,,Vstávej" promluví Stiles a vytrhne mě z mého úžasného snu.
,,To si děláš srandu?" řeknu a vyzvednu se do sedu ,,Je ráno! A ty musíš ke Scottovi" ,,Neříkal si že on chodí k tobě?" ,,Já mám doma tátu, takže musíme ke Scottovi. Melisa totiž není doma" ,,Melisa? Jeho přítelkyně?" ,,Ne.. Máma" řekne a začne se smát.
Jedeme jeppem k dalšímu dokonalému baráku? Jak to že mají tak úžasné domy?
,,Takže.. Jak se proměňuješ?" promluví Scott ,,Čekej" řeknu a proměním se v obrovského, bílého vlkodlaka ,,Bílej?" zeptá se Scott, Stilese ,,Asi logicky co? Když ji tu právě vidíš? Hmm?" ,,Aha" řekne Scott.
Proměním se do lidské podoby a oni jen udiveně koukají ,,Co je?" zeptám se.
,,Jsi bílá?" ,,Ejj.. Na to jste přišli brzo!" řeknu ironicky ,,Bílí vlkodlak je na světě pomalu k vyhynutí! Takhle se narodí jen pokud se zkříží alfa a alfa" ,,Ale moji rodiče nejsou alfy?" ,,Tak ti něco tají! Jakou mají barvu očí?" ,,Modrou? Jako polovina naší smečky? Jen já jsem divná a mám žluté" ,,Nejsi divná. Nikdy si tím pádem neublížila nevinnému" ,,Co?" ,,Ano.. Ten kdo má modré oči, ublížil někdy v životě nevinnému. Žluté oči znamenají normální a slušnou bethu, no a tyhle" nadechne se, otevře oči a má je červené ,,Znamení Alfa" řekne.
Po několika vysvětlování.. Jdeme do lesa.
,,Hele? A jak budu moct něco takového udělat?" ,,Co?" ,,Oči?" ,,To tě naučím. Naučím tě i sebekontrolu a ovládání při úplňku" ,,Jo, úplněk je zlo" řeknu a musím se nad tím zasmát. Před několika měsíci jsem totiž měla milion chutí někomu ublížit.. Jenže rodiče mě zavřeli do sklepa a drželi mě tam tak dlouho dokud jsem se neproměnila zpátky.
,,Už jdeme skoto hodinu!" ,,Ještě kousek!" ,,Od čeho?" ,,Od Dereka" ,,A to je kdo?" ,,Alfa.. Tedy býval alfa. Teď má modré oči" ,,Koho zabil?" ,,Svoji přítelkyni" ozve se hlas za námi ,,Tohle? Je Derek?" ,,Ahoj Dereku. Tohle je Allison, vlkodlak.. A je bílá?!" ,,Bílá? Jak to?" ,,Vědět to.. Tak ti to řeknu!" vyjede po něm Scott.
,,Chci umět to s očima" ,,Jsi otravná víš to?" řekne Derek a koukne na mě vážným pohledem ,,Jo. Ale ještě neotravuju pořádně" ,,Ono to jde ještě víc?" zeptá se udiveně Stiles ,,Jo,uvědomuješ si že u tebe bydlím? Takže ty moje otravování zažiješ" ,,Úplně nadšenej" řekne ironicky a já už mu neodpovídám.
,,Takže.. Co tu budeme dělat?" ,,Nejdřív to tu musíš poznat, nemyslíš?" ,,Jak to mám vědět?Nebo spíš myslet? A-" ,,Buď zticha" skočí mi do řeči Scott ,,Co?" řeknu, najednou ucítím, velký nával bolesti v uších. Chytnu si uši a padám na kolena ,,Allison!"křikne Stiles a chytí mě.
Scott se rozběhne a promění, on nevypadá jako vlk, ale jako člověk s vlkodlačí tváří.
,,Co to bylo?" zeptám se Stilese ,,Banshee" řekne a zahledí se do lesa ,,Nějaký váš přítel?" ,,Jo... Lydie" ,,Lydie?" zeptám se. S tou holkou jsem si dříve psala. Ptala jsem se jí na nadpřirozeno, jenže ona mi všechno celou dobu zapírala ,,Jo? Budeme muset jet" řekne, chytí mě za zápěstí a táhne k jeepu ,,Jdeme špatně" řeknu ,,Nene" řekne Stiles a táhne mě dál ,,Jojo!" řeknu a zastavím se.
,,Nejdeme" řekne a rozhlédne se ,,Ale jdeme... Jeep je tam" řeknu a ukážu na sever ,,Ach jo. Znám tě necelý dva dny a už tě nemám rád" ,,Já tebe taky ne neboj se" řeknu s klidem, protože si může poslechnout můj tlukot.
Dojdeme k jeepu.
,,Jak si to věděla?" ,,Cítila jsem benzín" ,,Benzín?" ,,Nebo naftu, já nevím co to se do toho krámu dává!" ,,Klid! Ale jak si to mohla cítit?" ,,Nevím" řeknu, podívám se na zem. Stiles se ihned chytí kapoty jeepu a zrychleně dýchá......................................................................
Ano..je to hodně podobné teen wolf. Omlouvám se, ale jak jsem psala, teen wolf mě k této knížce inspiroval. Takže se tu budou objevovat, nějaké osoby a i nadpřirozené bytosti z teen wolf.
Děkuji za pochopení.. 😶💙❤
ČTEŠ
Vlkodlak
FantasyAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...