Naomi
Probudila jsem se v pokoji u mamky. Ne u nás.
Posadila jsem se a protáhla se. Přemýšlela jsem, jak se mám Edwardovi pomstít, problém je, že on čte myšlenky. Budu se muset spojit s Bellou. První, co budu muset zjistí, jestli je někde poblíž.
Došla jsem do koupelny, kde jsem se zkulturnila. Upravila jsem si oblečení a sešla schody. V kuchyni nikdo nebyl a ani v obýváku. Divila jsem se, ale když jsem uslyšela dračí křiky z venku, rychle jsem se tam rozběhla, protože jsem se bála o svou rodinu a ty draky.
,,Naomi! Nechoď tam!" Děda ležel na zemi s babičkou a ostatní jim pomáhali vstát.
Dva červení a jeden zelený drak stáli přede mnou. Ty dva červení začali bojovat s zeleným a ten vypadal, že nás skoro chrání, i když to nešlo moc vidět.
,,Naomi." Mamčin hlas se ozval za mnou. ,,Všechny musíme zabít, protože na nás zaútočili. Rada tohle nařizuje a za chvíli se tady objeví." ,,Máš pravdu, Nello." Otočila jsem se hned a spatřila několik čarodějů. ,,Dovolte." Někdo mě chytl za paže a odvekl dozadu. Byl to Emmet.Maya
Mamka s tetou nic nemohly udělat, rozhodla jsem se to vzít do vlastních rukou.
Naomi se na mě prosebně podívala a já zavřela oči. Několik blesků narazilo do stromu a já otevřela oči. Ty červení draci byli mrtví a ten zelení ne. Rada byla v divné kopuli kromě tety a mamky.
Naomi přešla k němu a natáhla ruku.
,,Naomi, nedělej to." Rodina ji to začala vymlouvat, ale ona je ignorovala. ,,Nechte ji." Zmlkli a on si ji očuchal. Trochu se k ní přitiskl a ona se na mě podívala. Přikývla jsem a s ní jsem se teleportla na jedno místo, kde nás nikdo nenajde.Carlisle
Nella s Rebeccou a s radou byli najednou propuštěni, ale Maya s Naomi byly najednou pryč včetně toho zeleného draka.
Nella se s radou hodně dlouho vybavovala a pak je poslala pryč. Rebecca zkoušela nějaké kouzlo asi na vyhledávání lidí. My jsme seděli na schodech a pak jsme se rozhodli vydat na lov.Naomi
Maya mi pomohla udělat nejlepší prostředí pro draky, abych je sem mohla všechny vést a chránit je před radou. Ona mě narozdíl ode všech chápala, protože kdyby jí někdo nedovoloval se stýkat nebo s nimi mluvit s blesky, bylo by to skoro stejný jako u mě s draky.
Před jeskyní jsme udělali dva vchody. Jeden pro lidi a jeden pro čaroděje. Ten pro lidi vedl do normální jeskyně a ten pro čaroděje taky, ale jen já jsem věděla, jak se do něj dokážu dostat.
Když jsme s Mayou vešly dovnitř díky kouzlu, které jsem vymyslela. Moje první kouzlo a ještě mnou vymyšlené! Tak jsme vešli do nádherné přírody.
Bylo to udělané pro všechny draky. Byla jsem za to ráda a Maya mě pevně objala.
,,Mayo. Já půjdu je hledat, bude to nejlepší řešení." ,,Co mám říct ostatním?" Zeptala se a já se slabě usmála. ,,Nic. Hledám draky, abych je mohla zavést do jejich nového domova, kde je můj domov taky." Zašeptala jsem a poslala ji kouzlem pryč.
Zůstala jsem tu jen já a zelená dračice v našem novém domově, kde budeme zatím chvíli žít samy.
ČTEŠ
Nesmrtelná trojka
FanfictionNaomi, Eleanor a Maya. Tři dívky, které se narodili čarodějce Nelle a upírovi Nickovi. Eleanor si jako upír nic víc nemůže přát. Žije ve Finsku a užívá si svobody. Nic jí v tom nebrání. Maya jako Eleanor necestuje, ale bydlí se svou rodinou. Narodi...