Probudí mě bolest?!
Všimnu si jak se proměňuji! Úplněk?!!
Vyskočím oknem a utíkám do ulic..
Allison?! Vždyť se umíš ovládat!! křikne mé podvědomí!
Zastavím se uprostřed silnice a proměním se na člověka..
Ucítím pach krve.. Hodně krve.
Jdu podle pachu.. Dojdu k nějakému autu, je tu rozbité sklo a uvnitř řidič.. Je mrtvý..
,,Allison?" osloví mě Scott ,,Jo! Jsem to já!" řeknu a otráveně se otočím ,,Co tady děláš?" ,,Jsem venku?" ,,A kde máš Tea?" ,,Doma" ,,Fakt jo?" ,,Jo" ,,Tak proč je tu cítit?" ,,Nen-" nedořeknu to a všimnu si osoby za Scottem, doopravdy je to Teo ,,Co ty tady?" zeptám se ,,Zmizela si! Měl jsem strach" ,,Ty a strach?! Ty víš co znamená mít o někoho strach?! Jo to určitě! Vždyť si zabil i vlastní sestru! Jen aby ti daly její srdce! A byla z tebe chiméra!" jekne po něm Scott ,,Cože?"zeptám se ,,Allison nevěř mu... Své sestře bych nikdy v životě neublížil! Měl jsem jí rád.. Ani nevíš jak moc mě její smrt ranila" ,,Allison! Lže!" ,,Nelžu, vždycky jsem ti říkal pravdu" řekne ,,Já tobě taky! Všechno co jsem ti kdy řekla jsem myslela pravdivě" řeknu a přistoupím k němu ,,Vážně si nezabil svou sestru?" šeptnu ,,Ne" řekne, je v klidu.. Buď umí ovládat svůj tep a nebo si Scotr vymýšlí ,,Vím co se ti honí hlavou.. Ale já říkám pravdu" šeptne ,,Věřím ti" šeptnu a stoupnu si vedle něj ,,Allison.. Nevím proč mu věříš, ale je to tvá volba! Mám tě rád a nechci aby tě někdo jako on zničil ano?" ,,On mě nezničí.. To jen ty jsi mě ničil.. Celou tu dobu" řeknu, on se jen udiveně podívá a pak odchází..
Já se jen otočím na Tea a začnu utíkat do lesa...
Běžím opět volná!
Jenže nabourám!
,,Jauu" řeknu si, když si sáhnu na čelo.. Mám ho rozselké.. Zahojí se to..
Měla bych už jít..
Jdu pomalým krokem k Teovu domu..
Ucítím jak mě rána začala bolet!
,,Do háje!" řeknu si, vylzeu na strom a po větvi vlzeu do pokoje..
Druhý den ráno...
Probudím se... Takový krásný ráno jako tohle jsem ještě neměla..
Na to že byl úplně, je to docela podezřelé..
Dám si s Teem snídani a pak odjíždíme do školy..
Potkám celou Scotta smečku.. Dnes je ten zápas!
Všichni mě propalují pohledem, jenže mě to jen donutí k úsměvu..
Fakt nějaká až moc dobrá nálada..
Sedím ve třídě..
,,Auu" řeknu si.. Když ucítím strašnou bolest hlavy, jakoby mi někdo vratl díru do hlavy!
,,Můžu jít na záchod?" zeptám se, učitel jen kývne k souhlasu a já mizím na záchod.
Podívám se do zrcadla a všimnu si že je rána zahojená, takhle rychle se mi hojili jen drobné rány?
Ucítím v hlavě velký nátlak.. Upadnu a omylím..
Po nějaké chvíli se probudím, zvednu se bez jakékoliv bolesti.
Odcházím s úsměvem do třídy.
Na chodbě stojí nějaká žena, vypadá jako naše učitelka..
