35

221 18 3
                                    

Allison
O 5 dní později...

Sedím na zemi, Stiles leží.. Má žízeň, jemu oměj neublíží..

,,Stilesi?" řeknu a strknu do něj, on se na mě jen podívá ,,Ty to můžeš, já ne" řeknu a podávám mu flašku s vodou, nevím jestli je v tom oměj úplně jistě ale i tak..

,,Ne.. Pokud máš umřít, tak já s tebou" řekne a pití odstrkne ,,Stilesi.. Prosím napij se" ,,Ne" řekne a flašku odhodí..

,,Stilesi.. Vážně tě prosím" řeknu se slzami v očích ,,Dobře" řekne, zvedne se, vezme flašku, otevře ji a vylije ji..

,,Stilesi!" křiknu a dám pod pramen vody ruku ,,Neubližuje mi to" řeknu, Stiles hned flašku otočí a podává mi ji.

,,Napij se" řekne, já tak tedy učiním. Nic mi není!

Stiles jen šťastně kouká ,,Na.. Taky se napij" řeknu a podávám mu flašku.

Takže vodu dá se říct že máme.. Jídlo ani zatím tolik nepostrádáme..

,,Jak dlouho už tu jsme?" zeptám se Stilese ,,Nevím" odpoví a dá mi ruku okolo ramen..

Teo.. Věřím ti.. Přijdeš na něco a vysvobodíš nás! Prosím.. A pokud ne mě tak alespoň Stilese...

,,Řekni mi víc o Becon Hills" řeknu, když spolu sedíme..

,,Nevím co ti o Becon Hills říct.. Nemám co" řekne a kmitne rameny ,,Škoda" řeknu a opřu si hlavu o jeho ramno....

Nakonec spolu usínáme..

...........................................................................

Doopravdy vám moc děkuji za "komentáře"  v infu... 😕

Vlkodlak Kde žijí příběhy. Začni objevovat