Naomi
Došly jsme spolu ke dveřím a já na ni pohlédla. Asi překvapeně se na něj dívala a pak se na mě zářivě usmála.
,,To je hezký domek." Usmála se a já přikývla. ,,S dědou jsme to vybírali." Přikývla a pak mě objala. ,,Uvidíme se ve škole." ,,Ahoj." ,,Ahoj." Rozloučily jsme se a ona vyběhla upíří rychlostí pryč, v polovině se zastavila, zamávala mi a zmizela. Rozesmála jsem se a vešla dovnitř.
Šla jsem rovnou do svého pokoje, neposlouchala dědu s babičkou, a přichystala si věci do školy na zítřek. To bude dlouhá noc... Šla jsem do koupelny a osprchovala se. Převlíkla jsem se do pyžama a zašla dolů do kuchyně. Našla jsem tu chleba a namazala si ho máslem a marmeládou.
V obýváku jsem si pustila televizi a začala se na ni dívat.
Mohla bych se zeptat Edwarda a Belly, jestli neví co na práci. Oni asi ale budou venku na lovu nebo někde... Zívla jsem a dívala se na ni dál.
Asi po půl hodině jsem se opřela o opěradlo a přikryla se dekou. Zívla jsem znovu a postupně jsem přestávala vnímat a mlžilo se mi před očima.Carlisle
S Esme jsme se oblékli a pak sešli schody dolů. Zajímalo by mě, jestli je Naomi doma. Chtěl jsem ji zavolat, ale Esme mě přerušila a ukázala k pohovce. Naomi tam spala už v pyžamu, přikrytá dekou.
Přešel jsem k ní a vzal si ji do náruče. Trochu se zamlela, zamlaskala a spala dál. Esme se nad tím potichu zasmála a já jí odnesl do jejího pokoje. Budu velmi překvapený, když se ráno probudí včas. Pak jsem se vrátil a sedl si k Esme do křesla.
Edward s Bellou přišli z lovu a sedli si k nám ale na pohovku. Usmál jsem se na ně a všichni čtyři jsme se dívali na nějakou komedii. Pro lidi by to byl horor, ale pro nás komedie... Mumie, zombie a další takové blbosti.Alice
Byla jsem s Jazzem ve svém pokoji, četl si knížky a ja načrtávala návrhy na šaty. Zkoušela jsem udělat nějaké šaty pro Naomi, ale jako tamten návrh jsem zmačkala a hodila za sebe.
Jasper se zasmál a já se na něj podívala. Pohledem těkal ze mě na hromadu papírových kuliček. Pokrčila jsem rameny a sklonila zase hlavu k papírům.
Dostala jsem najednou vizi a zalapala po dechu. Ucítila jsem, že se ke mně Jasper rychle dostal a já jí bedlivě pozorovala.
Naomi se stála před zajímavě zeleným drakem a on chrlil zelený oheň. My jsme byli za ní a něco se jí snažili přemluvit. Měl černé flíčky, které se střídali a ocas mu zdobili nahoře pár rohů.
Naomi se najednou stala taky drakem. Byla nádherná, ale oproti němu hodně malá. Neměla takové zbarvení, že by byla jen do modra nebo červena, ale byla celá červená s modrými flíčkami a s černými drápky. Na ocase ji zdobily šedé růžky, které byly na špičce bílé. Byla nádherně zbarvená... Ten drak se zklidnil a začal ji očichávat, pak ji olízla. Naomi se trochu nadzvedla.
Probrala jsem se a pohlédla na Jasperovu ustaranou tvář. Nedivia jsem se, protože nějaké mé vize byly někdy únavné a překvapující.
,,Jsem v pořádku. Jen si budeme muset promluvit s celou rodinou."
ČTEŠ
Nesmrtelná trojka
FanfikceNaomi, Eleanor a Maya. Tři dívky, které se narodili čarodějce Nelle a upírovi Nickovi. Eleanor si jako upír nic víc nemůže přát. Žije ve Finsku a užívá si svobody. Nic jí v tom nebrání. Maya jako Eleanor necestuje, ale bydlí se svou rodinou. Narodi...