29. Oliver je mrtvý

160 8 1
                                    

Nella
S Rebeccou jsme se vrátili od rady domů ke Cullenům. Všichni seděli v obýváku včetně smečky a kromě Naomi, Emily a Carlislea. Emily by tu byla, když byla svědkem, ale jako Naomi byla v nemocnici.
Sedla jsem si k Esme, Nickovi na polštáře a Rebecca vedle mě. Čekaly jsme mlčky a nikdo nepromluvil, dokud se nerozvonil Esmin telefon, který hned vzala.
,,Ano?.... Jo.... Dobře.... Mám přijet?..... Dobře..... Ano, jsou tu všichni... Pa, miluju tě." Zavěsila a pohlédla na nás. ,,Jsou obě dvě v pořádku. Emily utrpěla menší zranění okolo hlavy... Praštili ji do hlavy a Naomi byla otrávená... Jinak přijedou asi všichni tři ve čtyři." Přikývli jsme a Nick mi stiskl ruku. Podívala jsem se na něj a políbila ho. Pak jsem na sobě ucítila pohled, po očku jsem ho vyhledala. Sebastian se na mě díval. Slabě jsem se na něj usmála a on rychle odtrhl hlavy a začal si povídat s Leah.

Naomi
Emily seděla vzadu na sedačce a já vedle dědy na místě spolujezdce. Jeli jsme k nám, protože děda byl obeznámen situací, že je u nás i smečka. Emily si s námi klidně povídala, i když šlo vidět, že není nadšená z dědy.
Dojeli jsme a zaparkovali na příjezdové cestě. Vylezli jsme z auta a společně se vydali do obýváku, kde čekali ostatní. Přivítali jsme se s ostatními. Byla jsem ráda, že smečka není na nás naštvaná.
Posadila jsem se vedle mamky. Emily vedle Sama a děda vedle babičky.
,,Carlisle, chtěl bych ti poděkovat za pomoc u Emily a i Naomi." Promluvil do ticha Sam a děda přikývl. ,,Není zač, Same. Je to taky moje práce." Usmál se mile a on přikývl.
,,Sam taky chtěl říct jednu nabídku." Přidal se Paul a pohlédl na něj. ,,A jakou?" Zeptal se děda. ,,Jelikož jsme teď porušili zásady smlouvy, napadlo mě, ji zrušit a zkusit spolu vycházet." Několik lidí z jeho smečky na něj hodilo překvapený pohled. Asi to nevěděli.
,,Ano... To bychom mohli." Promluvila babička za dědu a děda kývl. ,,Můžeme se zítra sejít a určit to podrobněji, protože myslím, že toho je na nás dneska moc." Kývl na souhlas a děda taky. Kývl na smečku a všichni se vydali včetně Emily ven.
My jsme šli každý do svého pokoje. Musela jsem dát za pravdu dědovi. Byla jsem unavená a vážně toho bylo dneska na nás hodně.

Oliver
Zkoušel jsem radu přemluvit na zmírnění trestu, ale nedovolila mi se ani obhájit.
Všechny mé plány zkazila ona s její rodinou. Kdyby se se mnou spojila, mohla by se mnou vládnout. Ale ne.... Ona musela být ta hodná. Dobro vyhrálo nad zlem, jak se říká v pohádkách. Drak byl zabit a princezna si vzala Honzu....
Rada si vytáhla hůlku, tušil jsem to. Chce mě zabít. Tak budu spokojeně žít v pekle... Huh... Rána a bolest mě oslepila a já navždy odešel z mého života na světě.

Nesmrtelná trojkaKde žijí příběhy. Začni objevovat