8. Falešný Nick

174 8 0
                                    

Naomi
Do očí se mi vrhly slzy. Mamka i teta kvůli mě trpí. Kdyby nebylo mě, nemuselo by takhle trpět. Nebo kdybych neměla takový talent. Měla bych být za něj ráda, ale ono to nejde. Děda si ji vzal a položil na křeslo. Babička si vzala zas tetu a položila ji vedle ji. Obě se na nás začali dívat.
,,Pojedeme domů." Přikývli a já též. Sarah s Willem, který zrovna přišli, přikývli taky.

....

Eleanor
Divila jsem se a ze začátku jsem nemohla pochopit, jak tohle někdo mohl dovolit. Draci zabili mamku i tetu, ale nemůžou za to všechny.
Alice viděla, že Carlisle s Esme a Naomi jedou domů. Těšila jsem se, až ji uvidím, protože jsem chtěla vědět, jestli je v pořádku. Přijeli ve sedm ráno, kdy Naomi byla vzhůru. Myslela jsem, že bude spát.
,,Ahoj." ,,Ahoj." Vešli jsme s nimi do obýváku, kde se pozdravili s ostatními. Táta jakmile spatřil Černošku a Tlapku zavrčel. Naomi je pustila a podívala se na slunce. Jeho sluneční paprsky rozzářili místnost.
Obě dvě vypískly a podívaly se na sebe. Jejich těla se začala měnit. Všichni je pozorovali a děda, babička a Naomi to pozorovali s menším úsměvem. Jakmile se ty dvě na nás otočili, zalapali jsme překvapeně po dechu.
,,Mami!" Vykřikly jsme hlasitě s Mayou a obě jsme ji pevně objaly. Objala nás taky a my se natáhly i pro tetu. Objala nás taky a já viděla tátu, jak se na mamku díval s otevřenou pusou.
Odtáhly jsme se a ony se přivítaly s ostatními. Pak mamka s taťkou stály naproti sobě a mamka se usmívala.
,,Nello..." Vydechl táta, připadalo mi to jak hraně. Co se děje? ,,Copak? Nejsem drak?" ,,Nevěděl jsem to." Řekl a díval se jí do očí. ,,Já vím, ale že se takhle budeš chovat, to jsem nikdy netušila. Někdy doopravdy lituju, že jsem si nevybrala místo tebe Sebastiana." ,,Tohle! Tohohle by sis vybrala?! Doopravdy!" Vykřikl táta a díval se jí do očí.

Naomi
Děda mě objal okolo ramen. Sledovala jsem to a divila se, že se takhle táta chová. ,,Máš být rád! Seba jsem milovala stejně jak tebe ale ta láska se zvětšila za ty léta." ,,Hm..." ,,Řekneš jen Hmm?" ,,Ano." Pohlédla mu do očí a naklonila se k němu. ,,Nejsi to ty." Zašeptala a já tušila, kam tím míří. ,,Jsem." ,,Edwarde. Chyť mě, až budu chtít tohohle hajzla zabít." Hodila pohled k Edwardovi a pak k tátovi, o kterým jsem myslela, že je on. ,,Nejoblíbenější postava v seriálu v upíří deníky?" ,,Katherine Pierce." Na to ho obě tak silně kopli a odněkud jsem uslyšela sten. Mamka se rozhlédla, kopla tátu a přeběhla k další postavě, která se zrovna svezla po rámu dveří. Byl to táta, co se to tu k sakra děje?! Dva tátové? Jak? Co? Sakra.....

Ahoj. Tak tady je další kapitola, ale trochu kratší. Doufám, že se bude líbit.

Nesmrtelná trojkaKde žijí příběhy. Začni objevovat