Měsíc poté..
,,Stilesy" řeknu a objemu ho ,,Ahoj All" pozdraví a objetí mi opětuje.
,,Kde je Theo?" zeptám se a jemu úsměv zklesne ,,nechápu že jste si na sebe ještě nezvykli. Vždyť jste už měsíc v jednom hotelu!" řeknu a nechápavě rozhodím rukama ,,Prostě ho nemám rád" odpoví jednoduše a ukáže rukou na cestu před námi ,,Půjdeme? Nebo jak?" zeptá se a já kývnu k souhlasu.,,Měli bychom někdy zaletět za Scottem a ostatníma" ,,Mohli by jsme no, co třeba příští měsíc? Táta bude nadšený a budeme moct spát tam" odpoví a strčí si ruce do kapes ,,Tak jo! To bude úžasné! Určitě si to užijeme!" řeknu a nadšeně zatleskám.
Ucítím vibrování v kapse, vytáhnu telefon a když si všimnu jména, hovor zvednu.
,,Ahoj?" řeknu a usměji se ,,Jak je? A co děláš? Nudím se a rád bych zašel ven, co ty na to?" ,,Jasně Theo ráda půjdu ven, tak teď jsem se Stilesem v parku. Můžeš přijít, počkáme na lavičce uprostřed, víš kde ne?" ,,Jasně že vím..Do dvaceti minut tam jsem" ,,Dobře" odpovím jednoduše a hovor típnu.
,,Aby tady tenhle kluk neotravoval" řekne Stiles a protočí očima ,,Stilesy!" okřiknu ho a on si sedne na lavičku.Přisednu si k němu, panuje mezi námi trapné ticho.
,,Ahoj All!" uslyším už z dálky a zvednu se ,,Theo!" řeknu a objemu ho ,,Chyběla jsi mi" řekne a já se usměji.,,No!" řeknu a stoupnu si před ně dva, oba ke mě zvednou zvědavé pohledy ,,Chci aby jste se přestali hádat! Nechci s vámi ven chodit na etapy! A nebo aby jsem s vámi dveřmi šla ven a koukala na to jak se každou chvíli zavraždíte!" řeknu a čekám na odpověď ,,S ním?" řekne Stiles a znechuceně se podívá na Thea ,,Vidíš! Já bych s ním vycházel! Ale on se chová jak idiot!" odpoví hned na to Theo a Stiles ho probodne pohledem.
,,Pokud budete dělat tohle! Odcházím!" řeknu a otočím se směrem k odchodu.,,Allison!" křikne Stiles a chytnutím paže mě otočí ,,Okey! Budeme vpohodě ale hlavně neodcházej" řekne s milým úsměvem. Úsměv mu oplatím ,,Jo, budeme vpohodo" řekne Theo a objeví se těsně za Stilesem.
Všichni společně sedíme v kavárně a popíjíme capucino.
,,Tak, co máte v plánu po prázdninách?" zeptám se a oba si prohlédnu ,,No, jak jsem říkal. Budu tady na vysoké a poté nevím" řekne Theo a kmytne rameny ,,Mám v plánu studovat policejní školu, což už víš a dále nevím" odpoví hned na to Stiles a upije z capucina ,,Co ty?" ,,Já? Ani sama nevím co dál. Vystuduji vysokou a pak nevím" též kmytnu rameny.Se Stilesem a Theem jsem strávila celý den a bavili jsme se. Momentálně spolu stojíme před hotelem ,,Doprovodím tě domů All" řekne Stiles, když Theo zaleze do hotelu ,,Jo, super" odpovím a jdu po boku Stilesovi směrem domů.
,,Co rodiče?" zeptá se ,,Dobrý" ,,Co smečka?" ,,Víš že s vámi nemůžu mluvit o smečce, jelikož ty jsi člověk, Theo chiméra a já vlkodlak" ,,Dobře promiň" odpoví v rychlosti a podívá se do země.,,Tak asi ahoj?" řeknu s úsměvem ,,Ahoj Allison" řekne a přiblíží se kvůli objetí ,,Napíšu ti ano?" řekne a odtáhne se, kývnu k souhlasu a zalezu do domu.
Sundám si tenisky a odejdu do pokoje. Stiles mi napíše až dojde domů. Takže vytáhnu notebook a pustím si film.Takže jedna kapitola s Alisnina života ❤️
ČTEŠ
Vlkodlak
FantasyAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...