,,Dobrý den" pozdravím a ona mě chytí za rameno ,,Teď mě moc dobře poslouchej! Nevím proč zrovna ona.. Ale tuhle dívku ndch být! Nebo budu muset zničit i jí! Což nechci" řekne.. Jakobych najednou byla jen v něčí hlavě a někdo byl v mém těle..
,,Tak ji zabij.. O jednoho vlkodlaka míň, nechávám si záležet na lidech.. Který si vybírám" řeknu a odcházím do třídy..
Sednu si do lavice a poslouchám učitelku.
Zazvoní..
Jdu pomalým a šouravým krokem ke skřince ,,Allison!" řekne Teo a přijde ke mě ,,Ahoj" pozdravím ,,Co budeme dnes dělat?" ,,Já mám své plány" ,,Aha.. Tak nic" řekne a s naštvaným pohledem odchází..
Od skříňky odcházím opět s úsměvem..
Allison co ti je? zeptám se sama sebe..
Sedím u stolu... A jím oběd, z ničeho nic si ke mě přisedne Teo ,,Co je?" zeptám se ,,Co by?" ,,Nechci aby si u mě seděl" ,,Proč??" ,,Protože" ,,Ale All" ,,Žádný ale All! Nechci aby si se ke mě vůbec přibližoval!" oznámím mu ,,Cože? Tak proč u mě bydlíš?",,Už nebylím neboj" řeknu, vezmu si tác a odcházím z jídelny..
Uslyším jak se ke mě přibližují kroky, někdo mě chytí za rameno a otočí si mě čelem k němu ,,Nemůžeš odemne odejít!" jekne ,,Si jen myslíš" ,,Nemyslím vím! Beze mě! Nemáš smečku! Domov a ještě mnoho dalšího! Takže u mě musíš zůstat! Jinak zabiju Stilese!" ,,O jednoho člena smečky méně" řeknu a usměju se ,,Zakazuji ti odejít" ,,Ty mi budeš zakazovat věci? Aco jsem??" ,,Jsi něco jako moje betha! A taky plán! Abych si neušpinil ruce!" ,,Oo.. Wau! Nejsem žádný plán" ,,Jsi! Musíš totiž zabít Scotta a jeho podělanou smečku!!" ,,Zabiju všechny! Jak Scotta smečku tak i tu tvou Teo" řeknu usměju se, vysmyknu se mu a odcházím..
Pronajmu si byt v hotelu.. Sice mě moji rodiče nemají moc v lásce, ale každý měsíc mi dávají velké peníze na účet už od mých šesti let..
Věci jsem si zabalila už včera? Aaha...
Přijde mi zpráva od Tea.. Ježiš!
Ten divnej : Ses fakt odstěhovala? Okey! Tvoje chyba že budou všichni mrtvý né má..
Já : Moje chyba? Okey.. Věř že mi na nějaké partičce nadpřirozených puberťáků nezáleží😉
Ten divnej : Ale na Stilesovi ano
Já : Jen proto že je člověk? Aha😅Ne neboj budou umírat i lidé.. Ne jen nadpřirozená stvoření😇
Ten divnej : Jsi můj! Plán! Takže se vrať! Nebo si tě najdu!
Já : Teo? Pamatuješ jak jsem ti řekla.. Že všechno co jsem ti kdy řekla byla pravda??
Ten divnej : Pamatuji no a?
Já : Víš jak jsem ti, kdysi.. Řekla že bys měl umřít ty?
Teo : Ano?
Já : To jsem taky myslela vážně 😇😉A toto se vyplní neboj se.. Brzy ano😅
Ten divnej : Nevypní... Jen tak ne
Já : Teo.. Teo.. Je z tebe cítit strach.. Se mě tolik bojíš jo?
Ten divnej :Tebe? Když myslíš..
Já : Tak proč jsi se právě zamkl??
A teď se odhlásil.. Lool... Počkat?! Jak to? Že jsem u Teovo baráku?
Jdu pomalým krokem k hotelu..
Zalezu do pokoje hotelu, lehám si na postel a usínám..
ČTEŠ
Vlkodlak
FantasyAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...