33. Moje smrt

131 7 3
                                    

Naomi
Dech se mi krátil a já klesla na kolena. Přičichla jsem si k ruce a sletěla na zem. Nemohla jsem pomalu dýchat a všichni se ke mně rozeběhli.
Ucítila jsem jen několik dopadů a hlasy. Ale je jsem už nerozpoznávala.

Carlisle
Rozezvonil se mi telefon, když jsem jel domů z práce. Myslel jsem, že to je Esme, ale byl to Sam.
Zvedl jsem ho a položil na sedadlo vedle mě. Slyšel jsem ho, takže jsem nepotřeboval to dát na reproduktor.
,,Ano?..." ,,Naomi." Vydechl vyděšeně. ,, Je ve vážném stavu, potřebujeme ihned vaši pomoc." Projel jsem zrovna okolo nich, rychle jsem zabočil a otočil se. ,,Hned jsem tam." Zajel jsem na jejich příjezdovou cestu a rozběhl se na jejich zahradu. Smečka stála vedle ní a dívala se na ni.
,,Co se stalo?" Zeptal jsem se ihned, co mě zaregistrovali. Ta žena, co jsem ještě neviděl, byla taky od ran, které ale nebyli tak silné. ,,Já se s ní poprala." Nevnímala a já si ji vzal do náruče. ,,Radím vám, běžte do nemocnice. Já jdu s ní domů." Rozeběhl jsem se k autu a položil ji na zadní sedadlo.

Edward
Byl jsem sám doma, všichni ostatní byli na lovu. Najednou jsem uslyšel Carlislovy myšlenky. Naomi byla vážně zraněná a já se rychle rozeběhl k jeho pracovně, abych to tam přichystal.
,,Co se stalo?" Zeptal jsem se, jakmile vešel s ní do pracovny. ,,Je zraněná. Porvala se." Položil ji na lehátko.

Nikdo
Ostatní členové Cullenovic rodiny se rozeběhli domů. Alice měla vizi, taky se jediná vypravila nahoru, aby zjistila, jak se jí vede.
Musela pak rychle pryč, protože ji ty dva poslali dolů. Vysvětlila, že na tom není dobře. Nick s Nellou se o ní hrozně báli.
,,Carlisle..." Promluvil k němu Edward. ,,Je pozdě." Odtrhl se od oživování. Edward už seděl v křesle a hlavu měl v dlaních. ,,Ty to víš..." Přikývl.
Carlisle si sundal rukavice a hodil s nimi na zem. Nezachránil jsem ji... Nezachránil jsem ji... Tuhle větu si mumlal pro sebe celou dobu, co uklízel. Potom se vydal dolů a v patách měl Edwarda.
Všichni, jakmile je zahlédli, se postavili. Carlisle zavrtěl hlavou a sklonil hlavu. Nella začala brečet a čtyři osoby, které zrovna vyšly dovnitř, se překvapeně zeptaly, co se stalo.
Byla to Maya, Eleanor, Sarah a Will.

Naomi
Ticho. Jen všude ticho. Ani srdce mi nebouchalo. Jako kdyby vám někdo zacpal uši a vy jste nic neslyšeli. Jako kdyby vám někdo zakryl výhled a vy jste nic neslyšeli. Jako kdyby vám někdo stiskl nos a vy jste nic necítili. Dejte si to dohromady a vznikne vám to, co já musím teď prožívat. Ani nechci, ale musím. Že by to byla moje smrt?

Nesmrtelná trojkaKde žijí příběhy. Začni objevovat