Probudí mě budík! Opět.. Ten hrozný zvuk!
Vstanu a jdu do koupelny.
Nechám na sebe kapat teplé kapky vody. Vylezu ze sprchy, obleču si bílý croptop a kraťasy.
Vyčistím si zuby a jdu do kuchyně.
Udělám si cereálie s mlékem. Rodiče jsou už dávno v práci.
Sním snídani, vezmu si vak a odcházím parkem do školy.
Stojím před vězením pro každého studenta nenávidím tě je má první myšlenka při pohledu na budovu utrpení.
Věci si dám do skříňky a odcházím na první hodinu, na biologii. Asi jediný předmět co mě baví.
Sednu si do lavice a učení položím.
,,Allison!" křikne Ray z poslední lavice. Ve které sedí se svou partičkou idiotů. Ray je něco jako alfa, jenže jak to říct u lidí? On je jejich velitel.
Otočím se a hodím po něm nenávistný pohled ,,Dáš mi opsat úkol?" zeptá se, nejraději bych mu zaryla drápy do obličeje, jenže nejsme vrazy. Jo jsme predátoři, ale nemusíme se tak chovat.
,,To čekej" řeknu a on se jen udiveně podívá ,,Neboj se" řekne a jeho partička se začne smát. Počkej ty, ty debile! Další myšlenka..
Do třídy vejde učitelka a začne vykládat učivo. Biologie je asi jediný předmět co mě tu zajímá.. Otec říká "Sice jsme jiní, ale musíme žít i lidský život" přesně tuhle větu nenávidím!
Žít jen jako vlkodlak, bylo by to lehčí. Učila bych se jen lovit a přežít v nebezpečí, nic víc! Žádná matematika! Čeština! A hlavně Němčina!!
Zavírám skříňku a jdu pryč! Konečně!
,,Hej!" jekne.. Opět Ray ,,Nech mě být!" řeknu aniž bych se otočila ,,Ne!" řekne a chytí mě za vak.
,,Prosím" ,,Jo tak ty prosíš?" ,,Ano, prosím! Protože ti nechci ublížit!" řeknu ,,Jo ty!" řekne a ukáže na mou maličkost ,,Ano já!" řeknu, jenže on mi sundá vak a pak mě sráží k zemi.
Začne do mě kopat..
Allison!! Ne! Toto je má jediná myšlenka, proč? Nebylo by úplně nejlepší se tu proměnit a roztrhat ho na kusy!
Nějaký kluk z té jeho party ho odemne odtáhne.
Zvedám se a utíkám rovnou k lesu.
Volnost!
Konečně stojím na všech čtyřech, vím že Aron nebude dvakrát nadšený, ale musí to pochopit. Kdo je Aron? Aron je alfa, moje alfa. Nechci mít alfu, jenže tím by ze mě byla omegaa, ne beta. A být betou je doopravdy lepší pocit než omegou.
Běžím lesem, volná, ničím zatížená!
Zastavím se u menšího jezírka, kde si všimnu, jiného vlkodlaka.
I na dálku ucítím jeho pach. Neznám ho! Nějaký nový vlkodlak? Je to predátor a nebo jen nevinný vlkodlak, který zabloudil?
Jdu blíž, on se lekne a začne vrčet, snažím se dát najevo že jsem přítel. Asi mi to moc nevychází...
Uslyším Arona vytí. Krásný, černý vlkodlak s bílou skvrnou u oka zmizí. Asi měl strach.
Běžím za vytím, u Arona stojí oba rodiče. Aron se na na mě podívá strašným pohledem, jakobych něco provedla..
Jdu s rodiči domů. Za domem na koneci lesa se všichni proměníme zpět do lidské podoby.
,,Co jsem udělala?" zeptám se, jenže oni mlčí. No skvěle! Díky za odpověď!
,,Za 20 minut bude večeře!" řekne matka docela naštvaně ,,Jo" odpovím a zalezu do pokoje.
Proč jsem byla tak hnusná? Do háje!
,,Jídlo!" křikne máma do schodů.
"Auuu" to nehorázně moc bolí na uši!Na uši si dám ruce a narážím do stěny, po které hned sjíždím na zem.
Po nějaké chvíli se dveře rozletí ,,Allison!" jekne matka a běží ke mě ,,Co je?" zeptá se ,,Jak si zakřičela! Píchalo mě z toho v uších!" ,,Promiň" řekne a zvedá mě.
Sedíme u stolu ,,Allison?" prolomí to hromové ticho otec ,,Ano?" odpovím a nahlas polknu, musel to slyšet.
,,Proč si byla dnes v lese?" ,,Protože, jsem chtěla být zase volná.. Bez zátěže!" řeknu a zasním se nad tím jak běžím spokojeně lesem ,,Allison! Od teď do lesa nesmíš!" řekne přísně ,,Jo! Tak to čekej! Pokud nemůžu do lesa! Tak se proměním v obchoďáku! Budu dělat že o ničem nevím! Že jste se vy 2 bavili o něčem, ale mě jste vyhodili z kuchyně! A tam nejsou vlkodlaci! Takže neuslyší můj tep! A i kdyby jo! Tak já umím ovládat svůj tep!" vyhrknu ,,Ale to je pro tvé bezpečí!" ,,Já se ochráním.. Neboj se!" řeknu a on se jen podívá na stůl. Nemá už co říct! Takžeeee les je můj! Hah!
Jdu do pokoje a sednu si k notebooku.
,,Co to kurva?" zeptám se sama sebe, když si na facebooku všimnu videa. Je to to video jak mě tam Ray napadl.
Pořád mě zajímá kdo mě od něj odtál!
Počkat video pokračuje..
On není z jeho party! To byl jen kolemjdoucí!
Musím zjistit kdo to je!
Notebook uložím a usínám.
ČTEŠ
Vlkodlak
FantasyAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...