2. kapitola

346 20 0
                                    

Sofia prišla až okolo pol piatej. Ona má na rozdiel odo mňa viac predmetov, a preto som sa nečudovala, že prišla celkom vyčerpaná. Študuje ekonomiku, ktorú som ja nenávidela. No ona jej rozumie, a preto si ju aj vybrala. No keď som videla, koľko sa toho musí učiť, musela som ju len obdivovať.

„Vážne neviem, ako prejdem všetkými skúškami," povedala a zvalila sa na svoju posteľ. „Ide mi prasknúť hlava, a to už ani nehovorím o očiach. Za chvíľu mi vybuchnú," povedala a ja som sa zasmiala.

V ubytovni, v ktorej bývame, býva veľa študentov z našej školy. Mohli sme ísť na internát, no keď sme v prvý deň videli v akom je stave, rozmysleli sme si to. Ubytovňa bola trochu drahšia, no našťastie si to naši rodičia mohli dovoliť, takže sme v tom nevideli problém. Až kým sme nezistili, že máme tretiu spolubývajúcu.

„Je tu tá krava?" spýtala sa Sofia, keď som jej podávala šálku kávy. Zasmiala som sa a so svojou šálkou som sa posadila na zem a oprela o svoju posteľ.

„Nie, išla na nočnú," povedala som a odchlipla si. „Keby si prišla pred hodinou možno by si ju aj stretla," zasmiala som sa a ona sa s prevrátenými očami posadila. „Aspoň by si si aj ty niečo vypočula."

„Čo jej vadilo tentoraz?" spýtala sa a začala sa vyzliekať.

„Moje nevyzuté topánky, tvoje oblečenie na gauči a neodprataný riad v kuchyni," povedala som a ona si so smiechom obliekla staré tričko.

„Ja ju tak neznášam. Všetko jej vadí. Už to neviem vydržať," povedala a obliekla si tepláky. Len som pomykala plecami a vzdychla si.

„Nevyberáme si, s kým budeme bývať," povedala som a položila prázdnu šálku na stôl.

„Keď už si za toto miesto priplácam viac ako je pekné, nech sa tu dá aspoň poriadne žiť. Nie s tou mrchou, ktorej vadí, že vôbec dýchame. Nieže by bola rada, že má najväčšiu izbu, i keď je sama a my sa tu musíme tlačiť dve," povedala a ja som sa s úsmevom postavila.

„Nerieš, aj tak sa nám tu býva lepšie ako v tej obrovskej izbe," povedala som a vyšla na chodbu, aby som išla ten riad odpratať.

„Ale ide o princíp," zakričala za mnou z izby a ja som sa zasmiala. Pustila som rádio a pri umývaní riadu počúvala. Sofia zatiaľ išla do malej obývačky a pozerala televízor. „Mala som v pláne ísť von, no keďže je tá osoba preč, musíme to využiť v náš prospech," povedala a ja som po umytí riadu dala do mikrovlnky popcorn.

„Áno, myslím, že sme ešte nedopili to červené víno, ktoré sme si naposledy kúpili," povedala som a počúvala praskanie kukurice.

„Tiež si myslím," povedala a hneď vyskočila do zadnej skrinky, odkiaľ vzala aj dva poháre. „Treba osláviť načisto mizerný deň, no nie?" zasmiala sa a ja som sa k nej pridala, keď som dokončila popcorn. Pustila som televízor a našla hocijakú romantickú komédiu, ktorú televízia ponúkala.

 Pustila som televízor a našla hocijakú romantickú komédiu, ktorú televízia ponúkala

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Strážny rytierWhere stories live. Discover now