Naomi
S Bohem jsem mluvila a on mi pak dal něco, čím bych konečně mohla zabít Olivera a nikdo by ho nevrátil zpět. Bylo to jedno kouzlo a já se hned napoprvé musela trefit.
Cítila jsem, jak mě propustil, že se mi vrátila síla a kousek duše s drakem. Taky jsem se objevila v lese. Vím, že Oliver byl taky venku. Chvíli jsem čekala, a pak uslyšela nehorázný křik nebo-li smích.
Vyběhla jsem tím směrem a pak si uvědomila jednu věc. Dneska je Elizabeth jedenáct. Chtěla jsem u toho být. Slyšela jsem ostatní hlasy a zjistila, že to jsou z rodiny. Přidala jsem víc, že jsem musela vážně běžet nehoráznou rychlostí.
Doběhla jsem tam a hned si prohlédla situaci. Natáhla jsem ruce, nechala ho chvíli v kopuli. Rozhlíželi se a mě neviděli. Potom jsem to nechala vybouchnout.
Přikrčili se a já vešla na pódium. (😂)Carlisle
Ohnivá kopule se roztříštila a já s Esme jsme skryli Elizabeth, aby se nezranila. Jaktože Oliver žije? Přikrčili jsme se a pak jsme uslyšeli nové kroky. Byli lehké a podívali se tím směrem. Naomi žila.
,,Mami!" Vykřikla Elizabeth a chtěla k ní, takže jsme měli dost práce ji udržet. Sami jsme se na ni překvapeně dívali.
,,Tohle ti posílá Bůh!" Vykřikla hlasitě a poslala na něj černou kouli, která ho pohltila. Chvíli si s ním házela a pak se roztříštila jako tamta. Po Oliverovi zbyl jen černý prach.
,,Mami!" Vykřikla Elizabeth, pustili jsme ji a ona se k ní rozeběhla. Objaly se silně a Naomi si i klekla. My jsme k nim taky pomalu přešly.
,,To bude ale Nella překvapená." Promluvil se smíchem Emmet, když jsme se poobjímali. Usmáli jsme se nad tím a za námi se ozvalo.
,,To teda jsem." Byla tam celá rada včetně Nelly, Nicka, Beccy, Eleanor a Mayi. Všichni se poobjímali a taky steklo pár slz.
,,Carlisle! Děkuju za nejlepší dárek světa!" Pousmál jsem se nad tím. Je dobře, že se Naomi vrátila. Elizabeth byla velmi smutná a i nám bylo smutno.Ahoj!
Tak a oficiálně ukončuju tuto knížku. Z jedné strany je mi to líto a z druhé jsem strašně moc ráda.
Děkuju za všechny komentáře a hlasy. Na mém profilu najdete knížky s tématem Twilight a i Harryho Pottera.
Tak moc díky! Vaše Anduska77 😘
ČTEŠ
Nesmrtelná trojka
FanfictionNaomi, Eleanor a Maya. Tři dívky, které se narodili čarodějce Nelle a upírovi Nickovi. Eleanor si jako upír nic víc nemůže přát. Žije ve Finsku a užívá si svobody. Nic jí v tom nebrání. Maya jako Eleanor necestuje, ale bydlí se svou rodinou. Narodi...