Naomi
Rozeběhla jsem se pryč, když mi to Kate nařídila. Naomi udělila poslední ránu nějakému drakovi a vyběhla za mnou. Kate s Jacobem a Ness tam chvíli ještě byli, než si mě najednou Kate vzala a posadila na Jacobův hřbet.
Kvůli mě riskují, že je zabijou. Ohrožují se. Nechtěla jsem to, nechtěla jsem, aby za mě dávali život, proč taky? Štvalo mě to. Hodně.
Doběhli jsme do nějaké vesnice a nalezli nějakou opuštěnou chatu. Slezla jsem z Jacobova hřbetu a on se přeměnil. Všichni tři jsme vešli dovnitř a rozhlédli se. Ano, to by na pár dní šlo.Eleanor
Mamka s Beccou zmizely a všichni ostatní taky. Cítila jsem, že se něco stalo a pak pohlédla na Alici.
,,Nevidím je. Ani jednu. To je divné." Řekla a dívala se do nějakého neznámého bodu. Bála jsem se, strach mě pohlcoval víc a víc. I táta vypadal nervózně, rozběhl se někam, ale nikdo ho nezavolal. Edward někam začal volat a já si všechny prohlédla. Sakra. Ať jsou prosím obě v pořádku.Kate
Naomi usnula a Ness někdo zavolal. Rychle to zvedla, aby ji nevzbudila.
,,Prosím?.... Ahoj.... Fakt?.... Aha... Dobře.... Poběžíme tam.... Alice nic nevidí?.... Fajn..... Jo, nemůžeš. Naomi usnula..... Ano, usnula, tati.... Dobře.... Pa...." Zavěsila a podívala se na nás. ,,Můžeme běžet domů. Jsou pryč, jen Nella a Rebecca nejsou k nalezení." Přikývla jsem. Vzala Naomi a Jacob se přeměnil. Pořád mi vadil ten smradlavý psí zápach, ale Jacoba jsem už už snesla.
Nessie ji položila na jeho hřbet a rozběhli jsme se domů. Maya se snažila podle jejího výrazu spojit s Nellou. Moc jí to ale podle jejího podmračeného výrazu nešlo. Cesta byla dlouhá a s našimi rodinami jsme se setkali u Cullenovic domů. Carlisle si Naomi hned vzal a já viděla Nicka, jak se tvářil provinile. Věděla jsem proč. Dával si za zlé, že je neuchránil.
,,Obě jsou mrtvé." Vzlykla Alice, sesunula se na zem a rozbrečela se. Jasper ji rychle objal. ,,Viděla jsi to?" Zeptala se překvapeně Maya a steklo ji pár slz. ,,Ne... Já nic okolo nich nevidím. Cítila jsem, když se Nella zneviditelnila, ale tohle je jiné. Necítím jejich přítomnost na světě a tohle se mi stávalo, když někdo zemřel." Rozvlykala se znovu a Nick klesl na kolena.
Naomi se probrala a jakmile to zjistila, rozbrečela se, že ji nešlo ani utišit.O pár dní později
Naomi
Na pohřbu bylo snad sto návštěvníků. Možná víc. Moje matka a moje teta. Obě mrtvé. Brečela jsem. My holky jsme vzlykaly a kluci se snažili být v klidu a tišit nás. Šlo vidět, že jsou z toho zdrcení. Děda mě a babičku objímal okolo ramen, naše rodina seděla skoro ve předu.
Věděla jsem, že to je moje chyba. Kdybych nerozuměla drakům, nikdy by se to nestalo. Už mi to vysvětloval děda, když jsem u nich zůstala na pokoji, protože jsem nechtěla být sama. Dědovi a ani babičce to nevadilo. Byla jsem sama na sebe naštvaná. Byla to prostě moje chyba.O několik týdnů později
Naomi
Táta se se mnou bavil, i když šlo vidět, že je pořád smutný. Připadalo mi, že všichni jsou proti mě. I když mi říkali, že vina to moje rozhodně není, ale já věděla že ano.
Rada, bez mamky a tety, nařídila, že všechny draci musí být pozabíjeni a polapeni. Nemohla jsem to dovolit, protože jsem s nimi byla určitě spojená. Nemohla jsem se před tátou o tomhle tom zmínit. Dával to za vinu všem drakům. Nemohl je ani cítit.
Seděla jsem ve svém pokoji na posteli, četla jsem si knížku a náhle uslyšela nějaké divné zvuky. Rozhlédla jsem se a spatřila bílo-černého a červeného draka. Červené draky jsem už viděla ale ty bílo-černé ne. Byli úžasní. A pak jsem si to uvědomila. Byla to mláďata, přišla o matku a táta je nesmí vidět.
Rychle jsem zavřela dveře a pro jistotu zamkla. Poklekla jsem si k nim a pomalu je pohladila na hlavě. Přitulili se ke mně a někdo vyrazil dveře. Byl v nich táta. Dveře spadly vedle a já pohlédla do jeho rozlobených očí.
,,Pryč! Oni tu nezůstanou!" Edward. Fakt moc díky. ,,Ale oni..." ,,Ne! Zabili ji a já je tu nebudu tolerovat!" Vykřikl a já pohlédla na ostatní, kteří se na nás dívali. ,,Tati! Prosím!" ,,Tati. Naomi je s nimi spojená, takže je musí mít u sebe. Nemůžeš je vyhodit." Vložila se do toho Maya a postavila se vedle mě.
,,I nám, Nicku, vadí, že jsou Nella a i Rebecca po smrti, ale Naomi za to nemůže. Ten drak, který je zavraždil, nejsou tyhle. Tohle jsou ještě mláďata." Vložila se do toho babička. Přešla ke mně a postavila se vedle mě. Objala mě okolo ramen a pohlédla na něj. ,,Oni se ke mně nepřiblíží." Řekl jen a vyšel z pokoje rychlým krokem. Věděla jsem, že je budu muset hlídat, protože nemůžu tušit, co táta udělá.
ČTEŠ
Nesmrtelná trojka
FanfictionNaomi, Eleanor a Maya. Tři dívky, které se narodili čarodějce Nelle a upírovi Nickovi. Eleanor si jako upír nic víc nemůže přát. Žije ve Finsku a užívá si svobody. Nic jí v tom nebrání. Maya jako Eleanor necestuje, ale bydlí se svou rodinou. Narodi...