28. Málem smrt

142 8 1
                                    

Naomi
Chtěla jsem se tolikrát ji zeptat, ale nedokázala jsem to. Prostě jsem vždy zavřela pusu. Ani nevím proč.
Postavila se a zmizela někde v kuchyni. Vrátila se s dvěma sklenkami s vínem s v druhé ruce držela flašku.
,,Dáš si?" Pokrčila jsem rameny a ona si sedla zase naproti mě. Podala mi ji a já jí přijala. Ťukly jsme si spolu a já si k tomu jen přičichla. Ani to špatně nevonělo, ale tohle k Emily nesedělo. Nikdy, myslím že, nepila.
Upila jsem si a ona s pohledem na mě taky. Jako kdyby čekala, až na mě to začne působit. Polkla jsem to a pak to položila na stolek.
,,Je to mimochodem dobré, že?" Zeptala se jen tak a já přikývla. Pak se mi udělalo špatně. Najednou mi začaly ochabovat končetiny, nechtěla jsem, aby viděla, že mi je blbě, ale to prostě nešlo. Musela jsem se opřít o kolena.
Neměla jsem to pít. Proč já kráva jsem to pila. Proč?! Protože jsem vymatlaná a v mozku mám úplné ho***.
,,Počkej... Asi to na tebe bylo silné. Zapij to." Podala mi vodu, nechtěla jsem to. Je... Už ji nevěřím... ,,Ale Naomi...." Zakroutila hlavou, když jsem sletěla na zem.
,,Cos-cos s-si mi-mi t-to dala?" Vykoktala jsem a ona se ušklíbla. ,,Co si myslíš, má milá?" Převtělila se do mužské postavy. Byl to Oliver. Z kuchyně vyšli dva muži s pravou svázanou Emily, kterou hned shodili na zem. Se slzami se na mě podívala a roztřásla se.
,,Nemohl jsem dál nic dělat a tohle mi přišlo nejvhodnější. Tvá přítelkyně byla velice jednoduchá oběť." ,,Po-počkej... A-až s-se t-tu objeví... Objeví smečka..." ,,Až se tu objeví, spatří jen hořící dům v troskách." Naklonil hlavu na stranu a nebezpečně se usmál.
Teď jsem si vzpomněla... Alice... Prosím tě, že to uvidíš.
,,A tvá druhá přítelkyně, ta vědma, ta tě neuvidí..." ,,O tom bych pochyboval." Ozvalo se za ním... Vzhlédla jsem tam z posledních sil a spatřila mamčin obličej. Za nimi se hned objevila celá smečka. ,,Co tak koukáš?!" Vykřikla teta Rebecca a já polkla... Už se mi motala hlava.... Proč jsem se taky nepřeměnila na upíra?.... Hm... To by vycítila. Vytáhl mě rychle za vlasy a přiložil hůlku k mému krku. Ty dvě si taky vytáhly hůlku a namířily na něj.
Pak se to odehrálo strašně rychle. Oliver byl na zemi, na něm Paul ve vlčím, mamka s tetou u nich, a pak hned zmizeli a děda se přemístil rychle ke mně a podepřel.
,,Same! Potřebuju urychleně záchranku! Ale vážně rychle!"

Nesmrtelná trojkaKde žijí příběhy. Začni objevovat