Chapter 16

3.4K 221 4
                                    

|Ráno|

Probudila jsem se dřív, jako Louis. Rozhlédla jsem se po pokoji a zjistila, že je někdo u nás v šatníku. Postavila jsem se z postele a šla ke skříni. Harry se hrabal v Louiho oblečení. "Harry?" Nechápavě jsem se na něj koukla. "Čau Cel." Zamával mi a dál se prohrabával kopou oblečení. "Co tam hledáš?"

"Tebe." Řekl ironicky. "Pitomče." Štuchla jsem ho a on málem upadl. "Hele kolik je hodin?" Zeptala jsem se Harryho. On se kouknul na hodinky na své ruce. "7:56 ráno.." Odpověděl. "Díky." Řekla jsem a vrátila se k Louisovi. On ležel na boku směrem k oknu. Já se postavila naproti jeho tváři a chtěla ho probudit. "Harry? Jemně nebo tvrdě?" Optala jsem se ho. Celá otázka zní 'Probudit Louise jemně nebo tvrdě?' "Nevím... tvrdě." Muhahah. To zkusíme příště, když nebude spát tak sladce. Rukou jsem mu přešla po tváři. On se ani nepohnul. "Louisi? Vstávej." Zašeptala jsem mu do ucha a znova ho pohladila. Na tváři se mu objevilo pár vrásek. "Louisi." Řekla jsem znovu. On jen zamumlal. Trocha pootevřel oči. Pak je rychle otevřel. "Myslel jsem, že to uděláš tvrdě." Řekl Harry, když vycházel ze skřině. "Našel sis něco?" Optala jsem se. "Ne." Louis si mezitím sedl a pohledem zkoumal celou místnost. "Zdá se mi to, nebo mě teď hladila Celeste?" Optal se překvapeně. "Asi jsem tě měla probudit tvrdě." Skonstatovala jsem. "Ne takhle se mi to líbí víc." Řekl s úsměvem na rtech. "Louisi? Chceš tam dnes jít?" Optala jsem se. Narážela jsem tím na Doncaster. On se prvně zamyslel a pak odpověděl. "Jasně." Odpověděl sebejistě. Svůj pohled pak přesunul k hodinkám. "Už je nejvyšší čas, aby jsme se šly nasnídat a pak vyjet." Odpověděl a zvednul se z postele. Ani jsem si neuvědomila, že Harry už odešel. Já šla s Louisem hned dolů. "Dobré Ráno." Pozdravil nás Liam. Niall byl zticha. Asi se soustředil na své jídlo. Zayn, jako vždy chyběl. Začínalo se mi po něm stýskat. Harry překvapivě chyběl. Já si sedla k Niallovi a Louis naproti mně.

Právě jsem se nacházela ve skřini. Nevěděla jsem, co si mám obléct. Nejdřív jsem přemýšlela nad šatama, ale pak jsem se rozhodla pro roztrhané jeansy a na vrch tmavě šedé triko s lapačem snů. K tomu jsem si dala ještě riflovou košily. Louis se rozhodl pro jeho tričko 'Have a Nice Day' a černé jeasy. Do ruky si vzal ještě červeně rudou mikinu. (foto)

Dole jsem si obula bílé Conversy a Louis nepřekvapivě černé Vans. Rozloučila jsem se s Niallem, protože ten byl jediný přítomný. Vyšli jsme ven a tam nastal velký křik fannynek. Rychle jsem si sedla do auta, na které Louis ukázal. Brána se otevřela a bodyguardi odháněli fans z cesty. Konečně jsme jezdili po ulicích Londýna, směrem k Louisovu rodině.

Louis si pustil rádio a tam šla akorát Miley Cyrus a její song 'Wrecking Ball'. Louis si začal zpívat. "A kejm in Lajk a wreeeeking booooll. I nevr hit so haaard in loooou." Znělo to tak falešně, že mi skoro praskly bubínky. Ale šíleně jsem se na tom smála. "Notak Cel! Zpívej se mnou." Řekl vesele. Tak na tuhle písničku nikdy. "Fajn, ale vyberu si song!" Řekla jsem a preklikávala jsem stanice. Až jsem se zastavila na jejich písničce: 'Story of my life'. Dala jsem ji dost nahlas. On se pousmál a zpíval si se mnou ... "D story of maj lájf, aj Tejk hr Houm. Aj drajv oll náájt tu kíííp hr wóórm and táájm .... Is fróóóóuzéén."

Smáli jsme se, jako zhulené koně. Bylo to tak strašné a tak jsme to křičeli, že ti lidé v autech vedle nás museli přijít o uši...

Louis zastavil před bílým domem. Je 14:13. Nebyl takový obrovský jako jejich, ale také nebyl nejmenší. Odpoutala jsem se a Louis mezi tím vypnul rádio. Chtěla jsem vystoupit z auta, ale Louis mě zastavil svou rukou, která přistála na té mé. "Cel můžu tě o něco požádat?" Zeptal se mě vážně. Jen jsem přikývla. "Neříkejme jim, že tě najal Modest. Prosím." Požádal mě. Já jsem na něj vytřeštila oči. "Ty chceš lhát své rodině?" Zděšeně jsem se ho zeptala. "Ne, ale už jim proběhlo myslí, jestli nejsem opravdu gay." To snad ne. "Ale Louis!i To si jen namlouváš."

Idiot || tomlinsonKde žijí příběhy. Začni objevovat