35. Rozpad smečky

139 7 2
                                    

Naomi
Vypila jsem vodu z řeky, i když jsem byla upír. Bylo mi špatně, ale cítila se silnější.
Postavila jsem se a přemístila jsem se do lesa, kde jsem si ulovila několik srnek. Byla jsem vážně silnější, ale když jsem se hnula od poslední srnky, kterou jsem vypila, poblila jsem se hodně.
Potom jsem se posadila ke stromu a chvíli to vydýchávala, před sebou jsem pořád měla ty blitky, postavila jsem se a šla pryč. Nechtěla jsem na ně sahat, jelikož to bylo nechutný.
Došla jsem do města a podívala se na sebe. Jo, šaty i boty šly ale nic jiného jsem neměla. Nic. Žádné peníze, žádný domov a ani rodina.
Byla jsem ve Forks, ale nevěděla jsem kde je kdo. Mohla bych jít ke smečce, ale nechtěla jsem kvůli Paulovi a Rachel. A rodina tu asi pravděpodobně nebyla.
Procházela jsem se a pak si všimla jedné osoby, která mě celou dobu sledovala a pronásledovala.
,,Co po mě chcete?" Vyšel ze stínu a já ho hned poznala. ,,Sebe!" Vykřikla jsem překvapeně a on se šibalsky usmál. ,,Co tady... Ty kouříš?" ,,Ano... Začal jsem od té doby, co se smečka rozpadla." ,,Ona se rozpadla? Jak a vlastně proč?" ,,Tak pojď, vím, kde si o všem popovídáme."

....

Naomi
,,Paul se velmi naštval na Sama, Rachel málem vyjela na Emily, kvůli tomu že jí hodně vadila. Sam se k ní choval hrubě kvůli tomu, že ji udělala vážná zranění. Rachel vadilo, že Sam ji pořád bere na společné akce se smečkou, i když nepatřila do smečky. Ale my ostatní jsme ji prostě tak brali. Celý roky a další jsme ji brali jako součást smečky a Rachel to takhle posrala.
Paul se se Samem strašně porval a do druhého dne, kdy Sam se zhroutil, už s nikým nepromluvil. Emily zemřela na vnitřní vykrvácení." Zalapala jsem po dechu. ,,Rachel ji zlomila několik žeber a další kosti.
Potom nikdo nechtěl být Alfa, nechtěli mít tolik povinnosti, jako měl Sam. Proto se rozpadla. Sam spáchal po měsíci sebevraždu, protože chápeš otisknutí, u nich to bylo ještě větší, viděla jsi je, jak se k sobě chovali a tak. Všichni jsme byli a jsme toho zdrcení. Samozřejmě jsme mu byli na pohřbu a i Emily.
Paul s Rachel se pravděpodobně přestěhovali do Itálie, Quil s jeho otiskem do Ruska, prý se tam chtěli strašně podívat, Embry s jeho přítelkyní do Finska, Seth s Bryn do Německa, Leah s Mikem, kterého neznáš, do Španělska a Jared do Nizozemska.
Hele nikdo tady už nezůstal. Rezervace je plná lidí ale ne vlkodlaků. Už to vážně není jak to bývalo. Jediný já jsem tu zůstal. Rodiče mi před rokem zemřeli a tak jsem tu sám a sám...."
Seděli jsme v jeho domě po rodičích v křeslech. Nemohla jsem uvěřit svým uším, co jsem slyšela. Sam i Emily byli po smrti a já a já to vše musela prožít v rakvi. Tohle je prostě divný. Do očí se mi vrhly slzy a pomalu vykoktávala tázavé věty.
,,Ale co třeba mladší? Mladší členové, ti přece..." ,,Ti se, po tom co se to dozvěděli, rozutekli a já o nich vážně nic nevím. Myslím, že ani ostatní."

Nesmrtelná trojkaKde žijí příběhy. Začni objevovat