10. Život jde dál

168 10 0
                                    

Naomi
Ucítila jsem bolest, která mi tepala v srdci. Běžela jsem už hodně dlouho a divila se, že jsem ještě nepotkala náš dům. Asi jsem se ztratila.
Zastavila jsem se a kopla do kamene. Slzy se mi draly na povrch a já si říkala, co jsem komu udělala, že tohle musím prožívat.
Cítila jsem najednou poblíž draky a šla tím směrem. Došla jsem k nějaké jeskyni a pohlédla si ji. Cesta se v ní měnila na kamennou. Vešla jsem do nějaké místnosti otvorem a spatřila osobu a za ní asi dvacet různých druhů draků.

Jasper
Ten drak vykřikl a rozlétl se. Carlislovo tělo zmizelo a Esme klekla na kolena. Rozbrečela se a já se jí snažil utišit mou schopností. Moc se to nedařilo a Edward si ji pak vzal do náruče. Podíval jsem se na ostatní, ti to přežili.
Emmet, Rosalie, Alice a Bella se vydali hledat Naomi a my jsme šli dovnitř.

Nella
Žárlila jsem na své dvě sestry, ale neuvědomila si jednu věc. Každý je jiný a já neměla důvod na ně žárlit. Teď už vím, že jsem byla hloupá a měla se více rozhlížet po okolí. Mohla jsem si všimnout, že nejsem jen obyčejná čarodějka.
Uvědomila jsem si to pozdě, moje sestry mohou být dávno po smrti a má rodina taky. A to vše jsem zavinila já. Neměla jsem utíkat, měla jsem zůstat s Mayou ale já blbá to udělala.
Stojím před ním a přemýšlím nad odpovědí, když mu řeknu ano, ovládne svět a všichni budou trpět. Když řeknu ne, sama přijdu o život.
,,Ne. Nechám se radši zabít, než aby sis podmanil celý život." Jeho temné oči mě probodly. ,,Vůbec si neuvědomuješ, že jsi byla ve stínu svých sester. Škoda, že jsou už dávno po smrti." Nejsou, nejsou, nejsou.
,,Lžeš. Nevěřím ti to." ,,Zabiješ mě a všichni mí draci tvou rodinu zabíjí." ,,To nedovolím, i kdyby to mělo stát můj život." Řekla jsem a nechala, aby na mě zaútočili draci. Přestala jsem všechno vnímat.

O několik let později
Edward
Přestěhovali jsme se do Forks a pak na Aljašku, do Fieldu a zase do Forks.
Bylo to už několik let, co jsme ztratili nejen Carlislea ale i Naomi. Esme byla z toho zdrcená a my taky, protože bez nich naše rodina nebyla celá.
Byli jsme ve škole a Esme, Nella, Rebecca a Nick v práci. Začali chodit do školy, protože se nechtěli vrátit do školy. Nella a Nick nemohli věřit faktu, že Naomi je po smrti, ale něco se jí muselo stát.
Nella a Rebecca s Mayou byly u rady. Nella se stala Alfou, Maya Betou a Rebecca jejich zástupkyní a Gammou. První jejich rozhodnutí bylo, že když nebude důvod zabít jakékoliv draka, tak ho nezabíjí.
Neposlouchal jsem učitelku. Díval jsem se na Bellu, která se dívala na mě.

Naomi
Konečně jsem po dlouhé době něco zase cítila. Nebyla jsem dostatečně silná na to, abych prorazila sklo. Ano, tvrdé sklo okolo dělilo mě od okolního světa.
Bouchla jsem do něj a po chvilce jsem dostala odpověď. To sklo prasklo a prasklinky putovaly k mým rukou. Byla jsem velmi slabá a kdyby sklo, které mě drželo, prasklo, spadla bych na zem. Další odezva se neukázala a já spadla zase do bezvědomí.

Carlisle
Musel jsem si odpočinout, protože to sklo bylo velmi silné a já slabý. Nic se už neozvalo a já si říkal, jestli ta osoba není někdo z rodiny. Už hodně let jsem je neviděl a moc mi chyběli. Nejvíc Esme.
Myslel jsem si, že jsem po smrti, ale to jsem nebyl. Nebo jestli tohle je smrt, tak to mě podržte, já tu nezůstanu ani minutu.

Nikdo
Dny se vlekly a rodina Cullenova se pomalu po několika Letech dostávala na nohy. Po "smrti" Carlislea a Naomi se nemohli vyrovnat a vždycky tam ta rána byla.
Carlisle a Naomi se snažili, když mohli, dostat z toho skla. Carlisle se jednoho dne naštval a bouchnul do něj, že sklo prasklo a oba sletěli na zem. Konečně se dostali ze skleněného vězení.

Carlisle
Naomi spadla vedle mě a pootevřela oči. Pomalu jsem se postavil a podíval se na ni.
,,Hned jsem zpět." Ani nepřikývla a já odešel. Musel jsem si něco najít a uviděl dva draky, kteří hlídali východ z jeskyně. Tak tudy se asi nedostanu.
Našel jsem ale myšku, která mi aspoň dala trochu energie. Rozhlížel jsem se a hledal nějaký východ a nahoře jsem uviděl díru, kam bych se provlékl. Vrátil jsem se pro Naomi a vzal si ji do náruče.
,,Naomi, slyšíš mě?" Nevnímala a já doufal, že nezemřela. Vrátil jsem se a vyskočil. Draci si mě všimli a letěli za mnou. Rychle jsem se provlékl a rozběhl se pryč.
Dostal jsem se k vodě, položil jsem Naomi do trávy a zalovil si rychle. Ulovil jsem si dvě srnky a jednoho jelena. Když jsem se vrátil, Naomi byla celá od vody, ale vzhůru. Opírala se o strom a rozhlížela se. Usmál jsem se na ni a vzal si ji do náruče. Naše oblečení bylo hodně staré, pomalu se rozkládalo, takže jsem měl jen rifle a ona spodní prádlo.
,,Co budeme dělat?" Zeptala se a já pokrčil rameny. ,,Musíme si najít místo, kde budeme chvíli bydlet, zjistit, kde to vlastně jsme. Zajistit si oblečení, jídlo pro tebe a já si najdu práci na vydělání peněz." ,,Mohla bych taky pomoc, mluvíš jen o sobě." ,,Ty si musíš nejdřív odpočinout." ,,Ale dědo!" ,,Už jsem řekl." Protočila očima a nafoukla se.

Nesmrtelná trojkaKde žijí příběhy. Začni objevovat