Pohledem Stilese...
Probudím se na mokré zemi..
,,Ach.. Ahoj" promluví, pro mě už dávno známý hlas ,,Kde to jsem?" ,,To by tě zajímalo viď?" ,,Kdyby mě to nezajímalo! Neptal bych se!" řeknu ironicky ,,Ona tě ta ironie brzy přejde.. Neboj se, jen co bestie najde Allison" ,,Nenajde" řeknu, on se ke mě skloní a začne se smát...
,,Nenajde jí.. Toho se bát nemusíš.. Nechápu proč jsi z bestií, když chce jen zabíjet lidi.. Ale to je tvoje věc" ,,Ano, jen a jen moje věc... Jde mi o ukradnutí její síly víš? Není to zase až tak složitý" řekne Teo a začne se smát jako šílenec..
Zvedám se... Už jsem na kolenou, když v tom ucítím ránu na hlavu..
Po probuzení....
,,Nemáš mobil, nezachytí tvůj pach a ani neví kdo tě má.. Takže už tě nikdo nikdy nenajde.. To za 1 a za 2.. Neoznámíš jim můj plán" řekne a přistoupí blíž..
Chci se zvednout, jenže jsem k tomu sloupu přivázaný...
Teo se jen usměje a odchází...
,,Teo!! Teo!!" křičím, aby se vrátil.. Jenže on stejně odchází...
Skvělý způsob smrti.. Vyhladovění... A také bez pití... Skvělý...
,,Mám tě prý hlídat" řekne Headen ,,Headen? Kde je Liam?" ,,Není tu... A ani nebude.. Nenajde to tu" řekne a podívá se do země ,,Headen! Prosím.. Pusť mě!" ,,Nemůžu.. Promiň" řekne a podívá se na mě...
,,Headen??" ,,Noo?" řekne otráveně ,,Řekni Allison... Že ji... Miluju, že mi bude doopravdy chybět ano?" ,,Proč? Věř že ona tě najde" ,,Nemá čas" řeknu a ona se jen udiveně podívá ,,Jak jako?" zeptá se ,,Takhle" řeknu a ukážu jí ránu na boku...
,,Proboha!" křikne a přiblíží se ,,Čekej!" řekne a vydává telefon..
Po nějaké chvíli se objeví Teo ,,Teo! Je zraněný.. Musí do nemocnice!" ,,Nemusí" ,,Musí! Nebo umře!" ,,O jednoho člena míň noo" řekne Teo klidně ,,Ne... Teo, prosím tě!" ,,Ne!!" křikne a odchází....
,,Já.. Tě ram odvezu sama" ,,Ne! Headen pak z toho budeš mít problém a Teo tě zabije" ,,Ale ty budeš v pořá-" ,,Ne" řeknu a ona jen vytáhne mobil..
Já s bolestí padám do bezvědomí.
ČTEŠ
Vlkodlak
FantasyAhoj Jmeuji se Allison. Je mi 17 a žiju v malém městečku jménem Beacon Hills. Mám velmi složitý život, což asi někteří lidé nechápu. A ani nikdy chápat nebudou, nejsem nijak oblíbená, spíše jsem jen ta divná holka ze školy co nerada mluví. Matka a o...