17.

369 23 0
                                    

Probudím se v nemocnici...

,,Je tu někdo?" zeptám se, když si uvědomím že jsou tu slyšet jen přístroje..

Zvednu se a jdu se podívat, jesti tady vůbec někdo je..

,,Melliso?" křiknu u "stolu"  jenže nikde nikdo..

,,Aha" řeknu si a jdu se podívat před nemocnici, jenže ani človíčka..

Všimnu si Stilese, který stojí uprostřed nemocnice..

,,Stilesi?" ,,Allison?" ,,Ano" řeknu, on se jen hrozivě usměje a promění na bestii ,,Ty nejsi bestie!" řeknu, on se předemnou zastaví...

,,Vím že nejsi bestie, jen někdo chce abych tě podezřívala" ,,Kdybych nebyl bestie? Proč jsme tu jen ty a já? Si čuchni.. Ani tu není žádný jiný pach.. A ty stále věříš že to nejsem já?!"  ,,Já vím že to nejsi ty!" ,,Neznáš mě" ,,Znám.. A to až moc dobře"  ,,Neznáš" řekne, promění se a odchází..

,,Sakra!" řeknu si když se probudím..

Na křesle si všimnu Tea ,,To ty" řeknu  ,,Co já?" ,,Ten sen" ,,Jakej sen?" ,,Že je Stiles bestie!" ,,Ne... Tak za tohle já nemůžu, Allison omlouvám se" ,,Za co?" ,,Za to jak jsem tam Stilese věznil" ,,Proč? Co tak najednou?" ,,Nevím asi pocit viny" ,,Ty máš taky city jo?" ,,No nee" řekne a usměje se ,,Už budu muste jít" řekne ,,Okey ahoj" ,,Spíš zatím" řekne a vyleze oknem?

,,Proč oknem?" zeptám se ,,Nebudu chodit dveřmi.. Je tam Stiles" odpoví a pak slyším kroky blížící se k pokoji..

,,Ahoj Allison" je první co Mellisa řekne, když vstoupí do pokoje ,,Ahoj" odpovím.

,,Tak co? Jak ti je?" ,,Dobrý.. Co Lydie?" ,,Lydie je v pohodě... Dá se říct že si to schytala za ní" ,,To jsem ráda" ,,Proč?" ,,Já se zahojím" ,,Pošlu ti sem Scotta jo?" ,,Jo.. Děkuju" řeknu a ona odchází.

,,Chce Scotta" oznámí Mellisa, Stilesovi.. Je z něj cítit smutek.. ,,A ty bys mohl jít na pokoj" přikáže mu a on odchází..

,,Ahoj" pozdraví Scott, když přijde.

,,Ahoj" pozdravím, Scott si sedne do křesla kde před ani né hodinou seděl Teo ,,Je tu cítit divný pach" řekne a nadechne se ,,Já nic necítím" jo! Cítím jeho pach!

,,To bude tím jak do tebe narazil ten náklaďák" ,,Asi.. Možná" ,,Hele.. Ukaž mi tu ránu" ,,Dobře" řeknu, vyhrnu si tričko a všimnu si velké rány ,,Ty vole! Ani já nevěděla že je to až takový!" řeknu s údivem..

,,Ty jsi totiž byla něco jako štít... Lydie vyvázla jen s pár modřinama... Ale u tebe je prostě horší" ,,Ale mě šlo o to aby Lydie vyvázla takhle! Protože já se zahojím! Ale Lydie to taky nemusela přežít" ,,Ale ty taky ne All.. Musíš pochopit že, vlkodlak není nesmrtelný.. Jen se proto hojí, taková drobná zranění" ,,Já vím" ,,Takže si nemusela přežít" řekne a znovu si prohlédne mé zranění ,,Zahojí se to.. Ale bude to trvat dýl" řekne ,,Dobře, nevadí" řeknu a on odchází

Přijde mi upozornění z facebooku..

Je to žádost, od Tea...

Chvíli přemýšlím, ale příjmu ji..

Teo : Ahoj..

Já : Ahoj

Teo : Hele, měla by sis mě přejmenovat..

Já : Proč??

Teo : Kdyby se ti stiles nebo někdo z tvých kamarádů hrabal v mobilu.. Aby nepoznal že to píšu já 😆 měly by podle mě nervy a mysleli by si že jsi něco jako zrádce

Já : Ok..

Allison změnila přezdívku pro Teo Reiken na.. Ten divnej😂

Ten div : Ten divnej? Proč?

Já : Protože jsi divenj!

Teo : To je milý.. Díky

Já : Nemáš za co😂

Teo : Zjistili, kdy tě pustí? Nebo tak?

Já : Ne.. Zatím ne, Scott říkal že se nebudu hned jen tak hojit.. Takže 😂nemám tušení

Teo : Tak to mě mrzí

Já : Nemusí 😉 stejně se to zahojí

Teo : Jo.. To jo, ale i tak

Já : Ale zahojí se to😃a teď jsem de Mellisa.. Takže napíšu pak ahoj..

Teo : Ahoj

,,Teď ti píchnu injekci a tím pádem tě to nebude tolik bolet" ,,Dobře" řeknu a Mellisa mi píchne injekci..

,,Jsem nějaká unavená" ,,Tak to má být.. Teď se prospi ano?" ,,Jo" řeknu a usínám...

Vlkodlak Kde žijí příběhy. Začni objevovat