Nějaký čas poté...
,,Ahoj" pozdraví mě Teo ,,Ahoj" pozdrav mu oplatím.
,,Tak co? Jak je? Už jste přišli na to kdo je bestie?" ,,Dobrý.. A ne ještě ne, Scott se snaží.. Ale nejde to" ,,Aha no.. Tak to je v háji" ,,Proč?" zeptám se ,,Proč? Protože tě chce zabít" řekne a koukne mi do očí ,,Ježiš... Už jsi jako Scott a Stiles" ,,Promiň.. Mám o tebe strach" ,,Ty o mě máš strach?" ,,Ano.. Já o tebe mám strach" ,,Na to že si mě skoro před měsícem držel v kruhu jasanu... Je divný že máš strach" ,,To mi to budeš pořád vyčítat?" ,,Ne" řeknu a začnu se smát..
,,Někdy mám chutě tě zabít" ,,Tak dělej!" provokuju ho ,,Ne.. Tobě bych neublížil" řekne a smutně se podívá do země ,,Já vím" řeknu a přistoupím k němu..
,,Budu muset jít" řeknu, otočím se a pomalým krokem odcházím..
,,Kde jsi byla?" zeptá se Stiles, když přijdu ,,Projít se" ,,Kde?" ,,Venku?" ,,Já myslel že si říkala že máme důvěru" ,,Ano máme! Jen ti nemusím říkat úplně všechno" ,,Dobře! Okey!" křikne a odejde..
Ježiš se musí hned nasrat!
,,Ahoj" řekne Scott, když přijde ke Stilesovi ,,Ahoj" řeknu..
,,Kde je Stiles?" ,,V pokoji" ,,Proč?" ,,Urazil se" ,,Proč?" ,,Protože jsem byla venku a on mě pořád otravoval.. Protože máme prej důvěru a tak... Já mu prostě řekla že jsem byla venku" ,,A s kým?" zeptá se ,,To jste policajti nebo co?" ,,Ne... Jen tu cítím pach, známý pach" ,,Super, tak si ho tu čuchej a já jdu ahoj" řeknu a jdu si sednou před dům..
,,Ahoj Allison, co že jsi tady?" zeptá se pan Stilinsky, když přijede domů ,,Stiles je uražený... Takže jsem tady" ,,Ten kluk mě štve" ,,Nejste sám" ,,Dobře... Tak já si s ním půjdu promluvit ano?" ,,Dobře" řeknu a on odchází..
,,Allison" uslyším, otočím se jenže za mnou nikdo není ,,Co? Hejj tak já už mám haldy" řeknu si....
,,Nemáš haldy" ,,Kdo je to?" ,,Teoo" ,,Jo.. To určitě, s Teem nechci mít nic společného! Držel mě skoro den v kruku jasanu! A málem mě nechal zabít!" ,,A Stiles tě podezřívá že se stýkáš s Teem" uslyším hlas.. Otočím se a za mnou stojí Scott ,,Já bych s Teem nikdy nepsolupracovala" ,,Já vím.. To jen Stiles je hňup" ,,Jo.. Nevěří mi a pořád chce abych s ním byla? Jak s ním pak mám být když mi nevěří ani slovo" ,,Chápu" řekne a sedne si vedle mě na schod.
,,Nechápeš" ,,Chápu to... Allison chápu,Stiles je teď nějak moc náladoví... Dřív byl v pohodě kluk, neoblíbený a teď? Nevím co si myslí.. Ale je to špatný" ,,Joo... To je" řeknu a zvedám se ze schodu.
Přijde mi zpráva
Ten divnej : Tohle jsem o tobě nevěděl?
Já : Co?
Ten div. : Že se mnou nechceš mít nic společného?
Já : To jsem řekla, protože jsem věděla že je to Scott..
Teo : Dobře.. Hele půjdeš zítra ven?
Já : Hele.. Nevím, kdyžtak ti zítra napíšu 😉
Teo : Okey...
Jdu do koupelny... Napustím si teplou vanu a přemýšlím..
Je dobré se s Teem scházet? Bez toho aby to věděl někdo jiný? Co když mě jen využije? Ne to ne.. Bavíme se spolu už dlouho.. A nic neudělal, zatím se mě jen zastává, jenže Scott říkal že mu taky předtím věřili... Ale on se mi omluvil!
Uslyším zaťukání na dveře ,,Allison! Dělej! Už jsi tam hodinu!" křikne Stiles, já jsem usla?!
Převléknu se a jdu do pokoje pro hosty...
,,No tak Allison!" křikne Stiles, když mu bouchnu dveřmi před nosem.
,,Byl jsi uražený! Já budu taky" ,,Jsi složitá" ,,Já vím" ,,Okey" řekne a slyším jak odchází..
Sednu si na okno a koukám na "naší" ulici..
,,All!" křikne někdo ze zdola, podívám se a je to Teo ,,Co ty tady?" ,,Nemám si s kým povídat!" ,,Já jo.. Takže ahoj" ,,Vím že jsi tam sama" ,,Já tě zabiju! Tak ale čekej! Jen zamknu jo?" ,,Wau.. Ty budeš zamykat jo?" ,,Jestli chceš mít rozřízlý hrdlo tak nemusím" ,,Dobrý.. Zamkni" ,,Hotovo, pojď" řeknu a on oknem skočí do pokoje..
,,O čem si chceš povídat?" ,,Nevím" ,,Tak proč si sem chodil?" řeknu a nadzvednu jedno obočí ,,Okey! Chtěl jsem tě vidět!" ,,Hah! Já tebe ale ne!" řeknu provokativně ,,Srdce se ti zrychlilo.. Lžeš" ,,Já vím.. Já jsem ulhaná" mrknu na něj ,,Poslouchám no, teď ti srdce bilo normálně" ,,Vidíš a říkám někdy i pravdu" ,,Prej někdy" řekne a usměje se..
,,Ano, někdy" ,,Někdy jo?" zeptá se ,,. Jen někdy" řeknu, on se přiblíží... A políbí mě..
,,Nemůžeme" šeptnu, když se odtáhnu ,,Proč? Nemáš mě ráda?" ,,Mám tě ráda, jako kamaráda a taky by to nešlo kvůli Scottovi" ,,Scott jo?" ,,Ne! Jen ty jsi jejich nepřítel! Chápeš?" ,,Chápu.. Takže když se s nimi spřátelím? Půjde to?" ,,Nevím" řeknu... On se jen podívá do prázdna a pak vyskočí oknem pryč..
Sednu si na postel a koukám do prázdna... Je tu tma, ticho a prázdno..
....................................................................
Ano... Allison má ráda Tea..
Nezlobte se na mě.. Ale bude to mít svou roli... 😉
ČTEŠ
Vlkodlak
FantasyAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...