Probudím se,podívám se na hodiny a je 12?
Proč mě někdo nevzbudil?!
Jdu se podívat po Stilesovi.
Jdu do kuchyně,Stiles spí. .na gauči. Juj on je tak roztomilý...
,,Stilesi?" ,,Hmm?" ,,Vstávej" ,,Ještě chvíli" ,,Vstávej" řeknu, jenže on se jen otočí na druhý bok a spí dál.
,,Stilesi!Stilinský!" křiknu ,on se ihned probudí a koukne mi do očí.
,,Okey!" řeknea vstává ,,Ty asi nevíš že je dnes úplněk?" dořekne a podívá se na mě váženýmpohledem ,,Aha" řeknu nejistě.
,,Měl bych napsat Scottovi" ,,Jo to bys měl" reknu a Stiles odchází.
,,Mámek němu prijit" řekne ,bere tažku ,co ležela u stolu a dochází.
Jdeme ke Scottovi ,,Tak..Jsme tady!" krikne Stiles,Scott sejde schody a jde kd mě ,,Jak ti je?" zeptá se ,,Zatím? Nijak" řeknu a usmeju se.
Jdeme ke Scottovi do pokoje ,,Hele...Vím že se ti to nebude 2× moc líbit. ..Ale pokus se v tom vydržet ano?" ,,Joo" řeknu a protočím oči v sloup.
Scott mě prosadí vedle topení.
,,Fakt promiň..Ale je to dobrý nápad" řekne a koukne mi do očí ,,Jooo" řeknu ,on vyndá pota a nasadí mi je ,,Aa ale pořád mužů někam utéct?'' řeknu a zvednu ruce ,,Ješte čekej" řekne a vyndá ješte dvoje pouta.
Připojí je k topení a hned na to k mým poutům..
,,Aaha" řeknu a kouknu na Stilese. Kterej jen stojí a kouká.
,,Bude to dobrý'' řekne Scott ,,Já vím'' řeknu a usměju se.
Oba dva si sedají na postel a pozorují mě ,,Baví vás to?" ,,Aaa?Chceme vidět co se stane" řeknou jednohlasně.
Cítím jak se proměnuju..
Stojím na všech čtyřech..Konečně.
Jen..Ten pocit! Mám pocit že chci Scotta a Stilese zabít.
Začnu vrčet,slyším Stilese zrychlený tep...Scott je úplně v klidu,je to divný.
Mám chuť se jim zakousnout do krku..
Chci se k nim přiblížit,jenže mi v tom brání pouta..
Jenže snaha je marná,hodně marná..Nemá cenu se nijak snažit...
ČTEŠ
Vlkodlak
FantasíaAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...