Naomi
Byla jsem zmatenější než kdy jindy. Myslím, že ostatní na tom nebyli o nic líp než já.
Jeden táta seděl u dveří a druhý stál a díval se na ně. Čekala jsem, co se bude dít dál, nebo jestli někdo zareaguje. Já to ale nechtěla být.
Mamka byla u táty, který seděl u dveří, a starostlivě si ho prohlížela. Myslím, že ona poznala, kdo je kdo. Becca byla poblíž mamky a taky šlo vidět, že věří víc tomu u dveří než tomu druhému.
Přemýšlela jsem, jestli mám věřit mamce, ale to je přece jasný. Mamka ho miluje a pozná přece, kdo je kdo. Eleanor s Mayou se na ně dívali a nevěděli, koho si mají vybrat. Ostatní stejně.
,,Než budeme dělat ukvapené názory, měli bychom si ujasnit kdo je kdo..." Promluvil děda a prohlédl si od hlavy až k patě všechny. Tušila jsem, že teď neví, jestli jsou všichni praví. Edward si je prohlížel a podíval se na Beccu, která se ho dotkla a na dědu kývla. ,,Všichni jsou praví. Jen tenhle je falešný." Řekl a hodil pohled, teď už k prchajícímu tátovi.Maya
Vyslala jsem kouzlo, které mělo zarazit utíkajícího tátu. Podkosila jsem mu obě nohy. Hodil hezkou držku. Emmet ho zachytil, než se stačil zvednout.
,,Au!" Vykřikl, když mu Emmet vyvrátil ruce dozadu. Věřila jsem Becce a Edwardovi. ,,Jeho byste měli zadržet!" Zavrčel a zamračeně si je prohlížel. ,,Sakra!" Zanadával a já pohlédla na dědu. Babička s mamkou a tetou Rebeccou odvedli tátu nahoru. Uslyšela jsem dračí křik a pohlédla ven.
Drak!Naomi
Najednou jsem byla za dědou a vedle mě Jasper s Edwardem. Všichni se dívali ven, jakoby ten drak nás měl zabít. Asi jo, vypadal rozzuřeně.
Uslyšela jsem smích a pohlédla na falešného tátu, který začal mizet, až doopravdy zmizel. Celý se smál a ten hlas byl hnusný a takový ďábelský.
,,Eleanor, Mayo, odveďte Naomi pryč." Ozval se Edward. Eleanor mě rychle vzala za ruku a táhla pryč. Šly jsme rychlým krokem pryč od domu a Eleanor se pak otočila. ,,Zvládnu to. Běž." Maya se na mě usmála a šly jsme spolu do města.
Eleanor se pravděpodobně vrátila. Maya mě bude chránit a rodina? Rodina za mě dá život, abych mohla žít. To je nespravedlivé!
,,Mayo. Já jim chci pomoc." Zastavila jsem se a ona se na mě rychle otočila. ,,Naomi, ségra, pochop, že tato vesnice není bezpečná. Ty musíš rychle vypadnout, protože s draky neumíš vůbec zacházet." ,,Ale zvládla jsem rituál!" ,,To mě je jedno! Naomi, sakra pojď!" Vykřikla a vzala mě za ruku. Naštvala jsem se a vytrhla se jí. ,,Umím se o sebe postarat!" ,,Naomi!" Za chvíli ji prasknout nervy, na obloze se objevily blesky a já začala couvat.
,,Naomi! Musíme jít!" Otočila jsem se a utekla. Její hlas a křik mě volal a já tušila, že jsem to přehnala.Carlisle
Drak chrlil oheň a my se uhýbali. Nella s Rebeccou se snažily ho nějak utišit. Eleanor se vrátila a po nějaké době i Maya, která byla podle všeho naštvaná ale i zmatená.
,,Kde je Naomi?" ,,Nevím! Myslela jsem, že se sem vrátila, zdrhla." Všichni jsme se po sobě podívali. ,,Carlisle, pozor!" Pohled jsem stočil na draka a to byl můj poslední. S posledním výkřikem Esme se mi zatmělo před očima.
ČTEŠ
Nesmrtelná trojka
FanficNaomi, Eleanor a Maya. Tři dívky, které se narodili čarodějce Nelle a upírovi Nickovi. Eleanor si jako upír nic víc nemůže přát. Žije ve Finsku a užívá si svobody. Nic jí v tom nebrání. Maya jako Eleanor necestuje, ale bydlí se svou rodinou. Narodi...