41. Setkání s ostatními z rodiny

136 7 0
                                    

Naomi
Převlíkla jsem Beth do bílé košile a černých legínů. Potom jsem ji dala bundu a vzala si ji do náruče. Položila na pohovku a odešla nahoru.
Vzala jsem si na sebe černé džíny s kostkovanou košilí. Do ruky bundu a kabelku. Sešla jsem schody a tam byl Carlisle, který šel nahoru.
,,Jak jsem asi pochopil, jedeme do nemocnice?" Přikývla jsem a on zmizel nahoře. Beth jsem zatím zapnula v sedačce a vzala ji aspoň pití.

Esme
Přestěhovali jsme se do města Fieldu i Jacobem, Ness a Katherine. To je dcera Ness a Jacoba. Dneska byla i ve školce, prý se jí tam líbilo.
Byla jsem dneska na schůzce s pane Brownem ohledně práce. Chtěla jsem se tam zapsat. Potom jsem šla vyzvednout Katherine a tam se sešla s Ness. Počkala jsem v šatně a Ness přinesla Kath. Oblékly jsme ji a šly s ní k autu. Ness tu byla pěšky, takže jsem ji svezla.

Druhý den
Naomi
Bylo odpoledne. S Carlislem jsme jeli hned z nemocnice vyzvednout Elizabeth. Jela jsem dneska s ním. Dneska jsem taky kupovala pro ni dárek. Byl to medvídek se srdíčkem.
Volala mi vychovatelka, abych přijela hned do školky. Carlisle jel rychle. Dojeli jsme a zaparkovali vedle žlutého Porsche, které se mi celkem nezamlouvalo. Vylezli jsme z auta a jakmile jsme se podívali k dveřím školky, uviděli jsme je. Všechny včetně Jacoba a Ness.
Carlisle zamkl auto a šli jsme rychlým krokem k ní. Stejně jsem rychle musela do školky, jelikož se něco stalo Elizabeth.
,,Carlisle..... Naomi...." Promluvila k nám překvapeně Rose. ,,Rose.... Ostatní...." Promluvili jsme dvojhlasně. Edward otevřel dveře a já rychle zmizela vevnitř. Carlisle nás omluvil, že spěcháme. Vyběhli jsme schody nahoru a Beth mi skočila do náruče.
,,Mami!" Vykřikla plačtivě. ,,Vy jste její rodiče, že? Měli byste si ji pořádně vychovat." ,,Nevím, o čem mluvíte, ale myslím si, že moje dcera je dobře vychovaná." ,,Já jsem bratr, takže jsem Elizabeth strýc a vím, že je moje neteř dobře vychovaná. To by si nedovolila." Popravdě nebyl, ale to víte.
,,Aha, to vypovídá, že nemá otce. Tvrdou ruku." Ta baba byla šeredná jak.... ,,Okradla mi dceru!" ,,Určitě se to vysvětlí." Promluvila klidně vychovatelka a pokynula nám, abychom šli do šatny, jelikož jsme se šli podívat do batohů. Tam taky byli ostatní, kteří se hned na nás podívali a sledovali.
Elizabeth jsem dala Carlislovi, komu hned obmotala ruce okolo krku a já vytáhla věci z jejího batůžku.
,,Náhradní oblečení: kalhoty, tričko, mikina a ponožky, pití s nedojezeným chlebem. To je vše." Ta baba si to prohlédla a pak vytáhla vše z toho batůžku. Carlisle pokýval hlavou a já nevěřícně na to zírala. Nejen, že tam byli té holky věci, ale i Bethiny hračky.
,,Omlouvám se, paní Cullenová. Nevěděla jsem, že by Natasha lhala." ,,Dobře." Promluvil za mě ledově Carlisle. ,,Rád bych, aby si Elizabeth vzala všechny věci odtud domů. Bude si je brát postupně sem a zpátky. Že?" Kývla jsem a šla s ní do hrací místnosti. Sbalila jsem ji všechny věci a pak šla s ní do školky, kde jsem ji začala s pomocí Carlislea strojit.
,,Nevěděli jsme, že máš dceru, Carlisle." ,,Taky to není jeho dcera, ale moje." Promluvila jsem a ustrojila ji. ,,Aha." Řekli zaraženě. ,,Naomi, Carlisle, chtěli bychom si vyjasnit situaci." ,,Určitě. Podle pachu se dostanete k našemu domu. Můžete přijít okolo šesté." ,,My můžeme hned, jestli chcete." Promluvila opatrně babi, Esme, a Carlisle trochu sebou trhl. ,,Ale jo. Myslím, že to je vynikající nápad. Dobře. Můžete jet hned za námi." Promluvila jsem, jelikož mě napadla skvělá myšlenka a strčila do Carlislea, aby šel. Potom jsem poslala Edwardovi myšlenku, že je chci dostat k sobě.
Nastoupili jsme do Carlislova auta. Připoutala jsem se a Carlisle se rozjel domů. Oni nás hned následovali.
,,Co máš v plánu?" ,,Nic." Řekla jsem a pro sebe se usmála. Carlisle mi říkal, že by se chtěl vrátit k Esme zpátky, ale bál se. Já teď docílím toho, že se vrátí k ní.
Zaparkovali jsme v garáži a vylezli ven. Oni zaparkovali na příjezdové cestě a já jim pokynula, aby nás následovali dovnitř.
,,Máte to tady pěkný. Kdo to navrhoval?" ,,Já." ,,Mami! Mami! Mami!" Vykřikovala Elizabeth a já se na ni otočila. ,,Můžu si na tu oslavu je pozvat?" ,,Jak sakra ví..." Otočila jsem se na Carlislea, který rychle vrtěl hlavou. Silně jsem ho kopla a on dal ruce nahoru.
,,Já za to nemůžu! Jak jsem měl vědět, co chce? Celkem to bolelo." ,,Jo. Já vím. To mělo." Zamračila jsem se. Vzala jsem ji a šla se s ní převlíknout. Carlisle jim řekl, že si bundy můžou položit na věšák a posadili se na pohovku. Samozřejmě na mě museli čekat.
,,Mami! Calisle mi slíbil jednorožce, říkal, že mi ho ráda koupíš!" ,,Moment tu počkej." Seběhla jsem schody a vzala pánvičku a trefila ho po hlavě. ,,Nic jiného sis nezasloužil." Mnul si postižené místo. ,,Teď mi vysvětli, jak ji mám říct, že nedostane jednorožce." ,,Já to vymyslel. Neboj." Zamračila jsem se a vyběhla nahoru.

Nesmrtelná trojkaKde žijí příběhy. Začni objevovat