Carlisle
Ta dívka asi bude chodit do školy, jak tak koukám na její vzhled. Dovezl jsem ji před ubytovnu a ona kývla.
,,Moc Vám děkuju. Ušetřil jste mi cestu." Poděkovala a já se usmál. ,,Nemáte zač." ,,Nashledanou." ,,Nashle!" Vyjel jsem pryč.
Pořád mi tkvěla v hlavě. Nevěděl jsem, odkud jsem ji znal. Nebyla nikomu podobná, ale.... Počkat! Ale tohle by nemohla být Naomi, nebo vlastně i mohla.Naomi
Nezměnil se a mě to vůbec nevadilo. Stejnak se budu za chvíli zase moct stěhovat. Nemůžu tu být dlouho, no... Mohla, protože bych si mohla změnit vzhled.
Zaplatila jsem si pobyt na dva měsíce dopředu a dostala klíčky od pokoje. Kuchyň spojená s ložnicí. Ok.... A koupelna spojená se záchodem. Jedna skříň, jeden noční stolek, jeden pracovní stůl... Podívala jsem se do ledničky- žadné jídlo a vypojila ji. Nebudu mrhat penězi a stejně mohla bych lovit, aneb si to jídlo koupím.
Rozhlédla jsem se a vybalila si oblečení do jedné skříně a ostatní věci na poličku. Asi vám myslím, nemusím popisovat, jak a co jsem si vybalovala.O den později
Naomi
Včera jsem si ještě večer zamluvila schůzku s ředitelem zdejší školy, abych sem tam mohla nastoupit. Takže.... Jestli tam budu chodit, určitě se setkám s ostatními z rodiny. Bála jsem se, protože jsem netušila, jak mám reagovat.
Šla jsem ven se provětrat. Schůzku mám pondělí a je pátek, takže mám celý víkend na to, abych si mohla zajistit věci a oblečení.
Měla jsem dostatek peněz, no... Hodně peněz a já nebudu jezdit autobusem. Zaplatila jsem si pro tentokrát jízdenku a nasedla do zadního sedadla. Těšila jsem se na své nové autíčko, protože já autíčka miluju.
Ano.... Autíčka jsou má obliba. Za těch devět let jsem měla tmavě zelené Porsche, tmavě modré Volvo a černý Mercedes. Supr auta. Teď jsem přemýšlela nad nějakým... Nevím, no... Světlým? Když mám bílé vlasy, tak třeba bílé auto. Bílá u mě bude vést, nebo ne?.....
Naomi
,,Anebo tohle a to je poslední." Tohle auto bylo prostě super! Sakra! To mi nemohl říct dřív, než abych tu s ním chodila dvě hodiny!
,,Ano, tohle beru." Usmála jsem se mile a párkrát okolo něj prošla. Sedla jsem si na sedadlo a vyzkoušela si to díky tomu prodavači. Byl velmi příjemný.
Znala jsem tenhle typ a zaplatila ho. Koupila jsem si i pár věcí, takže jsem si to vyrovnala do úžasného kufru a vyjela směr domov. Ještě ten dům bych si mohla sehnat a nebydlet v bytovce.
Naomi! Sakra! Přece jsi teď utratila velké množství peněz za auto, nechceš ještě kupovat dům, ne?
Promluvilo ke mně svědomí. Moc se spolu hele nebavíme, protože mi nenechá dělat věci, tak jak chci. Řeknu to takhle, je debilní a já nemám myšlení moc dobré, takže u mě vyhrává ta část, která je potrhlá.
Takže ano! Půjdeme si koupit nový dům! Poznali jste rozhazovače peněz......
Naomi
Kouzlím, kouzlím a kouzlím. To byl nápad, si ho tady vykouzlit podle svých představ. Proč mě to ale nenapadlo dřív?
Vešla jsem po schodech nahoru a koukla se po obýváku.
ČTEŠ
Nesmrtelná trojka
FanfictionNaomi, Eleanor a Maya. Tři dívky, které se narodili čarodějce Nelle a upírovi Nickovi. Eleanor si jako upír nic víc nemůže přát. Žije ve Finsku a užívá si svobody. Nic jí v tom nebrání. Maya jako Eleanor necestuje, ale bydlí se svou rodinou. Narodi...