeně a já jí posadila na sedátko. Začala jsem ji strojit. Převlíkla kalhoty a dala mikinu. Dělala zase blbosti. ,,Dneska tu byla nová holka! Katheline! Má zajímaví příbuzní! Sedí támhle! A... A..." Kývla jsem, stejně mě to moc nezajímalo, ale nesedělo mi, proč říkala zajímaví příbuzní. Postavila jsem ji. Nandala jsem ji bundu a čepici a vzala její batůžek. Chytla mě za ruku a společně jsme se vydaly k mému autu.
,,Mami! Budu muset zítla do školky?!" ,,Nekřič. Ano, jako každý den kromě soboty a neděle." ,,Ale mami! Calisle mi slíbil, že zítla nemusím do školky, když budu hodná a já byla hodná!" Povzdechla jsem si a zapnula ji do sedačky. Sama jsem si nasedla na místo řidiče a rozjela se domů. ,,Stejně půjdeš. Máš tam skoro všechny hračky, doma by ses nudila." ,,Ne ne! On mi to slíbil!" Vykřikla nadšeně a já si jen povzdechla. Zasmála jsem se a pustila její oblíbenou písničku. Vypískla radostí a byla ticho.
Uf... Konečně ticho. Ono je to vážně někdy s ní únavné.Carlisle
Dojel jsem domů a převlíkl se do domácího. Dneska toho na mě bylo celkem dost. Měl jsem několik operací po sobě, takže jsem si ani neodpočinul.
Naomi byla asi vyzvednout Beth, takže jsem si mohl v klidu pustit televizi a dívat se na ni. Stejně až přijde Beth, nebudu mít klid. Je celkem hyperaktivní.
Lehl jsem si na pohovku a zavřel oči. Moc jsem ji neposlouchal, jelikož jsem se myšlenkami dostal k Esme. Chyběla mi hodně. I když mi ze začátku nevěřila, pořád ji miluju a to se nezmění, i kdyby já nevím co.
Myšlenky a vzpomínky na ni mi přerušila dopad na moji hruď. Otevřel jsem rychle oči a spatřil Beth, ale nikde Naomi.
,,Calisle!" Objala mě a já jí. Posadil jsem se a posadil si ji na klín. ,,Kde máš maminku?" ,,Tady." Usmála se a pak odešla nahoru se převlíknout. ,,Nevyslo to! Chce mě zase zítla pustit do skolky!" ,,Umíš říkat š a i ř. A teď pojď." Cvrnknul jsem ji do nosu. ,,Převlíkneme se." Vzal jsem ji do náruče a odnesl do jejího pokoje.
Vybral jsem ji domácí kalhoty s volnějším modrým tričkem s Mickey a Minnie. Nandal ponožky a bačkory.
,,Carlisle!" Usmál jsem se, konečně mi řekla správně, i když to stejně trochu divný bylo. ,,Pojedeme do zoo?" ,,Dneska ne. Ale myslím, že by to na víkend šlo." ,,Jupí!" Vykřikla nadšeně a zatleskala. Vzal jsem ji dolů, kde ji Naomi dělala jídlo. Položil jsem ji na židli a přešel k ní.
,,Zvládneš to?" Přikývla a zvědavě se na mě podívala. ,,Jdu na lov." Chápavě přikývla a já odešel ven. Venku jsem se rozeběhl do lesa.Naomi
Zazvonil mi telefon, kdy jsem umývala nádobí. Zvedla jsem to a přiložila k uchu. Byla to Fiona.
,,Ahoj Naomi. Omlouvám se, že tě vyrušuju, když máš dovolenou, ale máme v nemocnici problém." ,,Velký problém?" ,,Ano. Máme málo doktorů a sester. S Carlislem jste vynikající doktoři a my bychom vás tu potřebovali." Hodila jsem pohled k Elizabeth, která se na mě dívala. ,,To by šlo. Jen já bych potřebovala hlídání. Před chvílí jsem vyzvedla dceru ze školky..." ,,Nad tím si nelámej hlavu. Hlavní sestra, Denissa, ji pohlídá a ráda." ,,Dobře. Do půl hodiny tam budeme." Zavěsila jsem a domyla to nádobí.
ČTEŠ
Nesmrtelná trojka
FanfictionNaomi, Eleanor a Maya. Tři dívky, které se narodili čarodějce Nelle a upírovi Nickovi. Eleanor si jako upír nic víc nemůže přát. Žije ve Finsku a užívá si svobody. Nic jí v tom nebrání. Maya jako Eleanor necestuje, ale bydlí se svou rodinou. Narodi...