Měla bych utéct??Bylo by to správné?Mám jim nechat myšlenku že jsem umřela??
,,Vlku!!K noze!!" křikne Stiles...Vážně??Ted jsem jak jejich pes??Doopravdy..Asi se fakt vypařím!
Jen zavrčím..Stiles mě okamžitě zavraží pohledem..
,,Musíš se taky podívat ven..Hele sice jsi vlk..Nebo spíš vlkodlak..Ne pes ,ale mezi lidmi se prosím nějak chovej..A poslouchej..Jinak tě můžou také odvést" upozorní mě..
Jen kývnu k souhlasu,slezu z postele a jdu k němu..On mi nandá obojek ,připne vodítko a odcházíme z Derekova sídla..
Jdeme pomalým krokem v parku...Neříkám že se mi ty procházky nelíbí...Ale jít na procházku se Stilesem??Nevěří mi..Stejně jako Theo..Derek..Nebo Cora mě alespon pustí proběhnout...Ale ostatní ne..Někdy si říkám že mě vodí na procházky..Čekají že mě budou moct někde uvázat..A odejít..Tohle si myslím spíš u Thea..
Je to tak týden od toho incidentu u Dereka...
Ucítím..Pro mě známý pach..
Zastavím se a stojím na místě..
,,Ty vole!Vlku!!Pojd chci to tvé venčení mít co nejdřív za sebou!!" křikne Stiles...
Když ho ignoruji..Zatáhne za vodítko,škubnu sebou..Sednu si zpět na místo..Je z něj cítit vztek..
Uslyším jak se z několika stran přibližují kroky..A!To snad ne??Nabíjení zbraní??
Skočím po Stilesovi,ten ihned začne vyšilovat a bránit se..
Zavrčím na něj..On se mi podívá do očí a ani sebou nehne..
Uslyším výstřel..Stiles sebou trhne..
Já se snažím vyvléknout z obojku..
Konečně!!
,,Vlku neeee!!" kříčí Stiles..
Doběhnu ke zdroji zvuku..Je to vysoký kluk..Špinavé blond vlasy a zelené oči..
Zamíří na mě zbraní,jenže ji po chvíli sklopí k zemi...
,,Já ti nemůžu ublížit..Jsi jen obyčejný vlk..Vím že se dají vlci ochočit..Takže Stilinski za nic nemůže..Řeknu že jsi běžela tudy ano??Ty mezi tím uteč" řekne a podívá se mi do očí..Kývnu k souhlasu a čekám až je navede na druhou stranu..
Když tam všichni utečou..Běžím za Stilesem a společně běžíme do Derekova sídla..
Stiles se zastaví..
Nechápavě se na něj otočím..
On jen stojí jak debil!
Zavrčím na něj..
,,Nevrč na mě..Vím že by si mi nikdy neublížila" řekne,počkat neublížila?Do ted mi říkal vlku!!
,,No neřeš to a jdeme" řekne a rozejde se,nasleduji ho..
Přijdeme do domu..Derek tam sedí,jako by se měl zhroutit..Ale je z něj spíš cítit vztek..
,,Já tě zabiju!" křikne a skočí po Stilesovi..
,,Co jsem provedl??" křičí..Jo to by mě taky zajímalo!!
,,Měl jsi tu být už před hodinou" křičí Derek..
,,Já se ti teda omlouvám že mi ten vlk utekl!Když po nás začali střílet!!" křikne Stiles..Derek z něj sleze a podívá se na mě..
,,Kdo to byl?" zeptá se,jen sklopím pohled a on pochopí...
,,Takhle to ale dál nejde" řekne Scott,který se objevil mezi dveřmi..
,,Jak jako??" zeptá se Derek ,,Že kvůli tomuhle umřeme..Nikdy jsem nikoho nezavrhl..Ale jí nejde pomoct..Četl jsem,hledal na intenetě,v knihách..Ptal jsem se Deathna..Ale nikde nic o tom co se děje s tímhle vlkem" řekne,jo takže Scott mě zavrhl..Dobře..
,,A co chceš jako dělat??" zeptá se Derek..
,,Nevím..Je to vlk,my samy nevíme jak dlouho žila v lese..Třeba tam žila rok..Možná mín..Možná dýl..Ale přežila to tam bez nás..Takže..Bychom ji měli vypustit zpět" řekne..
Derek nic neříká...
,,Ne!!" křikne Stiles..
Scott i Derek se na něj nechápavě otočí..Jako po pravdě..Tohle nechápu ani já..Do těd byl s Theem za jedno..A to za to abych byla pryč..
,,Nedáme ji pryč!" křikne ,,Co tak najednou??" zeptá se Scott..
,,Mám svůj důvod" řekne ,,Tak ten by mě zajímal" ,,Nebudu vám ho říkat" ,,Stilesi neštvi mě!" křikne Scott a nacpe ho na zed..
Začnu štěkat a výt..
,,Stilesi mluv!" křikne Scott...
,,Protože ..Protože je..Je" větu nedořekne a upadne do bezvědomí??
,,Stilesi!!" křikne Scott,když si uvědomí co udělal..
Stiles e probere..
,,Omlouvám se" řekne Scott..Stiles se jen beze slova zvedne..Nandá mi obojek a táhne mě pryč..
Scott za ním křičí..Ale Stiles nereaguje..Nastupujeme do jeepu a odjíždíme...Řekla bych že pojedeme k němu..
,,All" řekne a koukne se na mě..On?On mě poznal?!
Začnu kroutit ocasem ...On to pochopí..
,,Poznal jsem to..Když jsi mě v tom parku schodila na zem..A já se ti díval přímo do očí..Tvoje oči,bych poznal i kdyby jsi byla proměněná v cokoliv" řekne a zastavuje před barákem..
,,Pojd si lehnout" přikáže mi..Já tak udělám..A oba společně usínáme..
ČTEŠ
Vlkodlak
FantasyAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...