Allison
Probudí mě výstřel...
,,Stilesi! Stilesi!" křiknu ve zmatku a začnu do něj strkat.
On se ihned probere..
,,Slyšel jsi to?" ,,A co?" ,,Ty výstřeli?" ,,Jo slyšel.. Allison jsme v díře! A v lese... Takže.. Je jasný že tu budou myslivci střílel!" ,,Nebo je to Gerard!" ,,All.. Nebuď paranoidní" řekne a otočí se..
Díky Stilesi za podporu! Vážně!!
Hlavu si opořu o zeď...
Co když to byl Gerard? A zabil Scotta nebo někoho? Kdo nás šel zachránit?!
Pokud se odsud dostanu! Zabiju ho!!
Začne se mi v hlavě hromadit milion myšlenek...
Moje myšlenky dojdou k tomu že je za pár dní úplněk?!
Já se neumím ovládat!
O tohle Gerardovi šlo! O úplněk! Abych Stilese zabila!
Musím odsud! Ihned!
Kéž by sem teď hodil Oměj! Nebo jasan!
Začnu Stilesovi prohrabávat kapsy...
,,Co je?" zeptá se ,,Nemáš po kapse jasan?" ,,Proč?" ,,Jo nebo ne?" ,,Čekej" řekne a začne si prohrabávat kapsy..
,,Na co ho chceš?" zeptá se a drží si jesnu z kapes...
,,Dej mi ho" řeknu, on jen kývne k nesouhlasu..
,,Stilesi!" řeknu naštvaně..
,,Nedám!" řekne a drží skleničku s jasanem v ruce..
,,Promiň!" řeknu a vrazím mu pěstí..
On upustí skleničku a chytí se za nos..
,,Allison!" křikne a udiveně se na mě podívá..
Já jen vezmu sklenici, stoupnu si na druhou stranu díry... Začnu z jasanu dělat čáru..
,,Allison!" křikne Stiles a jde ke mě..
,,Nenič to prosím!" řeknu se slzami v očích..
,,Proč?" ,,Bude úplněk Stilesi.. A já se neumím ovládat" řeknu a čáru dokončím..
,,All" řekne a klekne si před čáru..
,,Stilesi.. Nevím jak dlouho tu jsme... A tím pádem ani nevíme, kdy bude úplněk.. Než jsem sem spadla mělo to být něco okolo desíti dnů, nechci ti ublížit! Neumím se ovládat a ty to víš" řeknu a sednu si ke zdi..
,,Neublížila by si mi" ,,Nejsi vlkodlak.. Nevíš.. Vždycky mám chutě někoho roztrhat Stilesi" ,,All" řekne a chce přerušit čáru..
Ihned se proměním a jdu k čáře..
On se jen lekne a ustoupí...
Má ze mě strach, jsem za to teď ráda... Nechci mu nikdy ublížit.. Tak jako o první úplněk tady...
ČTEŠ
Vlkodlak
FantasyAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...