33

230 21 0
                                    

Teo

Sedím v díře a koukám na Allison jak usla ve Stilesově objetí..

Uslyším kroky přibližující se k díře.

"Dveře" se otevřou ,,Aa Teo Reiken" řekne, ten týpek a vytáhne mě ven ,,Ne! Já chci být tam!" řeknu a chci skočit zpátky.. Jenže, nevím kdo to je asi Gerard..

Jenže Gerard zavře dveře a nasadí mi obojek?! To si dělá srandu?!

,,Já nejsem pes!" prsknu ,,Já vím Teo, já vím" řekne a zatáhne..

Musím jít podle něj..

Snažím se nechávat stopy, protože Stiles na něco přijde...

Gerard mě zavede do nějaké chaty.

,,Tak Teo, já jsem Gerard" řekne, když si sedne do křesla ,,To už mi došlo" ,,Ale Teo.. Neboj se budeš se mnou spolupracovat" ,,Jo, tak to těžko" řeknu ,,Tak je zabijeme" řekne a ukáže mi fotku Stilese a Allison.

,,Dobře budu spolupracovat" řeknu a otočím se k němu..

,,Uděláš jednu jedinou chybu a jsou mrtvý!" řekne s úsměvem, já jen přikývnu a jemu se úsměv rozšíří..

,,Dobře, budeš muset zabít Scotta McColla" ,,Cože?" vykřiknu a on ukáže na fotku Stilese a Allison..

,,Dobře.. Ale musím to udělat fikaňe" ,,A to jak?" ,,Tak že si budu hrát na kamaráda... A pak když to bude nejméně čekat, zabiju ho" ,,Dobře, dobře" odpoví Gerard, není zase až tak chytrej..

,,Máš volno, až zabiješ McColla.. Přines mi důkaz, jak dlouho na to potřebuješ?" ,,Alspoň měsíc" řeknu, on jen kývne k souhlasu a já odcházím..

,,Scotte!!" křiknu, když stojím pod jeho oknem ,,McColle!!"křiknu, on otevře okno a zavraždí mě pohledem..

Vyskočí z okna a stojí přímo předemnou..

,,Teo! Cítil jsem tam tvůj pach!! Kde jsou!" křikne ,,Můžeme jít dovnitř?!" ,,Ne!! Řekni mi to hned!" ,,Scotte... Prosím" řeknu, vím že ze mě cítí starost..

,,Pojď!" řekne.. Jdu s ním do domu.

,,No kde je Stiles a Allison?" zeptá se ,,V díře" ,,Jaký díře?! Teo o čem to tu mluvíš?!" ,,Hele, já a Stiles jsme hledaly All.. A já zachytil její pach.. A ona byla v nějaký díře, uprostřed lesa... Pak jsem ucítil jak za námi někdo jde... A v tu chvíli mě někdo praštil do halvy! Ten někdo je Gerard.. Mě vytáhl a chce abych tě zabil.. Jinak on.. Zabije Stilese a Allison" ,,Teď si ze mě děláš srandu?" zeptá se, se vztekem ,,Kdybych si z tebe dělal srandu! Tak už bych udělal to co chce!" ,,Vypadni! Teo jdi!" křikne..

Nezbývá mi nic jiného než odejít..

Odcházím do auta... Rodiče nemám, můžu jen spát v autě...

Vlkodlak Kde žijí příběhy. Začni objevovat